Rahan tarve
Rahan tarve
Hei!
Ollaan mieheni kanssa menossa Thaimaahan nyt toista kertaa. Mietittiin että riittääkö 2000 eukkoa kolmeks viikoks?
Juu, ja heti tiedoksi, vaikka ollaan toista kertaa menossa, niin silti mietityttää rahanmeno. Ajateltiin siis mennä vaikkapa muutamaksi päiväksi Ao Nangilta Phukettiin. Phuketissa ei olla aikaisemmin käyty.
Osaako joku kertoa paljonko (noin) maksaa taxi Phuketiin ja takasin, ja löytyykö sieltä huokeata majoitusta muutamaksi päiväkis, jos niin, mihin hintaan. Olisi kiva varautua ja tehdä suunnitelmia etukäteen.
Ollaan mieheni kanssa menossa Thaimaahan nyt toista kertaa. Mietittiin että riittääkö 2000 eukkoa kolmeks viikoks?
Juu, ja heti tiedoksi, vaikka ollaan toista kertaa menossa, niin silti mietityttää rahanmeno. Ajateltiin siis mennä vaikkapa muutamaksi päiväksi Ao Nangilta Phukettiin. Phuketissa ei olla aikaisemmin käyty.
Osaako joku kertoa paljonko (noin) maksaa taxi Phuketiin ja takasin, ja löytyykö sieltä huokeata majoitusta muutamaksi päiväkis, jos niin, mihin hintaan. Olisi kiva varautua ja tehdä suunnitelmia etukäteen.
Jaa-a, aika vaikea tietää toisen kulutusta, mutta vaimon kanssa Pattayalla kuukausi viime keväänä ja cashia meni jotain 1500 euroa ja loput ostettiin luotolla.
Jos Sinulla on luottokortti, niin 2000 eukkoa riittää varmasti normi ostoksiin.
Jos Sinulla on luottokortti, niin 2000 eukkoa riittää varmasti normi ostoksiin.
25.10.11 LLA-ARN DY4032 7.25, ARN-BKK TG961 14.30
26.10.11 BKK-SGN FD3724 15.55
02.11.11 SGN-BKK FD3725 17.50
25.11.11 BKK-ARN TG960 00.45, ARN-LLA DY4035 8.05
26.10.11 BKK-SGN FD3724 15.55
02.11.11 SGN-BKK FD3725 17.50
25.11.11 BKK-ARN TG960 00.45, ARN-LLA DY4035 8.05
No jos mulla olis 2000 eukkoa
kolmeks viikkoo niin pärjäisin ihan helvetin hyvin,,,,

Viimeksi muokannut jusubox, 15.12.2007 20:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hcp 21.2
näihin olisi hauska saada välillä vastakohtia.
Paljonko palaa kun haluaa elää ja rellestää kuin euroopan omistaja.
Puhutaan jotain tasoa ****/***** hotelli, kunnon ravintolat, viinaa niin että maksa poksuaa, ostoksia että vaimo on tyytyväinen, sitten jos vielä vaimo johonkin spa treatmenttiin ja itse sitten myöskin kylpylään mutta siihen "parempaan"
Näitä mä olettaisin että nämä ekaa kertaa lähtevät kyselee.
Paljonko palaa kun haluaa elää ja rellestää kuin euroopan omistaja.

Puhutaan jotain tasoa ****/***** hotelli, kunnon ravintolat, viinaa niin että maksa poksuaa, ostoksia että vaimo on tyytyväinen, sitten jos vielä vaimo johonkin spa treatmenttiin ja itse sitten myöskin kylpylään mutta siihen "parempaan"
Näitä mä olettaisin että nämä ekaa kertaa lähtevät kyselee.
2000 €
2000 € Kolme viikkoa ja kaksi ihmistä = 42 pv = n. 47.5 €= n. 2300 THB = /vrk/nokka
Jos tuosta rahasta pitää maksaa myös kohtuupaikkainen majoitus , ja "ylimääräistä" matkailuakin ja majoitusta, niin silloin joutunee tarkkailemaan rahankäyttöä, ellei niin silloin tuolla summalla kyllä pärjää jo suht´ mukavasti
Tällä topicilla aiheesta on toisaalla lisää
Jos tuosta rahasta pitää maksaa myös kohtuupaikkainen majoitus , ja "ylimääräistä" matkailuakin ja majoitusta, niin silloin joutunee tarkkailemaan rahankäyttöä, ellei niin silloin tuolla summalla kyllä pärjää jo suht´ mukavasti

Tällä topicilla aiheesta on toisaalla lisää

"normaalin" turistin lomabudjetti
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.