Thaimaa-tour lokakuu 2007 - tammikuu 2008
Thaimaa-tour lokakuu 2007 - tammikuu 2008
Olen vastavalmistunut kauppatieteiden maisteri ja nyt olisi tarkoitus lähteä Aasiaan. Ajattelin ensisijaisesti matkustaa Thaimaassa rinkka selässä, mutta myös Vietnam, Kambodia ja Laos kiinnostavat. Olisin myös valmis viihtymään paremmissa puitteissa muutaman viikon. Onko teillä tietoa mistä voisi löytää matkakumppaneita eri puolilta maailmaa? Tarkoitan sekä internetissä että paikkoja paikan päällä. Internetissä kaikki foorumi-kirjoitukset ovat vanhoja, eikä niistä ole hyötyä. Löytyykö täältä joku joka on lähdössä? Kiitoksia etukäteen.
Onnea valmistumisen johdosta
Bangkokissa Khao San Road on täynnä reppumatkaajia, sinne vaan ensin.
http://www.pallontallaajat.net sivulla ainakin on matkaseuraa haetaan osio.
Samanhenkistä porukkaa löytyy joka guesthousesta Thaimaassa.

Bangkokissa Khao San Road on täynnä reppumatkaajia, sinne vaan ensin.
http://www.pallontallaajat.net sivulla ainakin on matkaseuraa haetaan osio.
Samanhenkistä porukkaa löytyy joka guesthousesta Thaimaassa.
Kun väittelet idiootin kanssa pidä huolta, että hän ei tee samoin.
ensi matkaa
tässä kaverin kanssa ensi matkaa suunnitellaan ensi tammikuussa tuonne jonnekkin:)
tämä päivä voisi olla juuri se.
Itse emännän kanssa ollaan lähdössä "häämatkalla", heinäkuun 7:s oli häät mutta reissuun syyskuun 23:s päivä jahka vaimon työsopimus päättyy. Hän valmistui keväällä kemiantekniikan insinörtiks, itse olen valmistunut elämään
Matka on jo pitemmän ajan haame itselleni nuoruusvuosilta asti mutta nyt viimein aika on oikea, esteitä ei ole. Kummallakaan ei ole vakituista työtä, ei ole omistus asuntoa eikä jälkikasvua. Ja kun itsellä tulee lokakuussa 25 mittariin vuosia niin alkaa olla se viimeinen tilaisuus lähteä 
Meidän reissu tosiaan alkaa 23.9 ja takas lennot 1.4, thaimaassa eka ja viimenen kuukaus ja välissä kerran, laos ja sumatran lake toba ehdottomia käyntipaikkoja ehkä myös vietnam kamboza malesia ja indonesia mikäli aika riittää
Oletko yksin lähdössä reissuun?

Meidän reissu tosiaan alkaa 23.9 ja takas lennot 1.4, thaimaassa eka ja viimenen kuukaus ja välissä kerran, laos ja sumatran lake toba ehdottomia käyntipaikkoja ehkä myös vietnam kamboza malesia ja indonesia mikäli aika riittää

Oletko yksin lähdössä reissuun?

Mieli halajaa maailmalle...
Hiprakka, olen menossa yksin, kaverit eivät ole hirveän seikkailuhaluisia
Nyt on varma että lähden energiseen Bangkokiin 30. lokakuuta ja palaan pimeään Helsinkiin 22. tammikuuta.
Olen myös ajatellut ehkä tehdä jotain vapaaehtoistyötä ihmisten parissa. Katsotaan miten se suunnitelma toteutuu. Onkohan ihmisillä kokemuksiä vapaaehtoistyöstä? Siitähän maksetaan ehkä jotain reilut 1000 euroa että saa auttaa muutaman viikon. Mutta se antaisi lisämausteen seikkailulle. Ja ehkä se huono omatuntokin parantuisi pikkaisen jos auttaisi tarvitsevia

Olen myös ajatellut ehkä tehdä jotain vapaaehtoistyötä ihmisten parissa. Katsotaan miten se suunnitelma toteutuu. Onkohan ihmisillä kokemuksiä vapaaehtoistyöstä? Siitähän maksetaan ehkä jotain reilut 1000 euroa että saa auttaa muutaman viikon. Mutta se antaisi lisämausteen seikkailulle. Ja ehkä se huono omatuntokin parantuisi pikkaisen jos auttaisi tarvitsevia