Budjettia budjettia
Budjettia budjettia
itse ajattelin 20€ euroa päiväbudjetilla elellä. lähtö joulukuussa kolmeksi kuukaudeksi. Tiedän että massit riittää jos tykkää bungaloweista! 

-
Samuilta (huonoja) Bungaloweja 150 batilla päivä ihan hyviltä mestoilta jopa.
Oluttahan saa sitten 20 batia tölkki, baareistakin 35 batilla. Hyvää safkaa 25-50 batia annos.
Päiväbudjetti:
150 bungalowi
10x20 10 olutta (onko pakko juoda näin paljon?)
2x35 2 olutta baareissa
25 pad thai kai
2x50 2x red curry chicken
100 mopon päivävuokra
300 muut menot
= 945 batia = 20 euroa.
Pelimies "saa" ilmaiseksi
Oluttahan saa sitten 20 batia tölkki, baareistakin 35 batilla. Hyvää safkaa 25-50 batia annos.
Päiväbudjetti:
150 bungalowi
10x20 10 olutta (onko pakko juoda näin paljon?)
2x35 2 olutta baareissa
25 pad thai kai
2x50 2x red curry chicken
100 mopon päivävuokra
300 muut menot
= 945 batia = 20 euroa.
Pelimies "saa" ilmaiseksi

Re: Budjettia budjettia
Tulee aika pitkät 3 kuukautta tuolla määrällä.Naguaal kirjoitti:itse ajattelin 20€ euroa päiväbudjetilla elellä. lähtö joulukuussa kolmeksi kuukaudeksi. Tiedän että massit riittää jos tykkää bungaloweista!
Paljos on kovan linjan säästöbudjetti / päivä?Kaahari kirjoitti:Olis kiva nähdä ketä on pärjännyt koko loman (3kk tai enemmän) etukäteen suunnitellulla kovan linjan säästö budjetilla.
Kyllä 2x150 thb hinnalla ihan kohtuu hyvän bungalowin saa omalla suihkulla+vessalla+tuulettimella. Ainakin minä olen saanut ja useasti. Voin heittää videoitakin 300 thb bungaloweista jos mietityttää minkä tasoisia ne on. Nythän kyse oli paiväbudjetista ja kun 2 hlö on samassa bungalowissa niin voidaan jakaa paiväbudjetti bungalowin kohdalla puoliksi, kuten myös esim. mopon vuokrahinta.MauKhang kirjoitti:Samoin 150 thb bungalow on sama kuin asuisi saman tien rannalla. Säästyisi tuo 150 thb johonkin tärkeämpään. Saisihan sillä kaupasta muutaman bissen lisää niin nukuttaisi paremmin.
Meinasitko lähteä Naguaalin kanssa? Hän kun ei kertonut kaverista mitään.Kyllä 2x150 thb hinnalla ihan kohtuu hyvän bungalowin saa omalla suihkulla+vessalla+tuulettimella. Ainakin minä olen saanut ja useasti. Voin heittää videoitakin 300 thb bungaloweista jos mietityttää minkä tasoisia ne on. Nythän kyse oli paiväbudjetista ja kun 2 hlö on samassa bungalowissa niin voidaan jakaa paiväbudjetti bungalowin kohdalla puoliksi, kuten myös esim. mopon vuokrahinta.

Pisuaarin huuhtelu on tekniikkalaji
Tuolla budjetilla sitä lystiä riittääNaguaal kirjoitti:itse ajattelin 20€ euroa päiväbudjetilla elellä. lähtö joulukuussa kolmeksi kuukaudeksi. Tiedän että massit riittää jos tykkää bungaloweista!

Anna mennä,tee se...
5kk tänä vuonna Thaimaassa ja kaikennäköiset suunnitelmat kusivat pahasti. Yhdessä vaiheessa ajattelin, että toi 20 euroa päivässä riittää.(ei sisältänyt majoitusta) Mun mielipide on, että "kuppiveikot" ei pärjää, mutta raittiit reppureissaajat pärjää ihan hyvin.Kaahari kirjoitti:Olis kiva nähdä ketä on pärjännyt koko loman (3kk tai enemmän) etukäteen suunnitellulla kovan linjan säästö budjetilla, ennenkin niitä täällä nähnyt
?
Mulla ton 5kk reissun menot olivat 11000 euroa. Jossain vaiheessa epäilin kortin kopioimista ja siitä jotain myös foorumiin kirjoitinkin. Mutta samat kortit edelleen käytössä, eikä latiakaan ole hävinnyt tililtä. Lokakuussa takas noin 1,5 vuoden turneelle ja taas yritän uskotella itselleni jotain 20 euron päivä kulutusta.

Kyllähän tollakin pärjää mutta onko se mielekästä onkin taas eriasia. No riippuu tietysti siitä millaisesta lomasta pitää. Itsellä paloi thaimaassa sellainen ~1100e/kk vaikka kämppä ja safka oli koululla ilmaista.Naguaal kirjoitti:itse ajattelin 20€ euroa päiväbudjetilla elellä. lähtö joulukuussa kolmeksi kuukaudeksi. Tiedän että massit riittää jos tykkää bungaloweista!
Voi olla kolme kuukautta aika masentavaa. Tai sitten kuukauden päästä on rahat loppu. Itse kenties jättäisin reissun väliin, jos tuolla rahalla pitäis olla paratiisissa.Ariva kirjoitti:Kyllähän tollakin pärjää mutta onko se mielekästä onkin taas eriasia. No riippuu tietysti siitä millaisesta lomasta pitää.Naguaal kirjoitti:itse ajattelin 20€ euroa päiväbudjetilla elellä. lähtö joulukuussa kolmeksi kuukaudeksi. Tiedän että massit riittää jos tykkää bungaloweista!
Ex-riisikauppias
Joopa joo
Tuohan tekee 600 € / kk! Suurin osa thaikku-duunareistahan olisi riemuissaan noin ruhtinaallisista tuloista, jopa puolestakin!
Suosittelen 50% jättämistä kotiin rahavarojen hukkaamisriskin minimoimiseksi sekä aitoon thaimaalaiseen elämänmenoon tutustumiseksi
Suosittelen 50% jättämistä kotiin rahavarojen hukkaamisriskin minimoimiseksi sekä aitoon thaimaalaiseen elämänmenoon tutustumiseksi

Re: Joopa joo
Tottahan tuo onkin että Thaikuille tuo on iso raha/kuukausi (siis hyvin monelle thaikulle), mutta onnistuuko samantapainen elämä Suomalaiselta.sam- kirjoitti:Tuohan tekee 600 € / kk! Suurin osa thaikku-duunareistahan olisi riemuissaan noin ruhtinaallisista tuloista, jopa puolestakin!
Thaikuilla on jo kattopäällä ei tarvi hotellia hommata, syövät ainoastaan thaikkuruokaa, eivät matkustele, eivät osta matkamuistoja jne... lista on pitkä mikä erottaa thaikun ja frangin.
Ite en lähtisi tuollaisella budjetilla noin pitkäksi ajaksi!!!