Parin viikon päästä lähdemme häämatkalle Samuille...

Luonnonpuisto näyttää ainakin kuvien perusteella sellaiselta, minkä haluaisin nähdä.
Entä onko mopedin vuokraus ehdoton juttu? Vai pääseekö saarta näkemään muutenkin jollain menopelillä?
Jos vähänkään on kokemusta mopoista, niin suosittelen vuokrausta.honeymoon kirjoitti: Entä onko mopedin vuokraus ehdoton juttu? Vai pääseekö saarta näkemään muutenkin jollain menopelillä?
Suora linkki Mikon mainitsemaan keskusteluunsibelius kirjoitti: Ps: kaikki Sibeliuksen entiset asiakkaat, kurkistakaa matkailufoorumiin Oikotie/matkakuume/thaimaa/koh samui
Siella on jotkut "fiksut" tyypit aloittaneet aika uskomattoman ja mauttoman haukkumiskamppanjan Sibeliusta vastaan.
Kommentoikaa kyseiselle foorumille mieleisellanne tavalla.
Jaa-a, on näköjään varsin tasokasta keskustelua täällä taas ilman perusteluja.
Itse kävin tuolla Sibeliuksessa ensimmäisen kerran huhtikuussa 2005 ja tykkäsin kovasti paikasta. Omistaja tarjosi ilmaiset maistiaiset uusista ruokalistan tuotteista, jäimme sinne sitten syömäänkin. Itse valitsin Surf & Turf -pihvin joka on Samuin vastaaviin paikkoihin nähden järkevänhintainen, noin 10e. Monessa paikassa tuosta pyydetään 15 euroakin. Annos on suuri eikä esim. jälkiruokaa jaksanut sen jälkeen syödä. Voisin sanoa että paras pihvi mitä olen koskaan syönyt.
Ei luonnollisestikaan voida verrata Gourme-tason ravintoloita ja nakkikioskeja keskenään, hyvä maksaa enemmän. (juu, bikmäk-aterian saa 2 eurolla ja paistettuja nuudeleita vierestä eurolla) Aikalailla on itsellä kokemusta Helsingin ravintoloista usean vuoden ajalta sekä uusista että vanhoista ja aina on joutunut syömään useita annoksia ja alle 100e ei ole koskaan selvitty jos syö hyvin.
Siinä sitten tutustuttiin omistajaan ja häneltä saikin parhaat vinkit, halvimmat hotellit ja luotettavan sekä edullisen mopon vuokralle, siellä on myös erittäin siisti huone yläkerrassa mitä voi vuokrata matkan ajaksi.
Ja kyllä, näin omistajan humalassa mutta useita tunteja sulkemisajan jälkeen kun törmäsimme Cocobananassa häneen ja tarjosipa hän vielä juomistakin. Mukava ja asiallinen kaveri kenellä on kokemusta ravintolabisneksestä Suomessakin eli tietää mitä tekee.
Sibestä ei kukaan puhu Samuilla pahaa paitsi joku kateellinen suomalainen joka on itse tehdastöissä Suomen pakkasissa.
Viimeiseksi:
Tässä on sellainen meriitti mitä monen suomalaisen tai edes eurooppalaisen on turha hakea:
http://www.samuidiningguide.com/sibelius.html
Nähdään Sibeliuksessa, voin tarjota oluen!
Terveisin
Markus Huber
Suotta tuonne mitään vastailemaan, yhtä tyhjän kanssa, foorumin ylläpitäjällä on vissiin valta ja miekka millä moderoidaan positiiviset kertomukset pois.JPL kirjoitti:Suora linkki Mikon mainitsemaan keskusteluunsibelius kirjoitti: Ps: kaikki Sibeliuksen entiset asiakkaat, kurkistakaa matkailufoorumiin Oikotie/matkakuume/thaimaa/koh samui
Siella on jotkut "fiksut" tyypit aloittaneet aika uskomattoman ja mauttoman haukkumiskamppanjan Sibeliusta vastaan.
Se sun vastine otettiin pois? Tämäpä mielenkiintoista..Huppe kirjoitti:Suotta tuonne mitään vastailemaan, yhtä tyhjän kanssa, foorumin ylläpitäjällä on vissiin valta ja miekka millä moderoidaan positiiviset kertomukset pois.JPL kirjoitti:Suora linkki Mikon mainitsemaan keskusteluunsibelius kirjoitti: Ps: kaikki Sibeliuksen entiset asiakkaat, kurkistakaa matkailufoorumiin Oikotie/matkakuume/thaimaa/koh samui
En voi vastustaa laittamasta kuvaa tänne kun Mikko innostui moisen ihan sähköpostitse lähettämään kyseisestä krokotiilishowstasibelius kirjoitti: Mita minulle nyt akkia juolahti meileen kaikkien noiden muiden hyvien vinkkien lisaksi.....
-Lentokentan vieressa on krokotiilishow ja jonkunlaista "elaintarhaa"
apinoita jne.... (ei kaikkein siistein!!)