Ruoka 30x200=6000 bahtia
mopo 2000 bahtia
bensa 800 bahtia
vaatteet 3000 bahtia
hygienia 1500 bahtia
Yht.=16300 bahtia
600 € =n.28000 bahtia
Tosta rahastahan jää vielä

ILEBAR ei ilmiselvästikään ole käynyt Samuilla. Se on ihan oma maailmansa se, Pattayan jälkeenILEBAR kirjoitti:Siinä se lomailu kuluu mukavasti etsien Happy Hour ja kaiken maailman muita
edullisia tarjouksia. Jos samalla sattuu näkemään ilmapalloja, voi niistä päätellä
missä baarissa pidetään milloinkin syntymäpäivä, kihlajais tai muita juhlia.![]()
Yleensä niissä on ilmaista ruokaa tarjolla ja joku voi tarjota myös juotavaa.![]()
Loma kuluu mukavasti, eikä paljon ehdi olemaan siinä halvassa rotankolossa
mistä on joutunut maksamaan vuokraa. Sitten loman jälkeen on ikionnellinen
kun pääsi taas kotiin elämään kuin muutkin kunnon ihmiset.
Huppe kirjoitti:Toinen kaveri kuka ei ole käynyt Samuilla...sammy77 kirjoitti:Huppe kirjoitti:Ja kyllä, ilmaista ruokaa ja juomaa saa vaikka joka ilta jos se siitä on kiinni.
allekirjoittanut vihaa siipeilijöitä![]()
![]()
(nyt lopetan vääntämisen aiheesta...)
Jos olet poikamies ja pakettimatkalla, niin varaudu siihen, että nuitahuutohärkä kirjoitti:Itse olin suunitellut budjetiksi 2 viikon pattayan matkalle 1500e, tosin itselläni on pakettimatka hotelli kuluja ei ole.
Muistaakseni aikalailla sama budjetti (=rahaa meni) oli itellä ku olin AM:n pakettimatkalla ekalla kerralla reilu pari vuotta sitten. (joiner fee siinä **-huutohärkä kirjoitti:Itse olin suunitellut budjetiksi 2 viikon pattayan matkalle 1500e, tosin itselläni on pakettimatka hotelli kuluja ei ole.
Kerran meinasi "tappelu" tulla Ratchadan baarin vessassa, kun annoin satasen setelejä tipeiksi (en kyllä tiedä syytä...? koska yleensä ei todellakaan ole tapana, max 20 bahtia jos sitäkään) vessan hoitajille ja meinasivat innostua vähän liikaa.stone kirjoitti:Miten Thaikut suhtautuu siihen ,että ei jätä tippiä?
Tuo on ollu mun motto, lomalla ei kitsastella. Liekkö koskaan kitsastellut. Se että jokainen tavallaan, en itse arvostele ketään sairaaksi käytti se kuinka paljon rahaa tahansa. Kuitenkin mielestäni tuo 200€kk on aikasen vähän, yleensä se menee ensimmäisenä iltanarensseli kirjoitti:Viime reissulla oli kuukauden budjetiksi laskettu 1800e mutta todellisuudessa meni paljon enemmän en ole vieläkään laskenut paljon sitä meni, mutta kun ollaan lomalla niin onko sillä niin väliä paljon sitä rahaa menee kunhan saa olla lomalla ajattelematta rahaa.
Nyt sitten kuukauden reissu taas ja rahaa on mukana 1400e sillä olisi hyvä pärjätä. Mutta epäilen kyllä että tuo 1400 riittää korkeintaan 3 viikoksi.