Halvin lento HKI-BKK nyt?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Ziona

Halvin lento HKI-BKK nyt?

Viesti Kirjoittaja Ziona »

Maksoin juuri (meno-paluu) 970e, siedettävä hinta?
Mitä muut olette maksoitte elokuusta 2007 lukien?

Itse pidin kalliina, mutta roikuttuani muutaman vkon netissä metsästämässä alle 800e lippuja meni hermot. Pakosta vielä tuo harmillinen joulu-uusivuosi-sesonki....

Stockan HULLUT PÄIVÄT lokakuussa - onko kellään tietoa, onko BKK :n lentoja?
Rhino
Ilii ti, Ilii ju

Viesti Kirjoittaja Rhino »

Koskaan ei ole ollut joulua vasten BKK lentoja Hulluilla päivillä. Ehkä sen takia kun on muutenkin sesonki. Joku voi korjata jos olen väärässä.
Ilkka

Viesti Kirjoittaja Ilkka »

Rhino kirjoitti:Koskaan ei ole ollut joulua vasten BKK lentoja Hulluilla päivillä. Ehkä sen takia kun on muutenkin sesonki. Joku voi korjata jos olen väärässä.
Correct.
Fred

Viesti Kirjoittaja Fred »

Pari kuukautta on tullut seurattua marraskuulle viikonloppulentoja perjantai-lähdöllä, SAS Köpiksen kautta 890. Etihadilla saisi hieman alle 800, mutta lähtö vasta lauantaina ja pari vaihtoa.
ipihalla

Viesti Kirjoittaja ipihalla »

Hiukan aiheen ohitse menevä kysymys.... tähän asti olen muutaman viikon reissuja tehnyt ja lennot on olleet valmiiksi lukkoonlyötyjä. kuusi kertaa piipahtanut ja aina oikeana päivänä oikeaan aikaan ollut palailemassa. Kuitenkin ensi vuden alussa olisi aikaa pidemmällekin reissulle,
- Kuinka sellainen lippu, että paluun voi päättää sitteen kun on tunne että nyt voisi palata?
- Kuinka paperimuodollisuudet esim 2-3 kk reissulle? Jos viisumia hakee, pitääkö tietää milloin on palaamassa. Vai onko vaan tehtävä pari viisumikäyntiä esim Laosin puolella.
ipihalla

Viesti Kirjoittaja ipihalla »

ai niin, jäi äskeisestä pois itse aiheen asiat. Marraskuulle on lennot Skytoursilta, Köpiksen kautta aika inhimillisillä lent-/odotusajoilla 870 sisältäen verot, peruutusturvat ja käsittelymaksut.... ja lentokin toivonmukaan paketista löytyy... :P
Reymond

Viesti Kirjoittaja Reymond »

Sohasenpa nyt ampparipesää oikein kunnolla ja sanon suoraan, että kattokaa hyvät ihmiset muitakin yhtiöitä, kuin sitä Finnairia!!

Myö lennettin Qatarilla ja se on niin paljon parempi kuin Finnair, ettei mitään rajaa. Kaikessa. Tärkein tietysti on lentolipun hinta, mutta viiden tähden firmalla oheispalvelutkin on aika jees. Kesällä pääsi kuudella sadalla.

Ja nyt kaiken maailman MD-11 Loverit kertoo mulle kuinka he lentää 12 vuodessa Thaimaahan aina business-luokassa ja se on siten ainoa vaihtoehto.

Niin en mä ihan tosissani ollut, kunhan vähän suosittelin. :D
Itse en ole turisti. Muut ovat!
tonyio

Viesti Kirjoittaja tonyio »

viimevuoden joulukuussa pääsi Finskilla alle 500€
AIR FARE : EUR 460.00
TAX : EUR 10.00YR 3.24DQ 24.85XT
TOTAL : EUR 498.09
reissu tosin joulukuun puolivälissä ja paluu ennen joulua (oli siis normi tarjous, muttei kumminkaan stokkan "hullujenpäivien" tarjous)
sli

Viesti Kirjoittaja sli »

olisko tästä nyt pari viikkoa kun mieheni osti meno-paluu liput suoraan finnairilta hintaan 450e/hlö!! :-D :-D Ei paha :-D :-D
Rhino
Ilii ti, Ilii ju

Viesti Kirjoittaja Rhino »

Kaikki on suhteellista. Joku haluaa puolet lyhyemmän matkustusajan ja ilman välilaskua lennon thaimaaseen. Tähän ainut vaihtoehto on Finnair.
Jos haluaa tosiaan matkustaa ja istua koneessa, niin voi mennä Etihadilla Saksan ja Abu Dhabin kautta, kesto on kuitenkin ainakin tuplat. Yhdellä pompulla tuo matkustaminen on n.3-4h pitempi suoraa lentoa.
Tottakai kannattaa katsella muitakin lentoyhtiöitä ja vaihtoehtoja, mutta se on jokaisen oma asia miten perille haluaa. Henkkoht mua ei kiinnosta 20-24h matkustus, joten jo kaksi päivää lomasta menee matkustamiseen.
Tällä hetkellä on huhtikuulle Finnairilla lennot n.680€, joten itse ainakin maksan mielelläni 80€ enemmän suorasta lennosta thaimaaseen. Tuo 80€ menee kuitenkin tuossa lisä-ajassa selkeesti, oli sitten Suomessa tai Thaimaassa. Pari kertaa olen mennyt Thaimaaseen TLL-HEL-BKK-HEL-TLL, ihan sen takia kun lennot olivat edullisemmat ja oli mukava mennä Tallinnan kautta kun olli kesä. Siinä tulikin matkustusaikaa lähelle se 16h/suunta, se sitten olikin sen hetken valintani.
Ilkka

Viesti Kirjoittaja Ilkka »

Reymond kirjoitti: Ja nyt kaiken maailman MD-11 Loverit kertoo mulle kuinka he lentää 12 vuodessa Thaimaahan aina business-luokassa ja se on siten ainoa vaihtoehto.
Lennot pitää olla aina kunnossa. ;-)

Ja niin kauan kun homma toimii kuten se on toiminut Finnairilla, niin sillä mennään. Ei paljoa arabiyhtiöt kiinnosta.
Reymond

Viesti Kirjoittaja Reymond »

Ilkka kirjoitti:
Reymond kirjoitti: Ja nyt kaiken maailman MD-11 Loverit kertoo mulle kuinka he lentää 12 vuodessa Thaimaahan aina business-luokassa ja se on siten ainoa vaihtoehto.
Lennot pitää olla aina kunnossa. ;-)
Totta. Itseasiassa mullahan ei lennot ole kunnossa, ja sitä tuossa katkerana tilitin, kunnes saan varattua Raikulta lennot Lontooseen. :lol:
Itse en ole turisti. Muut ovat!
Vastaa Viestiin