Tekee ihan pahaa nähdä niitä

Menemme Etelä-Thaimaaseen (Krabiin ym.).
Kiitoksia vastauksista !!!

Saarella oli sen verran asutusta (siinä rannalla missä me oltiin) että siinä oli ruokabaari minne kalastus-ja uintiretkeläiset tuodaan syömään ja juomaan.Maddog kirjoitti:Oliko saarella mitään asutusta vai oliko autiosaariLasse kirjoitti:Koh Samuin edustalla on sellainen saari missä ei ole kulkukoiran kulkukoiraa, näin meille sanottiin ja pitäähän se uskoa kun vielä omin silmin nähtiin.flassi kirjoitti:taitaa olla jokapuolella noita koiruuksia...?
Pieni varoitus lienee tässä paikallaanHugoB kirjoitti:Viime reissulla meinasi mennä mukava ilta piloille, kun tälläinen kulkoiran tyypinen elukka puri kaverin jalkaan kiinni kesken mopotaxi matkan!! Onneksi vauhti oli sen verta kova että koira tippui kyydistä, eikä jalka vaurioitunut isommin. Veren himoinen se piski oli kyllä..
Ei kiusata?Sifu kirjoitti:Ne kulkukoirat, jotka olen Thaimaassa nähnyt, ovat olleet aika hyvä kuntoisia, verrattuna moneen muuhun maahan.
Selvästi myös havaitsee, ettei niitä kiusata, koska uskaltavat huilailla lähes missä tahansa. (Oliskohan budhismilla asian kanssa jotain tekemistä)
Törmäsin Bangkokissa pikkuiseen kissaan, joka rääkyi ruokaa. Se kissa rupesi seuraamaan mua ja maukui koko ajan. No, kissarakkaana ihmisenä menin 7eleveniin ja ostin mahdollisimman maustamatonta lihaa, olisiko ollut kinkkua, ja annoin sitä kissalle. Vähän se sitä näykki, mutta ei se oikeen kelvannut. Jäi siihen seiskan eteen rääkymään.Hahhi kirjoitti:Kulkukoirilla menee ainakin Pattayalla oikein mukavasti. Yksikin kehveli kieltäytyi syömästä kinkkuvoileipää ja paistettua riisiä. Olisi kait sitten pitänyt sisäfilettä laittaa nokan eteen, jotta olisi koiralle kelvannut!![]()
Niska/korva-rupsutusta sentään sieti vähän aikaa.
Kyllähän noita huonokuntoisia koiria ja kissoja näkyy aina siellä täällä, mutta itse olen niihin törmännyt vain BKK:issa ja Hua Hinnissä, siis semmoisiin todella surkeisiin tapauksiin.magia kirjoitti:Ihan pakko kysyä tätä ennakkoon Thaimaan asiantuntijaporukalta, onko siellä paljon kulkueläimiä (koiria ym.) ?
Tekee ihan pahaa nähdä niitä, joissain paikoissahan niitä on enemmän ja toisissa vähemmän.
Menemme Etelä-Thaimaaseen (Krabiin ym.).
Kiitoksia vastauksista !!!
Samuilla, hotellin partsin alla kissa teki kuolemaa monta päivää,kunnes sitten lopulta kuoli.apexvikke kirjoitti: Ei ne paikallisetkaan sen kärsimyksistä pahemmin välittäneet.
Ehkä siellä arvostetaan alämää??
Jomtienin rantakadulta löytyi viime elokuussa kyltti jossa mainostettiin koirista vapaata aluetta.Kaitsu kirjoitti:Ovat varsin monissa turistikohteissa Thaimaassa alkaneet tekemaan jotain talle kulkukoiraongelmalle....tosin kaytannossa jaanyt usein kylla "vain" rokotuksiin.![]()
Mainostavat tata oikein isoilla tauluilla esim. Jomtienilla.
Bang Saen on "edistyksellisin" (kuten monessa muussakin suhteessa, positiivisessa mielessa) ja lupaavat ettei siella rannoilta loydy kulkukoiria ja mita olen kaynyt, niin suht hyvin pitaa paikkansa.