Offtopic, mutta tanaan alkoi mulla tallinrakennus. Tosin hitaasti, koska duunareiden mielesta liian kuuma paivasaikaanBlackMike kirjoitti:tai kuka rakentaisi autotallin,

Valvoja: Modet
Offtopic, mutta tanaan alkoi mulla tallinrakennus. Tosin hitaasti, koska duunareiden mielesta liian kuuma paivasaikaanBlackMike kirjoitti:tai kuka rakentaisi autotallin,
Kiitos informaatiosta, mutta olisit avannut sille oman ketjun kun se ei kuulu tänne millään lailla.teepee kirjoitti:http://invisionfree.com/ tuolla voi tehdä oman foorumin eikä maksa mitään...
Kannatan kyllä omaa osiota, mutta näistä piireistä en tiedä, enkä sen kummemmin välitäkään tietää. Epäilen täällä asuvan melkoisen määrän muitakin, jotka eivät vietä aikaansa suomalaisten kanssa muutoin kuin satunnaisesti. Jos tuolla piirillä tarkoitit baareja, ei siellä kaikki käy, itse jätän suomibaarit aina väliin.ystavapaiva kirjoitti:Palvelee uusia tulevia pitkäaikais asukkaita, varsinkin niitä jotka ei asu pelkästään Pattayalla.
Siellähän oma piiri pyörii........ josta saa tietoa.
Siinä voi täyttyä kirja tai kaksi mitä ei kaikki ymmärrä, mutta tulee jos tulee ja sitten kun tulee. Sitten vakavasti asiaa: Alueita on jo nyt hieman 'liikaa' ja loppujen lopuksi tämä haluttu osio voi toki palvella toisia, mutta järjestään se on loppujen lopuksi tilastojen mukaan todella pientä osaa palveleva alue kun tarkastellaan käyttäjämäärää kokonaisuutena, mutta mitä ilmeisimmin alue on tulossa, nyt halutaan miettiä hieman, että miten se jaotellaan ja miten sen halutaan kehittyvän, miten sen moderointi hoidetaan ja keiden toimesta. Travkin tuossa jo valotti hieman, että kenenkään laskuja foorumi ei tee maksetuiksi, vaan se suhteutetaan siten kuten se vapaaehtoistyönä kuuluukin.terox kirjoitti:Modet taitaa olla ammatiltaan kaupungin tai valtion virkamiehiä![]()
En kyllä ymmärrä mitä tämmöisessä asiassa tarvii jahkailla näin kauan.. Tulee tai ei tule ja päätös siitä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia tämän alueen lukemiseen
Same same. Pitääkö erikseen pyytää oikeudet ?samee kirjoitti:Ei noi linkit oikeen auttanut kysymykseen, ku tuli:Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia tämän alueen lukemiseen