En myöskään suostu uskomaan että iron seat on mikään termi missään päin maailmaa, kuulit vaan väärin heidän "aisle seat" läppänsä kuten MC Maddog jo sanoikin.
Missa tommoinen paikka (6F) mahtaa olla, jos Finskin MD-11 on kyseessa. Minulla on koneen kabiinin kaavio nenan edessa ja ei ole affaa..? On vain a, b,c d, e, g, h, j ja l. Vai meneeko busineksessa kirjaimet eri lailla..Ilkka kirjoitti:Tanaan ei tarvittu edes 45000:a pistetta kun paukahti paikka 6F, ja viela tanaan riville 7 saakka business-classia
Se oli 6L. Olin niin tohkeissani siinä kentällä vaimon tuliaisvaatimuksista puhelimitse, että meni jo kirjaimet sekaisin.Peku kirjoitti:Missa tommoinen paikka (6F) mahtaa olla, jos Finskin MD-11 on kyseessa. Minulla on koneen kabiinin kaavio nenan edessa ja ei ole affaa..? On vain a, b,c d, e, g, h, j ja l. Vai meneeko busineksessa kirjaimet eri lailla..Ilkka kirjoitti:Tanaan ei tarvittu edes 45000:a pistetta kun paukahti paikka 6F, ja viela tanaan riville 7 saakka business-classia
Surffaa osoitteeseen http://www.google.com ja kirjoita hakuriville:wessu kirjoitti:Hei mistä löytyis netistä toi 11:sen kabiini kaavio.
Se minkä mä löysin Finskin sivuilta oli tosi pien eikä saanut mitään selvää!
Näin sen täytyy ollaMalaku kirjoitti:Kinaporin kulmilla on maineensa.![]()
![]()
Tietää ex-Sörkan kundi.![]()
![]()
Ei sen puoleen seuraavan reissun sitsit jo tiedossa.![]()
Ainakin syksyllä ostin lokakuussa lipun. marraskuussa lähtö ja tammikuussa paluu. Paikat oli suoraan näkyvissä siinä E-lipussa. Meno ja paluun suhteen.disconix kirjoitti:ok... mites aikasin niitä paikkoja voi alkaa varailemaan? joku puhui kuukaudesta ja toinen kuudesta, kun yritin haulla kaivaa tietoa. ja ilmestyykö se paikkatilanne tonne checkmytrip:iin jossain vaiheessa, jos en varaa itse mitään?
Olet ostanut siis lipun Finnairilla BKK-HEL joksikin tietyksi päiväksikö ?ostin finnairilta BKK-HEL joulukuulle (sitä ennen aion hoitaa itseni thaimaahan muita reittejä). miten onnistuisi paikan varaaminen tuohon koneeseen? lippu on ostettu kilroylta, eikä virkailija osannut sanoa muutan kuin "mene ajoissa check-iniin" .. pitääkö soittella johonkin bangkokin finnairin toimistoon, vai?
Tässä tarkoitetaan paikkaa koneessa eli jos haluaa jonkun paikan varata etukäteen esim rivi 21 cMauKhang kirjoitti:Minulle ei suoraan sanoen mene perille:ostin lipun, miten varaan paikan. Myykö Kilroy jotain avoimia lippuja joilla voi lennellä milloin huvittaa ?
Lippua ostettaessa yleensä jo tehdään tuo paikanvaraus.