Paikat on J ja L. Muistelisin että siinä taitaa olla vessa edessä joten silloin seinäkin !sammy77 kirjoitti:yp32405 kirjoitti:Mä en saa tuota istuinkarttaa auki jostain syystä. Pyysin paikkoja jossa vauvan saa boxiin ja seinään. Antoivat sitten paikat riviltä 21. Sainkohan nyt mitä pyysin ?
mikäli keskirivillä niin sait
Paikat lennolla/Md-11
- The Phantom
- Viidakko legenda
Vielä kerran anteeksi !
Nyt olisi kysymys asiantuntijalle. Palstaa lukeneena käsitän Ilkan oikeaksi henkilöksi vastaamaan seuraavaan, muutkin voivat toki ilmaista mielipiteensä.
Olen sen verran vastarannankiiski, että istun mieluiten mahdollisimman takana ja vielä käytävän puolella, siis päin vastoin kuin nämä ...
Olen varannut mennentullen paikan 57h. Muistaakseni, en ole varma, olen siinä aikaisemminkin istunut ja siinä sai selkänojan taittumaan. Eikö niin?
Kun äsken tarkastin, niin paluulennolla olikin paikka vaihtunut 43J:ksi. Näyttäisi siinä Finnairin istumapaikkakartan mukaan olevan ruhtinaalliset jalkatilat, mutta onko asia oikeasti niin? Menolennon kartta ei aukea ja tulolennonkartan mukaan paikkaa 57h ei ole olemassakaan.
Kiitäen ei kun siis kiittäen
Olen sen verran vastarannankiiski, että istun mieluiten mahdollisimman takana ja vielä käytävän puolella, siis päin vastoin kuin nämä ...
Olen varannut mennentullen paikan 57h. Muistaakseni, en ole varma, olen siinä aikaisemminkin istunut ja siinä sai selkänojan taittumaan. Eikö niin?
Kun äsken tarkastin, niin paluulennolla olikin paikka vaihtunut 43J:ksi. Näyttäisi siinä Finnairin istumapaikkakartan mukaan olevan ruhtinaalliset jalkatilat, mutta onko asia oikeasti niin? Menolennon kartta ei aukea ja tulolennonkartan mukaan paikkaa 57h ei ole olemassakaan.
Kiitäen ei kun siis kiittäen
- Honda Wave
- Päiväkahvittelija
- Viesti:
- The Phantom
- Viidakko legenda
- Honda Wave
- Päiväkahvittelija
- Viesti:
Re: Paikat lennolla/Md-11
Kun Finnairin sivuilta varaa lennon, saa usein valita istumapaikkansa jo valmiiksi istuinkartan mukaan. Tietääkö kukaan onnistuuko tämä jos varaa esim. supersaverin tai e-bookersin kautta?
Seuraavan matkani lennot varasin ebookersilta, lentoyhtiönä Finnair ja Etihad. Ei mulla ainakaan ole tietoa istumapaikoista. Lopullisen paikkansa näkee sitten kun istuu koneessa, sillä paikat voivat muuttua, vaikka olisitkin varannut ne jo etukäteen. Varma paikastasi voit olla silloin kun konessa kuulutetaan "boarding completed."
Näin muistelen Ilkan joskus kirjoittaneen, uskon että hän tämän asian tietää.
Näin muistelen Ilkan joskus kirjoittaneen, uskon että hän tämän asian tietää.

- Honda Wave
- Päiväkahvittelija
- Viesti:
Kyllä ne paikat jotka tällähetkellä olet saamassa pitäisi näkyä täällä https://www.checkmytrip.com/plnext/XCMT ... ANGUAGE=GB
Laitat siihen varausnumerosi ja sukunimen niin pitäis tietoja tulla ruutuun

95% valmistautuminen on 50% suoritus. Älkää tehkö itsestänne pieniä.
Kyllä ne sieltä aikanaan varmaan löytyy, olisi pitänyt sanoa, että mulla ei ole vielä tietoa istumapaikoistani. Lähtöön on vielä reilu kuukausi.
No, Finnairin sivuilta varatessa olen kuitenkin aina saanut valita paikkani jo varatessa eikä niitä ole koskaan varauksen ja lennon välillä muutettu (muuten kuin parempaan, ja silloinkin kysyttiin halutaanko paremmat paikat). Tiedostan toki että paikkoja SAATETAAN muuttaa ennen lentoa, mutta olisin halunnut vain tietää pystyykö muillakin varaussivustoilla tekemään näin. Tällä hetkellä kun on se tilanne että melkein samalla hintaa olisi tietty lento useammallakin varaussivustolla, ja nyt yritän pähkäillä mistä näistä sen varaan.... 

28 L ja J olis nyt mennen tullen meillä paikkoina. 

Hyvä linkki ! Näyttää tosin erilaista istuinkarttaa kuin finskin sivut. Paikka 29L on varattuna. Finskin kartan mukaan se taitais olla siivellä istumista.Honda Sonic kirjoitti:Kyllä ne paikat jotka tällähetkellä olet saamassa pitäisi näkyä täällä https://www.checkmytrip.com/plnext/XCMT ... ANGUAGE=GB
Linkin kartan mukaan sentäs pääsee sisälle istumaan. Minkähän lainen paikka tuo oikeasti on ?
Minkas penkkien alla ne "lämpöputket" menee koneen rungon puolelta toiselle?Ne eivät mitään herkkupaikkoja ole.
- The Phantom
- Viidakko legenda
Mun kakaroilla samat paikat, eri lennolla tietenkin. Kelvatkoot kersoille, vaihtamaan en enää ala !Jenny kirjoitti:28 L ja J olis nyt mennen tullen meillä paikkoina.

