joopa jooo jooo
Valvoja: Modet
joopa jooo jooo
jooo jooooooooooo jooooj jooo ja joooo
--I sold my soul for a one night stand. I followed alice in to wonder land--
Re: joopa jooo jooo
Hohhoijaa!
Ilmaisit itsesi varsin selkeästi! Lienee paineita?
-Spark-
Ilmaisit itsesi varsin selkeästi! Lienee paineita?
-Spark-
25.10.11 LLA-ARN DY4032 7.25, ARN-BKK TG961 14.30
26.10.11 BKK-SGN FD3724 15.55
02.11.11 SGN-BKK FD3725 17.50
25.11.11 BKK-ARN TG960 00.45, ARN-LLA DY4035 8.05
26.10.11 BKK-SGN FD3724 15.55
02.11.11 SGN-BKK FD3725 17.50
25.11.11 BKK-ARN TG960 00.45, ARN-LLA DY4035 8.05
- huutohärkä
- Selvänä symppis, humalassa huippujätkä

Epäilen,että pienenä minua kuljetettiin jenkkikassissa pitkin metsiä ja joka kannon kohdalla ei muistettu nostaa.
- huutohärkä
- Selvänä symppis, humalassa huippujätkä

Epäilen,että pienenä minua kuljetettiin jenkkikassissa pitkin metsiä ja joka kannon kohdalla ei muistettu nostaa.
Jos osaa Tiibetin ja Burman rajaseuduilla puhuttavaa erittäin harvinaista xynzanwun-kieltä niin tuohan on ihan ymmrärrettävää
Taikka sitten kirjoittaja on harjoitellut täällä Kokeilukentällä äänestyksen tekemistä ennen postausta
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... 24&t=25595

Taikka sitten kirjoittaja on harjoitellut täällä Kokeilukentällä äänestyksen tekemistä ennen postausta

http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... 24&t=25595
ÄÄnestin ton "aökfn" puolesta.
Oli ainoa järkevä vaihtoehto,mikä sitte lieneekin.
Oli ainoa järkevä vaihtoehto,mikä sitte lieneekin.
Minä taas päädyin tuohon "akdnf" koska se on lähinnä sydäntäni, eikä oikeastaan nuo muut todellakaan ollut varteen otettavia vaihtoehtoja 
Kerrankin jotain järkevää äänestettävää

- The Phantom
- Viidakko legenda
Minusta tuo "akdnf" on ihan perseestä. Sen sijaan "dne:ssä" on sitä jotain !Kaahari kirjoitti:Minä taas päädyin tuohon "akdnf" koska se on lähinnä sydäntäni, eikä oikeastaan nuo muut todellakaan ollut varteen otettavia vaihtoehtoja

Vielä kerran anteeksi !
Taas kommentoidaan asiaa kuulopuheiden perusteella ja mutu tietona.yp32405 kirjoitti:Minusta tuo "akdnf" on ihan perseestä. Sen sijaan "dne:ssä" on sitä jotain !Kaahari kirjoitti:Minä taas päädyin tuohon "akdnf" koska se on lähinnä sydäntäni, eikä oikeastaan nuo muut todellakaan ollut varteen otettavia vaihtoehtoja

Ärsyttää nää foorumin kirjoittajat kun joka asiaan pitää aina kommentoida kuitenkaan tietämättä asian todellista laitaa.

Jeh! dnq3u johtaa 

-
No missäs hitossa kaikki klandf:in kannattajat silloin on kun niitä tarvitaan? 

Ei niitä ole kun tuo on jo aika vanhan aikaistaleirilainen kirjoitti:No missäs hitossa kaikki klandf:in kannattajat silloin on kun niitä tarvitaan?

Altavastaajaa pitää kannattaa. Sen vuoksi ainoa missä numero mukana sai kannastukseni 

Happy endings happens only in Asian massage parlours
Pidemmän harkinnan jälkeen päädyin klandf:n
Olin aivan varma ennen kuin painoin äänestystä että kukaan ei ole valinnut ensimmäistä vaihtoehtoa. Kai se liittyy jotenkin aivojen toimintaan että tälläisissä tilanteissa ei ikinä valita sitä ekaa, mutta pahus siellä oli sittenkin 1 poikkeus ollut joukossa.
Olin aivan varma ennen kuin painoin äänestystä että kukaan ei ole valinnut ensimmäistä vaihtoehtoa. Kai se liittyy jotenkin aivojen toimintaan että tälläisissä tilanteissa ei ikinä valita sitä ekaa, mutta pahus siellä oli sittenkin 1 poikkeus ollut joukossa.
- Pattaya-addikti -
Voi vitamiini!!!
Itkin/nauroin äsken vedet silmissä, kun huomasin noi vastaukset! Nyt vasta
vilkaisin kokeilukenttää, ei vit.......
LOL! Joo, tarkoitus oli kuivaharjoitella
ennen sitä varsinaista äänestystä, tonne up 2 uhun. En uskonut, että ketään viittii edes vastata
tähän ketjuun. En ollut ennen laittanut äänestystä pystyyn, joten testasin hätäseen
tänne, etten olisi heti ryssinyt ekaa äänestystäni, mikä on varsin viisasta, nääs.
Kiitos kaikille vastanneille!!
Tämä ketju tulee pysymään mun
sydämmessäin forever.
Legendaarista sanoisin.
Loistavaa tilannekomiikkaa
ihan vahingossa.

Itkin/nauroin äsken vedet silmissä, kun huomasin noi vastaukset! Nyt vasta
vilkaisin kokeilukenttää, ei vit.......

ennen sitä varsinaista äänestystä, tonne up 2 uhun. En uskonut, että ketään viittii edes vastata
tähän ketjuun. En ollut ennen laittanut äänestystä pystyyn, joten testasin hätäseen
tänne, etten olisi heti ryssinyt ekaa äänestystäni, mikä on varsin viisasta, nääs.
Kiitos kaikille vastanneille!!

sydämmessäin forever.

ihan vahingossa.
--I sold my soul for a one night stand. I followed alice in to wonder land--