Valvoja: Modet
Dartsani kirjoitti:lauri kirjoitti:Tulkku varmasti saisi oikeudet vaikka heti, jos hän niitä asianmukaisesti pyytäisi.
Totta,Mutta koska sitten Tulkku paljastuisi joutunee hän tyytymään näihin kaikille avoimiin...
Samoilla linjoilla olen tavallaa. Kyllä foorumi on hyvää luettavaa just näiden persoonallisten aktiivikirjoittajien takia, joita ei ole kuitenkaan liiaksi asti. Rajat on toki oltava, mutta ei selkeyttä kovin paljon haittaa toisinaan eteen tulevat offtopicit, jotka ei kuitenkaan haittaa itse asian ymmärtämistä liikaa.Flassi kirjoitti:Minä itse niin rakastin tätä foorumia kun keskustelu oli vilkasta oli aihe mikä tahansa ja porukalla oli hyvä henki, nyt miki,ox266 jne kaikkoaa... Okei pojat kirjoittelee kyllä huonojakin juttuja mutta kyllä foorumi menettää tärkeitä ihmisiä tämmöisissä.
Niin, nythän on tilanne, jossa henkilö, tässä tapauksessa Ox266 alkoi lukuisista varoituksista, että huomautuksista huolimatta, mitä ilmeisimmin alkoholin vaikutuksen alaisena suoltamaan foorumille satamäärin viestejä joissa ei ollut tolkkua yhdessäkään, lisäksi niissä ikävällä tavalla mentiin henkilökohtaisuuksiin jotakuinkin kaikkia vastaan, oli ketjussa kirjoittanut henkilö sitten moderaattori tai kuka tahansa kirjoittaja. Lisäksi osa viesteistä oli mystillisiä kirjain- että numeroyhdistelmiä, jotka osaltaan vahvistivat käsitystä siitä, että kirjoittaja ei ollut aivan täydessä terässä, eikä lasikaan enää ollut täysi.Huhut kertoo että esim. OX266 harkitsee vakavasti vetäytymistä palstalta kokonaan, ja tällöin kyllä paljon tietoa menetettäisiin lentomatkailun suhteen
Eikö niitä oikeuksia saisi vaikka kirjottaisi nimeksi Matti Meikäläinen, postikatu 1 A 2 jne...?Lasse kirjoitti:lauri kirjoitti:Tulkku varmasti saisi oikeudet vaikka heti, jos hän niitä asianmukaisesti pyytäisi.
Pari kertaa olen ollut Tulkun kanssa yhteyksissä ja koitannut houkutella tunnistautumaan, jostain syystää ei uskalla paljastaa henkilöllisyyttään.
Muistutuksena foorumin ohjeet jotka on samat kaikille.
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?t=11369
Kyllä tuotakin taktiikkaa on yritetty, pari vieläkin kirjoittelevaa häirikköä kokeili tuota keinoa .Ei se uuden nickin käyttöönotto pitkälle vie Ylläpidon piti sitten vaan bannata ne kloonit myös.Näillä foorumeilla voi rekisteröityä vaikka puolella tusinalla eri nickejä ja halutessaan vaikka "väitellä" monen muun nickin kanssa, vaikka takana on yksi ja sama henkilö.