cosby beach hotelli

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
huutohärkä
Selvänä symppis, humalassa huippujätkä

cosby beach hotelli

Viesti Kirjoittaja huutohärkä »

Cosby beach hotellista kyselisin eka kertaa pattikselle oisin lähdössä,ja hotelista käyneiden kokemuksta oisin kysellyt.Siainti on ilmeisesti jonkun mäen päällä mut onko mitenkin syrjässä,ja minkälainen hotelli muutenkin on.Toinen vaihtoehto on hotelliksi mitä harkitsen Phuphaya resort,kumpainenkin on aurinkomatkojen hotelleita. :!:
Epäilen,että pienenä minua kuljetettiin jenkkikassissa pitkin metsiä ja joka kannon kohdalla ei muistettu nostaa.
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

Siellä mäellä se on, ja muistaakseni on 300thb maksu seuralaisesta. Melkein vieressä on Mountain beach minkä edestä löytyy takseja. Hinnat on sitten sen mukaiset, kun tuolta lähtee.
Itsellä on tollanen "vara" matka varattuna jouluksi mountain beachiin, minne en varmasti vaikka kaikki kusahtais. 50 € tossa menettää jos matkan peruu.
MrTravkin
"Riisikeppimode"

Viesti Kirjoittaja MrTravkin »

Kerroppa minkälaisella porukalla olette liikkeellä niin osataan arvioida Cosy Beachin sopivuutta teille. Itse olen myös ensimmäisen matkani ko.hotellissa asunut eikä muuta valitettavaa tosiaan ollut kuin että reittilavoja ei voi käyttää vaan pitää aina ottaa oma taksi tai mopotaksi. Haulla löytyy Cosy Beachistä paljonkin juttuja foorumilta.

Phuphaya resort ihan uusi tuttavuus ainakin mulle, sijainti ei näytä miltään parhaalta mahdolliseslta jos tykkää yöelämässä hillua.
favorit

Viesti Kirjoittaja favorit »

Jokohan jollakin olisi kokemuksia tästä Phuphaya resortista? Joulukuussa pitäisi pari viikkoa majoittua kyseisessä hotellissa. 8) Lakanamaksun suuruus kiinnostaisi... :oops:
-Mitä kovempaa sen kivempaa-
Vastaa Viestiin