Tarvitseeko takkia?
Tarvitseeko takkia?
Suositteletteko takin pakkaamista mukaan?
Lähinnä siis suojaksi sadetta/tuulta vastaan...
Yleensä ongelma on se mihin sen takin tunkisi kun talvella lähtee pois pakkasesta. Ainakin thaimaassa ihan turhakapistus. Ellei tee jotain roadtrippejä prätkällä jne. Huviksi kerran kysyttiin lentokentällä mitä maksaisi takin säilytys pariviikkoa. Hinta oli niin sikakova että en edes sitä enään muista.
Viimeksi muokannut Ariva, 25.7.2007 15:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Takki?
Suuntana Bangkok ja pohjois-Thaimaa. Lähtö tänään....
Re: Tarvitseeko takkia?
Tarvitsee. Kotiin palatessa paleltaa.Supsa kirjoitti:Suositteletteko takin pakkaamista mukaan?
Mitä ihmettä oikein kirjoitat ? Thaiklupin puolivirallinen muotineuvosto on moneen kertaan tuominnut vyölaukun alimpaan helvettiin yhdessä junttiläskipervoaurinkomatkalaisten kera ja sinä uhkarohkea uskallat edes mainita tuon perkeleen tekeleen . O tempora o mores ......ja vyölaukku
tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
- lasse.k
- Katkera vanha juoppo valittaja käsityömies
- Viesti:
heh...heh..helvetin hyvä keksintö....kulkee kaikki tarpeellinen hyvin mukana.esim lääkkeet yms.............jos.......ei.....järki sano...sorryMauKhang kirjoitti:Mitä ihmettä oikein kirjoitat ? Thaiklupin puolivirallinen muotineuvosto on moneen kertaan tuominnut vyölaukun alimpaan helvettiin yhdessä junttiläskipervoaurinkomatkalaisten kera ja sinä uhkarohkea uskallat edes mainita tuon perkeleen tekeleen . O tempora o mores ......ja vyölaukku

monessa mukana ollut ja melkein kaikki käy.
Käyttää saa mutta sitä ei saa julkisesti tunnustaa. Muuten Puolivirallinen Muotineuvosto nostaa metelin ja maineesi on mennyt ikuisiksi ajoiksi.heh...heh..helvetin hyvä keksintö....kulkee kaikki tarpeellinen hyvin mukana.esim lääkkeet yms.............jos.......ei.....järki sano...sorry
Jos tämä pysyy ihan meidän keskeisenä niin minullakin nuo tärkeimmät tavarat on siinä korotussa vyölaukussa. Mutta kun se on auttamattomasti pois muodista ja pilkan kohde niin parempi vaan pitää omana tietona että semmoinenkin on varusteissa .
Viimeksi muokannut MauKhang, 25.7.2007 21:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Re: Takki?
Sama suunta.Supsa kirjoitti:Suuntana Bangkok ja pohjois-Thaimaa. Lähtö tänään....

FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
- lasse.k
- Katkera vanha juoppo valittaja käsityömies
- Viesti:
arvasin....heh...mutta ei haittaaMauKhang kirjoitti:Käyttää saa mutta sitä ei saa julkisesti tunnustaa. Muuten Puolivirallinen Muotineuvosto nostaa metelin ja maineesi on mennyt ikuisiksi ajoiksi.heh...heh..helvetin hyvä keksintö....kulkee kaikki tarpeellinen hyvin mukana.esim lääkkeet yms.............jos.......ei.....järki sano...sorry
Jos tämä pysyy ihan meidän keskeisenä niin minullakin nuo tärkeimmät tavarat on siinä korotussa vyölaukussa. Mutta kun se on auttamattomasti pois muodista ja pilkan kohde niin parempi vaan pitää omana tietona että semmoinenkin on varsusteissa .

monessa mukana ollut ja melkein kaikki käy.
Mä en kehtaa edes tunnustaa tarvitsevani takkia taksissa ja ostoskeskuksissa, niissä on niin perkeleen kylmää ja vetoista, että jos olis villasukat, ne pyöris jalassa. Ohut fleece takki siis kotoa lähtiessä päälle, se kestää jonkunverran sadettakin. Lisäksi se pelastaa lentokoneessa, jossa myös on joskus kamalan kylmä. Joskus on sukellusreissullakin ollu niin tuulista merellä, että takkia olis kaivattu ja sillon en sitä viellä tienny, että Thaimaassakin voi takkia tarvita!
No hyvä on, mä ehkä palelen keskivertoa helpommin, mulla on nytkin fleece-takki päällä ja on sentään heinäkuu ja mä olen sisällä, mutta hei, sentään Suomessa
!
No hyvä on, mä ehkä palelen keskivertoa helpommin, mulla on nytkin fleece-takki päällä ja on sentään heinäkuu ja mä olen sisällä, mutta hei, sentään Suomessa

Näitä "kertokäyttöisiä" sadeviittoja saa 7/11 nimisestä kaupasta hintaan 25 batia (=0,5 ekee)Emäntä kirjoitti:Takkia en ole ottanut mukaan, mutta pitkähihaiselle paidalle on ollut käyttöä, varsinkin lentokoneessa (vie takkia vähemmän tilaa rinkassa). Kertakäyttöinen sadetakki olisi ollut tosi hyvä viime keväänä, kun Phi Phillä satoi kaatamalla 2 päivää.
***Kirjoittaja tunnustaa olevansa herkkä mies.***