Rantakohde ilman suomalaisia?
Tässähän on nyt sellainen ongelma, että aina kun joku kertoo paikasta,rami kirjoitti:Olet siellä SINÄ. En finne igen.kure kirjoitti:Viikko oltu nyt taalla Koh Phanganilla Haad Saladilla, eika suomalaisia ole nakynyt _yhtaan_. Joten tanne vaan!
Eli neitseellisen rannan etsintä jatkuu........
jossa ei ole suomalaisia, joku sanoo, "Että olethan sinäkin siellä".
Ja oravan pyörä on valmis.
Siksipä semmosta paikkaa, missä ei olisi suomalaisia, on turha udella täällä...
Överiksihän tämänkin sitten sai menemään.
Itse en ole turisti. Muut ovat!
Anteeks kamalasti. Vitsiksi tämän tarkoitin.Reymond kirjoitti:Tässähän on nyt sellainen ongelma, että aina kun joku kertoo paikasta,rami kirjoitti:Olet siellä SINÄ. En finne igen.kure kirjoitti:Viikko oltu nyt taalla Koh Phanganilla Haad Saladilla, eika suomalaisia ole nakynyt _yhtaan_. Joten tanne vaan!
Tottakai tiedän asian,mutta aina välillä on pakko pistää muutama rivi.
Ja tulepahan taas yksi viesti lisää. (Niinku tästä)

Mä olin kerran Jomtien rannalla siinä Boathousen kohdalla ja en nähnyt yhtään finskaa lähettyvillä. Oli siinä kyllä porukkaa todella komeesti ku taisi ollu uuden vuoden jälkeen just, mut ei varmasti kukaan hablannu Suomee.
Vinkkinä vaan
Vinkkinä vaan

Kinapori
It´s not where U go,
It´s who U meet.
...I am, you see, I am Creator, and this is my life...
It´s not where U go,
It´s who U meet.
...I am, you see, I am Creator, and this is my life...
rami kirjoitti:Anteeks kamalasti. Vitsiksi tämän tarkoitin.Reymond kirjoitti:Tässähän on nyt sellainen ongelma, että aina kun joku kertoo paikasta,rami kirjoitti: Olet siellä SINÄ. En finne igen.
Tottakai tiedän asian,mutta aina välillä on pakko pistää muutama rivi.
Ja tulepahan taas yksi viesti lisää. (Niinku tästä)
Sama juttu.

Itse en ole turisti. Muut ovat!
Krapista lähtee laiva ko Lantalle ja pysähtyy pari kertaa matkan varrella merellä ,laivan viereen tulee pienilta saarilta botskit ja sinne haluavat voivat jäädä pois. Saarilla muutama bungalovi ja tyhjä hiekkaranta.Suurin saari on nimeltään ko Jumi missä 2 lomayrittäjää ja muutama bungalovi. Kun haluat jatkaa pienet botskit vievät laivalle kun laiva taas menee ohi.Pari vuotta sitten ei saarilla näkynyt ketään ja 1 nuoripari jäi pois, ketään ei tullut mukaan. Samoin Malesiasta kun tulee on aivan raja pinnassa saaria jotka ovat kansallispuistoja.Tosin etelän nykyisen tilanteen vuoksi en poikkeaisi siellä.
Seuraava reissu 14.9.2011-.................
Yksin
Koh Jumilla on kyllä nykytiedon mukaan 20 kpl bungalow paikkoja ja ilmeisesti lisääntyvät vauhdilla.Saarella ei sähköjä kuin 1800-0600 paitsi muutamassa isommassa (ja kalliimmassa)majoituspaikassa.Oikein rauhallinen ja viihtyisä paikka loman aloitukseen,jos haluaa pääsee päivittäin käymään joko Lantalla tai Krabilla,hintataso halpa.
Ei KohChang kyllä minusta kovin turvallinen paikka ole. Hyvinkin ollaan siellä törmätty muihin suomalaisiin -paitsi viime lokakuussa, kun siellä oli polviin asti vettä jokapuolella ja ukkosti rajusti. Me sinniteltiin 2 päivää ja lähdettiin paremman sään peräänMauKhang kirjoitti: Joku Koh Chang on jo aika turvallinen paikka jos haluaa välttää suomalaisia, sielläkin varmuuden vuoksi kannattaa mennä vaikka Kai Bae Beachille eikä White Sandille .

