Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.
vastaavaa aihetta en löytänyt, joten uuden avasin...
elikkä onko (nuorta) porukkaa lähössä syys-lokakuussa taikkuihin? itsellä tarkoitus olisi lähteä lokakuun alussa omatoimimatkalle ainakin kolmeksi kuukaudeksi, aluksi yksin ja myöhemmin lyöttäytyä muutaman kaverin seuraan ! aivan noviisi olen ja ensimmäistä kertaa siellä, joten olisikin kiva vaihtaa sanasia ihmisten kanssa, jotka myös lähdössä reissun päälle... mahdollisesti myös sahaamaan ristiin rastiin taikkulaa
en ole niinkään kulttuuri ihmisiä, joten villiyöelämä ja bilettäminen on lähellä sydäntä... Kaksin aina hauskempi
minäpä en valitettavasti ole tuntenut itseäni nuoreksi enää pitkään aikaan, mutta elokuussa meikäläisen kulmille eli Bangkok Universityyn tulee pauttiarallaa 15 suomalaista vaihto-oppilasta joten eiköhän Bangkokin kohelluksiin ainakin löydy seuraa jos siltä tuntuu..
Itsekkään en tiedä että olenko niin "nuori" enään, samaa ikäluokkaa käsittääkseni kuin BangkokBoy, mutta siis reissussa Thaimaassa olen lokakuun alusta jouluun asti. Ensimmäinen kuukausi menee varmaan Samuilla ja siitä eteenpäin olisi tarkoitus kierrellä siellä sun täällä, en ole vielä ihan niin pitkälle miettinyt. Mutta jos satut samoille kulmille niin voisihan sitä käydä vaikka kuppiakin ottamassa, tjsp.
"They must find it difficult... Those who have taken authority as the truth, rather than truth as the authority."
BangkokBoy kirjoitti:minäpä en valitettavasti ole tuntenut itseäni nuoreksi enää pitkään aikaan, mutta elokuussa meikäläisen kulmille eli Bangkok Universityyn tulee pauttiarallaa 15 suomalaista vaihto-oppilasta joten eiköhän Bangkokin kohelluksiin ainakin löydy seuraa jos siltä tuntuu..
Moi! Oon lähössä kaverin kanssa syyskuun lopussa 4 viikon keikalle Thaikkulaan. Ikää on itellä 24 ja kaverilla 23. Reitti suunnitelma on suurinpiirtein tällänen: BKK-Phuket-PhiPhi-Samui-Koh Phangan(Full moon partyt)-Pattaya-BKK. Reissu tulee oleen kaukana kulttuurimatkasta(tai mikä nyt on kulttuuria kenellekin ).
itsellä tarkoitus olla alkuun ainakin 15.9.2006 - 10.1.2007 ja tod.näk. paluuta siirretään kevääseen - innostuessa hieman pidempäänkin...
suomi seurassa keitto maistuu aina ja mikä parasta, löytyy aina joku, joka on enemmän humalassa kuin itse joten toivonkin tapaavani paikalla olevia kohtalontovereita ja muita nautiskelijoita!
edustaako energetic kumpaa sukupuolta? jokatapauksessa voisimme jossain treffata ja nauttia yhdet jos toisetkin mieltä viilentävät..
5.11.06 - 7.2.07 ollaan paikoilla. Tosin tarkotus tälläkertaa on tehdä muutakin kun olla kokoaika nakit silmillä aamusta iltaan, esimerkiksi hoitaa salityöskentely! viimeksi jäi vaan haaveeksi.
Paikalla jossain lokakuun alkupuolella ja siitä eteenpäin määrittelemättömän ajan mestoilla, ennen kuin duuni vetää taas maailmalle. Jos kiinnostaa seura, niin aina valmiina ja suositelisin käymään mutkan myös isaanissa.
mikko84 kirjoitti:
edustaako energetic kumpaa sukupuolta? jokatapauksessa voisimme jossain treffata ja nauttia yhdet jos toisetkin mieltä viilentävät..
Edustan tätä tyhmempää ja rumempaa sukupuolta, eli nais... eiku siis miehiä Voishan sitä "parilla" käydä jos osuu samoille mestoille. Käyn varmaan reissun aikana lukemassa foorumia et tarvii kattella sit paremmin missä millonkin on menossa.
Täällä näyttää olevan useampiakin ensikertaa Thaimaahan matkustavia. Meidän sivuilla on ehkä Teille jotakin kiinnostavaa infoa.
Muutamme Hua Hiniin pysyvästi marras/joulukuun vaihteessa. Täältä Suomesta käsinkin voimme mahdollisesti auttaa ja kertoa vinkkejä, mutta loppuvuodesta on vielä helmpompaa, kun olemme paikan päällä.
24.8 lähtö.pari kolme päivää bangkokissa,sitten isaaniin ihmettelemään viikoksi tai pariksi ja loppu reissu missä ikinä juolahtaa mieleen käydä. 6.10.takas sorvin ääreen.mikäli joku bangkokissa 25.-28.8 vapaana nauttimaan muutaman oluen niin kertokoon.
10.10 ollaan lähös 4 hengen omatoimimatkalle n. 5½ vk..
ekakertalaisia ollaan ja ois hienoa jos löytyy kokeneita konkareita joiden kans vaihtaa sanaa ja hengata!
Teeris kirjoitti:10.10 ollaan lähös 4 hengen omatoimimatkalle n. 5½ vk..
ekakertalaisia ollaan ja ois hienoa jos löytyy kokeneita konkareita joiden kans vaihtaa sanaa ja hengata!
itse lähden tuossa 15.9 mutta olen kyllä sillä suunnalla ainakin joulukuun loppuun saakka!
kokenut konkari en ole, vaan ensimmäistä kertaa matkassa ja yksin, mutta mielelläni vaihdan muutaman sanan tuopposen ääressä
-ei se että saa, vaan se että tietää että olisi saanut-