Asuin hotelissa joulukuussa -98, huone oli 2 kerroksessa päädyssä ja ns.minisuite.
Huone oli siisti ja hyvin varusteltu, TV,stereo,video,vedenkeitin, aamutakit,toffelit jne...niin ja tietysti minibaari.
Erityisesti mieleeni jäi erittäin iso ja viihtyisä kylpyhuone, lunnonkivestä tehtyihin seiniin ja mahtaviin kasveihin ja kukkiin.
Parveke oli normaalin kokoinen ja kun kurkistaa niin näkee meren.
Suurena miinuksena voisin sanoa että, oleskelu siellä iltaisin oli täysi mahdottomuus kun kaikki Hua Hinin hyönteiset sinne hyökkäsi.
No itselläni ei sinne iltaisin ollut niin asiakaan

.
Itse aamiaisesta en muista mitään negatiivistä joten oli kait ok ja syötävää, oli erikseen kokki joka paisteli omelettia jne.. Sen muistan että tarjolla oli useita englanninkielisiä sanomalehtiä joka aamu.(niitä ei ollut tarkoitettu syötäväksi

)
Muita palveluita joita hotelissa tarjottiin oli jonkinlainen kuntosali,hieronta, ja tais olla jokin koppi jonka tarkoitus oli olla sauna, jota en kylläkään koskaan testannut.
Allas oli ok, ja kun on Sakuja ja Sweduja hotelissa niin siitähän seuraa ainainen ongelma joka aamu, elikkä kaikki aurinkotuolit on varattu ennen auringonnousua
No tuokaan ei minua haitannut, mutta huomasin että monia hitaampia pikku perheläisiä haittas.
Hotelissa oli biljardihuone ja jokin pelihuone missä oli kaikkia eri pelejä,kuten shakki,fia,jne..
Just oli unohtuu, siellä oli sen pelihuoneen vieressä jokin kirjasto jossa oli lehtiä ja kirjoja ympäri maalimaa.
Hotellin ranta ei ole mikään sopiva auringon otto paikka, mutta pitkiin kävelylenkkeihin erittäin sopiva.
Siellä oli myös hevosia joilla voi ratsastaa.
Niiden kotisivulla mainitaan mahdollisuutta erillaisiin water sportteihin, mutta siinä esitteessä jonka aikoinani itse sain käteen myös mainittiin niistä, mutta en niitä koskan löytänyt
Hotellista oli ilmainen kuljetus keskustaan, nyt ei tule enään mieleen kuinka usein. Matkaa kuiteskin oli sen verran että kävelin sen vaan kerran.
Hotellista yleisesti voi sanoa että todella siisti, viihtyisä, ja hyvä palvelu.Se että se sopii pariskunnille tai perheellisille.
Niin kyllä siellä viihtyy hyvin iltaisinkin, ettei aina tarvi olla menossa keskustaan.
Lopuksi voin vielä mainita että hotelilla on oma golffikenttä, tai ainaskin yhteistyössä sen kanssa.
Majestic Creek on kenttänä yksi parhaimpia joita olen koskaan pelannut ja jos on kyseisen sportin harrastaja niin suosittelen.
Hotelli järjesti kuljetukset ja teeoffit. Matkaa ei ollut kuin jokin 15-20min.
Nyt ei muistu mieleen muuta, mutta palaan asiaan jos jotain juolahtaa.