Bangkokiin tai samuille menijötä 30.11.-26.12 tai comments ?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
fable

Bangkokiin tai samuille menijötä 30.11.-26.12 tai comments ?

Viesti Kirjoittaja fable »

Moi,
Kirjauduin just thai-klubien sivuille ja luin teidän kommentteja samuista. Olen itse sinne lähdössä torstaina (perillä pe) ja luin kauhukseni et jotkut vertaili sitä Kanarian saariin ? HELP ! En ole aikaisemmin Thaimaassa ollut ja nyt innostuin lähtemään sinne parin frendin yllyttämänä. Varasin kämpän ekaksi chaweng beachiltä 1 vkoksi ja sen jälkeen majoitus + kaikki muu täysin auki. Mä ymmärsin et samuilla ei niin hirveesti tuulipukujen kahinaa kuuluisi..Ehdin olla vkon mun frendien kanssa jonka jälkeen ne suuntaa takaisin suomeen. Tarkoitus olisi ottaa "löysin rantein" eka vko ja sit sukeltaa ja jossain vaiheessa Bangkokiin shoppaa. Onko antaa hyviä vinkkejä ? Olen siis nainen 30+ blondi suomesta ja kaikki pläänit auki mut mitkään turistihelvetti kananriansaaret tyyppiset ratkaisut ei nappaa..........
TatuS
Mai tong löi!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TatuS »

Älä stressaa :lol: , jos ei paikka kiinnosta niin lautalla tai lentokoneella maisema uusiksi. :wink:
Epäilen kyllä, että Chaweng on jouluna yhtä turisti helvetti kuin muutkin suositut rannat Thaimaassa.
Olemme siellä silti sen viikonverran näillä näkymin juurikin joulun alla.
JasonD

Viesti Kirjoittaja JasonD »

Torstaina myös meno...

Jetlagia hyvä korjata jonkin aikaa ja tiistaina olisi sitten Full Moonit naapurisaarella.

'Stockman laatu, Anttilan hinta', 'Speed boat / taxi boat', 'Tuk Tuk' tarjouksiin törmää joka paikassa ehkä Bangkokia lukuunottamatta. Kerran käy tinkaamssa 10000 bahtin tuotteen 10 bahtiin niin loppuu ylenmääräinen huutelu.

'Mikä Hakkinen ravintola' sisäänheittjäjiin ei Thaimaassa onneksi ole tullu törmättyä. Joten niiltä osin ainakin Kanarian saarten fobiaa ei tarvitse kärsiä.
stonecold

ti

Viesti Kirjoittaja stonecold »

Jahas.

Mä lähden tänään tiistaina illalla. Tarkoitus ekku olla päivä kaks Bangkokissa ja sitten valua alemmas Hua Hiniin jossa sitten jokin aika. Sieltä sitten matkaa itäpuolen saarille.

Semmoista.
MrTravkin
"Riisikeppimode"

Viesti Kirjoittaja MrTravkin »

Kanariaan verrattavia paikkoja Thaimaassa en ole vielä nähnyt kuin muita kuin Hua Hin ja Phuket Laguuna :shock:

Chaweng on todella miellyttävä paikka josta löytyy jokaiselle jotakin. Ja mukavampaahan se bilettäminen on et ole ainoa asiakas paikalla :D Samuilla on lisäksi todella helppoa ajella scootterilla ja poiketa muillakin paikoilla jos Chaweng alkaa kyllästyttää.

Nyt vaan alkaa olla tiukkaa saada Bangkokista lentoja suoraan Samuille, esim 30.12 kaikki suorat lennot täyteen myyty. Majoituspaikat myös melkolailla täynnä, kannattaa ehdottomasti varata ennakkoon netistä tai jollain muulla konstilla.

Nimimerkillä 30.12 saapuminen Chawengille Uuden Vuoden vastaanottoon :wink:

EDIT:Ketjun aloittaja onkin menossa kuukautta aeimmin :oops:
Vastaa Viestiin