Tämmöisiä pitää nimenomaan tuoda...jusubox kirjoitti:Eiks tuo norsu juttu ole vähän niinkun taikauskoa kun norsu jolla kärsä pystyssä niin tuo kuulemma hyvää onnea

BlackMike kirjoitti:Edit2: jos sattuu olemaan liian pitkät puntit, niin niistä saa halvalla hyvät ja aivan alkuperäisen näköiset taitokset nopeasti. Hintaa 40 bahtia farkuilta ja tosiaan käännökset ovat samanlaiset sitten kuin uusissa, farkku ensin käännetään oikeasta pituudesta, sitten siihen päälle ommellaan tuo alkuperäinen kappale niin taitavasti, että siitä ei kyllä kukaan erota, että onko alkuperäinen pituus farkuissa vai onko lyhennetty.
Heh sen "lyhentäjän" ilme olis ollu näkemisen arvoinen. mm. thaimaahan kannattaa jo matkustaa melkein pelkkien farkkujen takia. Itse en juuri muita housuja käytä. Thaimaan kopio farkut vastaavat laadultaa minimissään 100e farkkuja suomessa+plus taidokas lyhennys(jota ei taida suomesta saada kovikaan halvalla).BlackMike kirjoitti:Kysäsin Sokoksella tuossa yksi päivä, kun kattelin tyhmänä farkkuja Suomesta, että onnistuuko lyhennys millä aikataululla, no olisi saanut kolmen päivän päästä hakea farkut lyhyempinä pois, kyselin sitten, että saakos niihin sen käännöksen niin, että se näyttää aivan kuin ei olisi lyhennetty edes?
Näytin vielä malliksi MBK:ssa mainiosti lyhennettyjä huomattavan aitoja Energy -farkkuja, että vähän niin kuin tähän malliin. Myyjä pudisteli päätään, mutta soitti paikalle sen henkilön joka niitä lyhentelee, niin tämä sanoi heti, että: "ei tommosia aleta tekemään" (tarkka lainaus).![]()
![]()
Tietysti pitää aina ottaa huomioon että kopiotuotteet saattavat päätyä Suomen tullin jätepuristimeenMalaku kirjoitti:No vähän vastaavaa ja itämaista suojelusta ovat pienet kultaiset Buddha-
riipukset kaulaketjuun vaikkapa. Eivät maksa kovin paljoa.
Itse olen ostanut paljon kuvallista musiikkia eli DVD/VCD:tä. Etenkin nuo
VCD:t ovat vain murto-osa Suomen hinnoista jos vain soitin toistaa niitä.
Nuo pienet mustat puupatsaat on jotain 2-3e ja siitä ylöspäin, riippu tosi paljon että ostaako sen Chiang Maista vaiko Ko Samuilta. Koko ratkaisee myös paljon.Trinsessa kirjoitti:Minkä verran noista puupatsaista joutuu maksamaan?
Vieläkö on ettei buddha-patsaita saa viedä maasta? Joskus 15 vuotta sitten niille vaadittiin joku erikoislupa..
Vaatteista ja muista tuotteista kannattaa repiä ne pahvilaput irti ja avata pakkaukset. Näyttävät edes vähän käytetyiltä. Jos laukussa esim. 7 paria kopiofarkkuja ja kaikissa pahvit kiinni ja tulli avaa laukun niin sinne jäävät.rickhard71 kirjoitti:Tietysti pitää aina ottaa huomioon että kopiotuotteet saattavat päätyä Suomen tullin jätepuristimeenMalaku kirjoitti:No vähän vastaavaa ja itämaista suojelusta ovat pienet kultaiset Buddha-
riipukset kaulaketjuun vaikkapa. Eivät maksa kovin paljoa.
Itse olen ostanut paljon kuvallista musiikkia eli DVD/VCD:tä. Etenkin nuo
VCD:t ovat vain murto-osa Suomen hinnoista jos vain soitin toistaa niitä.ei kivaa