Ja niille jotka kutsuivat minua järkyttyneeksi sotanorsuksi voin kertoa, että ainut asia, josta täällä olen järkyttynyt on kun yksi huora yritti myydä vauvaansa 300 bahtilla. Aika halvalla ois lähtenyt

Valvoja: Modet
No se tulisi vielä panemistakin halvemmaksi ! Mutta kun kumminkin on kyse ihmisestä ja vanhempien rakkaudesta lapseensa. Vähän samaa hommaa on tämä kirjoittelu, miksi suotta pitää aiheuttaa toisille suuttumisia tai mielipahaa? Yhteispelillä tämäkin homma sujuu parhaiten, ollaan yhdessä vähän niin kuin samaa suurta perhettä. Tottakai myös perheessä saa olla erilaisia mielipiteitä ja kannanottoja. Itselläni on se periaate, etten koskaan samaan paikkaan kirjoita kahdella tai useammalla nimimerkillä, sillä se on itsensä pettämistä. Myöskään en koskaan valehtele, mutta toki on asioita mistä pitää vaieta, eli jättää kirjoittamatta tai olla puhumatta. Kaikkea hyvää tälle parhaalle Thaimaa - aiheiselle suomenkieliselle foorumille.BlackMike kirjoitti:Heh, vai 300 bahtilla olisi vauva lähtenyt, no se on jo halpaa se, siis jos tarvitsee.
Tätä olen myös yksinäisinä synkkinä iltoina mietiskellyt, että minkä kiksin saa henkilö joka tahallaan trollaa? Onks se niin hienoa ja ylentävää, varsinkin kun suurin osa on niin ilmiselviä tapauksia ettei jaksa edes kommentoida. Sitten taas jos jouku oikeasti osaa jymäyttää ja vetää lipasta tosissaan niin ettei sitä huomaa, silleen vahingoittamatta ketään, niin saattaa olla ihan hauskaakin, ainakin itselleni jos huomaan tulleeni vedätetyksi ja viedyksi kuin se litran mitta. Tuommoiset vaimon ja lapsen osto tarinat kyllä seuloo iisisti pois havannointikentästä, se on vaan trollaajalle ikävää että ainakin omalta kohdaltani jää ne asiallisetkin viestit huomiotta.Tunnen kuitenkin huonosti trollaajan sielunelämää, onko suurempia tavoitteita, päämäärää tai muuta mitä tavoitella huonoilla kirjoituksilla? Entä miten trollaaja valitsee foorumin juuri siksi minkä tulee valinneeksi? Haukutaanko tänään Thaimaa