Onko Suomessa tosiaan näin paljon Thaimaa-henkistä porukkaa?

Ei mitään, hyvä asia vaan. Nopeammin täältä vastaukset saa kuin tuolta thaivisasta...
Valvoja: Modet
Niin...missa on meidan leppoisa pohjoisen elakelainen Mjipsuppakello kirjoitti:Hmm näkeekö ylläpito paljon on ihmisiä ketkä eivät ole palstalle kirjauteneet esim. puoleen vuoteen ja viestejä vähemmän kuin 10?
Sitten muutama vaki käyttäjä aikoja sitten on hävinnyt, en jaksa muistella kaikkia mutta esim northernlight, mitäs kaverille kuuluu? tais olla vielä osa ylläpitoa aikoinaan...
Edit: Ku tuolta käyttäjistä etsin, niin näyttää nykysin bostailevan tuolla saksan maalla...Eikä viestejäkään ole lähettänyt sitten tammikuun 2005.
Lassen kaa kun eka kertaa tavattiin se toteskin etta ethan sa Nicky mikaan vanha aija olekaan niinkuin se oli luullutNicky kirjoitti:Kyllahan valilla sellaista "ylikuntoa/kyllastymista" on tullut ja taisi olla varmaankin vuosi sitten etten tainnut edes lukea palstaa pariin kuukauteen, saati mitaan kirjoitella. Eipa silti mukavaa ajanvietettahan tama kaikkineen on...ja ilmaista huvia kaiken paalle. Mukavia heppuja on tullut tutuiksi myos joidenkin nimimerkkien takaa. Aamukahvin pakollisen sanomalehden palsta on korvannut jo aikapaivia sitten
Muita palstoja lueskelen mutta vahan kirjoittelen.
Heh-heh...ma oon 42. Tulin tanne eka kertaa kun olin 24. Mut oon edelleen v-tun nuoren nakoinen ja hyvakuntonen...ainakin Nanan leidien mielestasamee kirjoitti:Mäki oon tähän asti luullut, et sä oot wanha äijäNicky kirjoitti: Lassen kaa kun eka kertaa tavattiin se toteskin etta ethan sa Nicky mikaan vanha aija olekaan niinkuin se oli luullut![]()
![]()