Vielä kerran anteeksi !
Re:
Heh, ja toiletit ovat siinä metrin päässä.Honda Sonic kirjoitti:43J paikalla jalkatilaa on koko edessä oleva käytäväHaittapuolena on kiinteä käsinoja.
Me taas oltiin viimeksi rivilla 21 J ja L (jossa aiemman viestin mukaan te tulette olemaan), ja se oli kyllä ihan mahtava paikka. Varmasti paras bisneksen jälkeen. Jalkatilaa reilusti, telkkari edessä.....yp32405 kirjoitti:Mun kakaroilla samat paikat, eri lennolla tietenkin. Kelvatkoot kersoille, vaihtamaan en enää ala !Jenny kirjoitti:28 L ja J olis nyt mennen tullen meillä paikkoina.

Ei ole reilusti ainakaan yli 150 centtisille kun siina on seina edessa.Jenny kirjoitti: Me taas oltiin viimeksi rivilla 21 J ja L (jossa aiemman viestin mukaan te tulette olemaan), ja se oli kyllä ihan mahtava paikka. Varmasti paras bisneksen jälkeen. Jalkatilaa reilusti, telkkari edessä.....
Se "hyvä" paikka lienee 22H jossa jalkatilaa vaikka 3 metriselle. tuolla ketjun sivulla 1 löytyy istuinpaikka kartta josta voi katsoa paikat. Itsekin yritin kuvaa liittää mutta olen uuden softan myötä tainnut tipahtaa kehityksestä.
Se paikka joka on bisneksen seinän takana oikealla puolella, ON hyvä ja tilava paikka! Me ollaan vielä pitkiä ihmisiä ja oli kyllä paras paikka kyseisessä koneessa tähän mennessä.
muoks. tsekkasin vielä istuinkartan ja se oli rivi 21. Meidät siirrettiin check-innissä noihin paikkoihin ja sielläkin sanottiin että ovat parempia. Meidän takana 22-rivillä olevat vielä matkan loputtua sanoivat meille että voi kun heilläkin olisi ollut samanlaiset tilat kuin meillä.
Mä en ymmärrä nyt mistä te puhutte kun sanotte että ei ole tilava paikka?
muoks. tsekkasin vielä istuinkartan ja se oli rivi 21. Meidät siirrettiin check-innissä noihin paikkoihin ja sielläkin sanottiin että ovat parempia. Meidän takana 22-rivillä olevat vielä matkan loputtua sanoivat meille että voi kun heilläkin olisi ollut samanlaiset tilat kuin meillä.
Mä en ymmärrä nyt mistä te puhutte kun sanotte että ei ole tilava paikka?
- The Phantom
- Viidakko legenda
Multakin meni nyt yli ?Jenny kirjoitti:Mä en ymmärrä nyt mistä te puhutte kun sanotte että ei ole tilava paikka?

Vielä kerran anteeksi !
Mullon sama paikka 9.2 lennolla BangkokiinJenny kirjoitti:28 L ja J olis nyt mennen tullen meillä paikkoina.

Ja takastullessa 6.3 son 29 L

Viime yönä paikalla 25C BKK-HEL (OH-LGD) ja tottakai meikäläisellä satula jossa ei selkänojan kallistus toimi sekä istuinosan päällyste istuttu oikealta laidalta niin littanaksi että luonnollinen istuinasento oli kallistus käytävälle vaikka kuinka yritti istua suorassa.
Pysäytin stuertin ja kysäsisin, että miksi selkänojani ei taivu. Stuertti yritti myös rynkyttää sitä alas ja totesi vain, että se on rikki, hän laittaa vikalistalle ja häipyi samantien.
Pari tuntia siinä istuttuani päätin, että nyt ei vastaus tyydyttänyt meikäläistä. Ei kiinnosta vikalistat vaan se, että jäljellä olevat tunnin menisivät mahdollisimman mukavasti.
Marssin takaosastoon ja sanoin stuertille, että siinä tuolissa on saatanan epämukava istua. Hän ymmärsi yskän ja kysyin että miksi minulle myydään paskaa eli penkki jossa on epämukava istua.
Jotain selittelyjä vielä tuli ja kun lähdin vittuuntuneena paikalleni niin tuli perässä emo ja toi 20 euron lahjakortin Tax-Freehen jos se lievittäisi tuskaa.
Pysäytin stuertin ja kysäsisin, että miksi selkänojani ei taivu. Stuertti yritti myös rynkyttää sitä alas ja totesi vain, että se on rikki, hän laittaa vikalistalle ja häipyi samantien.

Pari tuntia siinä istuttuani päätin, että nyt ei vastaus tyydyttänyt meikäläistä. Ei kiinnosta vikalistat vaan se, että jäljellä olevat tunnin menisivät mahdollisimman mukavasti.
Marssin takaosastoon ja sanoin stuertille, että siinä tuolissa on saatanan epämukava istua. Hän ymmärsi yskän ja kysyin että miksi minulle myydään paskaa eli penkki jossa on epämukava istua.
Jotain selittelyjä vielä tuli ja kun lähdin vittuuntuneena paikalleni niin tuli perässä emo ja toi 20 euron lahjakortin Tax-Freehen jos se lievittäisi tuskaa.
Taas näitä valituksia Finnairista.
Piti oikein pari kertaa varmistaa, kuka kirjoitti tällä kertaa.
Piti oikein pari kertaa varmistaa, kuka kirjoitti tällä kertaa.

- Honda Wave
- Päiväkahvittelija
- Viesti:
Turhaan valitat Ilkka
Se on sinun oma vika että istuin oli paska. Katso peiliin niin sieltä löytyy syyllinen. Jos et usko niin kysy BlackMikeltä 

95% valmistautuminen on 50% suoritus. Älkää tehkö itsestänne pieniä.