Mutta mun mielestä siinä matkalla Bangokista KohChangille oli rantoja, joissa ei ollu yhtään kylttiä länsimaisin kirjaimin, oisko jossain Sattahipin paikkeilla ollu. Ne vois olla aika turvallisia paikkoja? Samoin HUaHinista etelään lähtiessä vois olla aika turvallista seutua?
Suosittelisin kans tuota samaa koska siellä ei ole mistäänpäin maailmaa montaa valkoista. Mitäs BM muuten pidit saaresta? Itse jotenkin nautin siitä että siellä oli pieneksi saareksi paljon nähtävää ja tiet oli hyvät.BlackMike kirjoitti:Koh si Changin saarella en nähnyt sen enempää suomalaisia kuin muitakaan falleja, niitä paria pakollista lukuunottamatta mitä satamassa oli.
klupin talidomi
Ihan mukava pikkumiljöö viettää vaikkapa pidennetty viikonloppu. Muutama ihan kiva nähtävyys ja kiireetöntä elämäntyyliä. Tiet olivat tosiaan paremmat kuin ennakkoon arvelin, luulin, että siellä mennään todellisilla kärrypoluilla, mutta hyvää asfalttitietä. Samoin paikalliset 'tuktukit' liikennöivät hyvin eikä mitään vedätystä. Näissä tuktukeissa on auton moottori ja vähän isompi se istumaosuus, eli pari penkkiriviä. Kyllä siellä varmaan vielä tulee käytyä tulevaisuudessa.
- Harmaaselkä
- Oikeistolainen arvofossiili
Tuossa kohtaa sijaitsee suosikkirantani pattiksella ja sattumoisin olin vieläpä siellä makoilemassa juuri uuden vuoden jälkeen. Mutten puhunut suomea, joten sikäli kohdallaankinapori kirjoitti:Mä olin kerran Jomtien rannalla siinä Boathousen kohdalla ja en nähnyt yhtään finskaa lähettyvillä. Oli siinä kyllä porukkaa todella komeesti ku taisi ollu uuden vuoden jälkeen just, mut ei varmasti kukaan hablannu Suomee.

Eikös toi boathouse ole jotain AM:n sopparihotelleja ? Sama pitäjä ainakin kuin Residence Gardenissa, jossa joka toinen oli finski. Suomikammoinen turisti saa varmasti vääriä värinöitä jos noihin eksyy.
Kävin kesä-heinäkuun vaihteessa reissun Pattiksella ja Bangkokissa ja
pyörähdin 9vrk ekaa kertaa myös Filippiineillä ja kohteena Sabang
Beach ja Angeles. Koko tuona aikana en kuullu sanakaan suomea.
Eniten tuntu olevan äidinkielenä englantia puhuvia....ei kuitenkaan nuita
sumujensaarten "rupelikorvia". Onneksi! Tietenki muutama kiintiösvedu
eksyy joka paikkaan, mutta vain ihan yksittäisiä niitäkin.
Tuosta Sabang Beachistä vois kirjottaa enemmänkin, mutta sanotaan,
että jos on sinkkumies JA sukellus kiinnostaa, niin suosittelen!
Ite
tykästyin kovasti paikkaan ja pitää mennä toistekkin käymään. Angelesiin
käy samat speksit, mutta sukellus ei tarvi kiinnostaa pätkän vertaa...
pyörähdin 9vrk ekaa kertaa myös Filippiineillä ja kohteena Sabang
Beach ja Angeles. Koko tuona aikana en kuullu sanakaan suomea.
Eniten tuntu olevan äidinkielenä englantia puhuvia....ei kuitenkaan nuita
sumujensaarten "rupelikorvia". Onneksi! Tietenki muutama kiintiösvedu
eksyy joka paikkaan, mutta vain ihan yksittäisiä niitäkin.
Tuosta Sabang Beachistä vois kirjottaa enemmänkin, mutta sanotaan,
että jos on sinkkumies JA sukellus kiinnostaa, niin suosittelen!

tykästyin kovasti paikkaan ja pitää mennä toistekkin käymään. Angelesiin
käy samat speksit, mutta sukellus ei tarvi kiinnostaa pätkän vertaa...

Re: Rantakohde ilman suomalaisia?
sammy77 kirjoitti:Tänään tuttuni esitti kysymyksen johonka en osannut vastata koska haluaisi löytää rantakohteen jossa ei ole juurikaan suomalaisia![]()
![]()
Kerroin tästä palstasta ja lupasin kysästä että Onko Thaimaassa vielä rantakohteita missä jokseenkin on palvelut yms , mutta ilman Suomalaisia?
Toi kysymys taitaa olla vähän samanlainen, jos kysyisi, että onko kanarialla ravintolaa missä ei myydä mummon muusia ja lihapullia?

Koh Changilla en törmännyt maanmiehiini. Tuolla paikassa pari viikkoa
http://www.koh-chang.com/chaichetbungalows/index.htm
http://www.koh-chang.com/chaichetbungalows/index.htm
Kyllä ihmetyttää, jos olet ainoa suomalainen ollut Koh Larnin saarella. Sinnehän menee lauttoja ja pikaveneitä koko ajan. Eiköhän siellä ole lähes jokainen Pattayan turisti käynyt?Pommi65 kirjoitti:Pattayan reissuilla on tullu piipahdettua useamman kerran läheisellä Koh Larnilla(siellä Hatawan),enkä kertaakaan ole muihin Suomalaisiin törmännyt,en lautalla enkä itse rannallakaan.Tuuriako
Kun on kyse rakkaudesta, ei kannata miettiä rahanmenoa!