-pak wan
Niin se on muillakin ollut huuli pyöreenä ensimmäisellä matkalla ja myöhemminkin. Ehkä olet jo huomannut että kokemaasi ja näkemääsi on vaikea Suomessa kuvailla. Uteliaille voi sanoa että menkää itse katsomaan .Ihan uskomatonta. IHAN USKOMATONTA....
ei voi edes kertoa, sanat ei riita......
VAU VAU VAU....
mie oon myyty....
Joo, niin se on. Itse se on koettava. Yleinen ilmapiiri, asenne elä-MauKhang kirjoitti:Niin se on muillakin ollut huuli pyöreenä ensimmäisellä matkalla ja myöhemminkin. Ehkä olet jo huomannut että kokemaasi ja näkemääsi on vaikea Suomessa kuvailla. Uteliaille voi sanoa että menkää itse katsomaan .Ihan uskomatonta. IHAN USKOMATONTA....
ei voi edes kertoa, sanat ei riita......
VAU VAU VAU....
mie oon myyty....
Samassa hotellissa missä itse olin Pattayalla oli eräs kaveri ensimmäisellä Thaimaan matkallaan. Oli ollut ensin sukeltelemassa etelässä ja tuli sitten pariksi kolmeksi päiväksi Pattayalle. Kaveri totesi Pattayasta että "ei jumalauta tämä voi olla totta, näen kait unta" .Oli sitten vähän erilaista Thaimaata kuin vedenalainen maailma jossain Khao Lakissa . Kaikille jotain .
Kun bailaatte ankarasti ja tietysti hikoilette tropiikissa vähän eri lailla kuin Suomessa ------>Noh olo oli jo vahan parempi ja mukaan. Discossa kuitenkin rupes jalka ramppaamaan ja tuttu kylmanhiki pukkas pintaan.
Jostain tältä sivustolta luin aiemmin Centrum nimisestä valmisteesta,MauKhang kirjoitti:Kun bailaatte ankarasti ja tietysti hikoilette tropiikissa vähän eri lailla kuin Suomessa ------>Noh olo oli jo vahan parempi ja mukaan. Discossa kuitenkin rupes jalka ramppaamaan ja tuttu kylmanhiki pukkas pintaan.
Dokaaminen tuhoaa B-vitamiinit ja magnesiumit sun muut hivenaineet häipyy hikoillessa ja sitten onkin paska olo.
Jotenka aamulla ensimmäiseksi Beroccaa lasillinen ja Magnesiumia vielä toinen . Ehkäisee tärinöitä ,vapinoita ja kramppeja.
Ei ainakaan tullin mielestä saa kaikkia vitamiineja tuoda suomeen.BangkokBoy kirjoitti:Centrum on ihan tavallinen monivitamiini eli kyllä niitä saa viedä ihan minne lystää.
Kokonaisenko vuorokauden kerkesit olemaan Khon Kaenissa? Nooh, parempi sekin kun ei mitään...porgesam kirjoitti:
Khon Kaen -> Bangkok
Lento Phukettiin.