Uudet viestit/Omat viestit
Valvoja: Modet
-
- Pattayan M.A.Numminen
Uudet viestit/Omat viestit
Sellaista kyselisin, että onko iso duuni saada myös sivun alalaitaan tuo Näytä uudet viestit linkki?
Syyni kyselyyn on seuraava.
Olen laiska ja hitaalla yhteydellä, varsinkin jos viesteihin on liitetty kuvia on tuskallista kelata takaisin ylös tai mennä muiden linkkien kautta.
Syyni kyselyyn on seuraava.
Olen laiska ja hitaalla yhteydellä, varsinkin jos viesteihin on liitetty kuvia on tuskallista kelata takaisin ylös tai mennä muiden linkkien kautta.
Panem et circenses
Re: Uudet viestit/Omat viestit
Paina hiiren keskimmäistä nappia ja työnnä hiirtä eteenpäin. Menee sivu hetkessä ylös.
-
- Pattayan M.A.Numminen
Kun ei ole hiirtä käytössä, vaan läppärillä mennään ja touchpadilla 

Panem et circenses
Kai sulla siinä läppärissä sentään pg up-näppäin on? Paina sitä.hongnamman kirjoitti:Kun ei ole hiirtä käytössä, vaan läppärillä mennään ja touchpadilla
-
- Pattayan M.A.Numminen
Tuo "Näytä uudet viestit" ei mun mielestä ole oikein toiminut enää softapäivityksen jälkeen. Vaikka sulkee selaimen välillä, niin tulee näin iltapäivälläkin vielä pari sivua viestejä, joista osa jo eilisiä, vaikka olen käynyt täällä monta kertaa tänään. Illalla himassa eri koneelta lista on kyllä päivittynyt.
Kun on kyse rakkaudesta, ei kannata miettiä rahanmenoa!
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
"Merkitse kaikki alueet luetuiksi" ennen pois lähtöä niin ei tule uudestaan, ei ainakaan meikäläisellä. En ole kyllä huomannut muutenkaan moista ongelmaa.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Erinomainen piirre on se, että lukemattomat todella säilyvät keltaisena. Usein jää huomaamatta että on jo jatkosivukin olemassa kun klikkaan sitä keltaista lipun kuvaa (ensimmäinen lukematon viesti).
Viimeinen käyntileima sen sijaan poukkoilee ihmeellisesti. Useimmiten se on edellisillan lopetushetki koko seuraavan päivän ja silloin tietysti tulee kaikki viestit sen jälkeen, luetut tietysti ilman keltuaista.
Viimeinen käyntileima sen sijaan poukkoilee ihmeellisesti. Useimmiten se on edellisillan lopetushetki koko seuraavan päivän ja silloin tietysti tulee kaikki viestit sen jälkeen, luetut tietysti ilman keltuaista.
Ok.Lasse kirjoitti:"Merkitse kaikki alueet luetuiksi" ennen pois lähtöä niin ei tule uudestaan, ei ainakaan meikäläisellä.
Ei auttanut. Painoin "Merkitse kaikki alueet luetuiksi", suljin selaimen, avasin selaimen ja pari sivua uusia viestejä. Mulla on päällä "Kirjaudu sisään automaattisesti", johtuneeko siitä. Ei viitsisi sitä ottaa päältä. Toimmiko kaikilla muilla "Näytä uudet viestit" oikein?Lappis kirjoitti:Ok.Lasse kirjoitti:"Merkitse kaikki alueet luetuiksi" ennen pois lähtöä niin ei tule uudestaan, ei ainakaan meikäläisellä.
Ei tuo nyt mitään haittaa, mutta jos kyse on mun koneen asetuksista, niin vinkit kelpaavat.
Onko koneesi kello yhtään synkassa foorumin kellon kanssa? Se voi joskus aiheuttaa cookieiden ohella vähän harmaita hiuksia.
Mun pitää ainakin kirjautua ulos, muuten ei sivu päivity.Lappis kirjoitti: suljin selaimen, avasin selaimen ja pari sivua uusia viestejä. Mulla on päällä "Kirjaudu sisään automaattisesti", johtuneeko siitä. Ei viitsisi sitä ottaa päältä. Toimmiko kaikilla muilla "Näytä uudet viestit" oikein?
Ei tuo nyt mitään haittaa, mutta jos kyse on mun koneen asetuksista, niin vinkit kelpaavat.
Sama täälläkin...Kaahari kirjoitti:Mun pitää ainakin kirjautua ulos, muuten ei sivu päivity.Lappis kirjoitti: suljin selaimen, avasin selaimen ja pari sivua uusia viestejä. Mulla on päällä "Kirjaudu sisään automaattisesti", johtuneeko siitä. Ei viitsisi sitä ottaa päältä. Toimmiko kaikilla muilla "Näytä uudet viestit" oikein?
HEL-BKK AY095 23.03.2012
BKK-HEL AY090 08.04.2012
Nimimerkki Pelimies-77 on vaihtunut nimimerkiksi Talyng
BKK-HEL AY090 08.04.2012
Nimimerkki Pelimies-77 on vaihtunut nimimerkiksi Talyng
- ILEBAR
- Ravintoloitsija
Ei ainakaan pahemmin mulle.BlackMike kirjoitti:Onko koneesi kello yhtään synkassa foorumin kellon kanssa? Se voi joskus aiheuttaa cookieiden ohella vähän harmaita hiuksia.

ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]
[/url]
[url=callto://bossile]

Näin se menee, uloskirjautuminen, boottaus tai koneen vaihtaminen hävittää "uudet viestit". Jos kerran sama ongelma esiintyy muillakin, niin epäilen syyn löytyvän koneen internet-asetuksista.Pelimies-77 kirjoitti:Sama täälläkin...Kaahari kirjoitti:Mun pitää ainakin kirjautua ulos, muuten ei sivu päivity.Lappis kirjoitti: suljin selaimen, avasin selaimen ja pari sivua uusia viestejä. Mulla on päällä "Kirjaudu sisään automaattisesti", johtuneeko siitä. Ei viitsisi sitä ottaa päältä. Toimmiko kaikilla muilla "Näytä uudet viestit" oikein?
Onko mahdollista että nappi 'Näytä omat viestit' tekisi mitä nappi lupaa......ja näyttäisi omat viestit?
Nyt aukeaa kyseinen viestiketju sivulle 1. Eipä paljoa lämmitä, sen nyt saa auki muutenkin.
Muuten hyvä meininki
Nyt aukeaa kyseinen viestiketju sivulle 1. Eipä paljoa lämmitä, sen nyt saa auki muutenkin.
Muuten hyvä meininki

Tahallaan eksyksissä
Ne omat kirjoitetut viestit saa näkymään jos katsoo omaa profiiliaan ja sieltä klikkaa hae käyttäjän viestit
klupin talidomi