Automaatit
Automaatit
Tiedustelisin tässä sellaista asiaa, että onko Karon Beachilla paljon noita käteisautomaatteja....?
http://visa.via.infonow.net/locator/glo ... chPage.jsp
Toi löys haulla "phuket" 33 automaattia, en sit tiedä monta niistä on karonilla, mut kyllä sieltä varmasti riittävän monta automaattia löytyy
Toi löys haulla "phuket" 33 automaattia, en sit tiedä monta niistä on karonilla, mut kyllä sieltä varmasti riittävän monta automaattia löytyy

Automaatit
Onko ne kovin vaikeita käyttää...? ku en ole kauheasti ulkomailla automaatteja käyttänyt
Näkeekö tilin saldon?

- DaddyCool
- Sometimes lose, always win!
- Viesti:
Re: Automaatit
Ei ole vaikeita käyttää. Valitset vaan kieleksi englannin ja sen jälkeen valitset withdrawal ja sitten kone antaa vaihtoehdot summille mitä nostaa, tai voit itse määrittää sen. Ihan kun Otto-automaatillakin. Suomalaisen tilin saldoa ei pysty näkemään, mutta kannattaa ottaa vaikka nettipankkitunnukset mukaan ja käydä jossain nettikahvilassa tarkistamassa saldo.Martsu1 kirjoitti:Onko ne kovin vaikeita käyttää...? ku en ole kauheasti ulkomailla automaatteja käyttänytNäkeekö tilin saldon?
edit. Joissain automaateissa tuon withdrawalin sijasta lukee "Fast cash" Sama asia kuitenkin.
Tai vaihte-ehtoisesti jos automaatin käyttö jännittää niin otat visan/mastercardin taskuun ja passin sen jälkeen tepastelet rahanvaihtopisteeseen jossa on näitten luottokorttien tarra ikkunassa ja kerrot/kirjoitat virkailijalle paljonko haluat käteistä. He ottavat kopion passistasi sekä luottokortistasi, ja antavat sinulle kuitin, jonka allekirjoitat ja sitten saatkin rahat. Itse käyttänyt tätä vaihtoehtoa, koska olin unohtanut visa numeroni kun ei tule käytettyä sitä täällä Suomessa automaatilla.Martsu1 kirjoitti:Onko ne kovin vaikeita käyttää...? ku en ole kauheasti ulkomailla automaatteja käyttänytNäkeekö tilin saldon?
Automaatit
Kiitos kovasti avusta!
Pankkiautomaatit
"Uusi" siru-visa toimii nähtävästi myöskin automaateissa Phuketissa ???
Re: Pankkiautomaatit
Toimii. Eli toimiihan se vanhoissakin automaateissa niin kauan kun siinä on sirun lisäksi magneettijuova. Pelkkiä sirukortteja ei tietääkseni vielä ole päästetty markkinoille...rafu kirjoitti:"Uusi" siru-visa toimii nähtävästi myöskin automaateissa Phuketissa ???
Missä mielipiteet ovat monet ja erilaiset, on vaikea tietää totuusi...
Meneekö rahanvaihtopisteestä nostettaessa luottokortilla tuo 2€+2,5% palkkiota kuten automaatista nostettaessa masterilla?sammy77 kirjoitti:Tai vaihte-ehtoisesti jos automaatin käyttö jännittää niin otat visan/mastercardin taskuun ja passin sen jälkeen tepastelet rahanvaihtopisteeseen jossa on näitten luottokorttien tarra ikkunassa ja kerrot/kirjoitat virkailijalle paljonko haluat käteistä. He ottavat kopion passistasi sekä luottokortistasi, ja antavat sinulle kuitin, jonka allekirjoitat ja sitten saatkin rahat. Itse käyttänyt tätä vaihtoehtoa, koska olin unohtanut visa numeroni kun ei tule käytettyä sitä täällä Suomessa automaatilla.Martsu1 kirjoitti:Onko ne kovin vaikeita käyttää...? ku en ole kauheasti ulkomailla automaatteja käyttänytNäkeekö tilin saldon?
- dynamite28
Ihan normaalisti se palkkio menee riippumatta siitä mistä sen rahan nostat Thaimaassa.tonyio kirjoitti:Meneekö rahanvaihtopisteestä nostettaessa luottokortilla tuo 2€+2,5% palkkiota kuten automaatista nostettaessa masterilla?