put is his ass...tsing tsing he is ting tong "

Kun en ollut Thaimaassa missään nähnyt valosysteemejä ????? (sokea), niin ostin Elannosta paketin ja lisukkeita. Oikein on kunnon tepseli ja muuntaja ja rauhallisesti palavat valot.Miki67 kirjoitti:Tossa jouluvaloja asettelin ja tuli mielen et on nekin ollu aika tyhmää suomesta rahdata.
Ja sit toi laavalamppu. johon ei täältä löydy sopivaa valonlähdettä
olko esimäinen rissu thaimaaseen kun ajatelit etä sielä suksivoudetaki tarviirooster kirjoitti:viime rissulla tuli vietyä thaimaaseen suksivoudetta -5.-10
Kai se korvaa tummelinTumpa kirjoitti:olko esimäinen rissu thaimaaseen kun ajatelit etä sielä suksivoudetaki tarviirooster kirjoitti:viime rissulla tuli vietyä thaimaaseen suksivoudetta -5.-10
Samantapainen satsi on täältä lähdössä, sieniä, mun vanhoja paitoja, perunoita, vanhoja 7-päivää lehtiä ja mun käytetyt turvakengät.bunjarid kirjoitti:Kaks matkalaukullista on menny talvitakkeja ja -haalareita.
Viimeks vietiin 15kg suomalaisia sieniä pakasteena (sanomalehtiin ja
pyyhkeisiin käärittyinä).
Kyllä mieleen tuli Sleeppareitten ''Onko järkee vai ei''.
Muista, että Kari tykkää Kunto-leivästä, joskin vanhan asuinmaan perusteella voisi viedä myös Wasa-leipääLasse kirjoitti:Samantapainen satsi on täältä lähdössä, sieniä, mun vanhoja paitoja, perunoita, vanhoja 7-päivää lehtiä ja mun käytetyt turvakengät.bunjarid kirjoitti:Kaks matkalaukullista on menny talvitakkeja ja -haalareita.
Viimeks vietiin 15kg suomalaisia sieniä pakasteena (sanomalehtiin ja
pyyhkeisiin käärittyinä).
Kyllä mieleen tuli Sleeppareitten ''Onko järkee vai ei''.
Khon Kaenin Karille näkkileipää.