Taksimatkan kesto Bkk-Pattis
Ainakin tuosta löytyy minun monesti testaama tapa: http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... highlight=Tulkku kirjoitti:...En ole mennyt koskaan bussilla bkk-pattaya...Kuinka lentoasemalta sitten mennään sinne ekkamain linja-autoasemalle?
Kielto on 14:00-17:00, tai jotain sellasta. Pattikselle kun ajettiin 'bout kuukausi sitten niin lähettiin bangkokista klo 15:00, ja siinä 16:00 pysähdyttiin ostamaan bisseä pysähdyspaikalta, 7/11-kaupasta. Hyvin toimi.samee kirjoitti:Eiks se viinan myyntikielto oo päällä just niihin aikoihin ku finski laskeutuu?skarasma kirjoitti:1,5-2 tuntia bkk-pat normaalisti ilman stoppeja ,kannattaa kentältä hommaa juomat nii n eitarvii tankata matkalla.
Vai eiks se koske lentoaseman myymälöitä
Ilmeisesti noita sääntöjä ei ole / niitä ei jännitetä BKK:n ulkopuolella.
Kyyti oli 1500, autona oli suht uusi ilmastoitu corolla. Ei ollut ongelmia kun pysähdeltiin pari kertaa matkan aikana kaljaa ostamaan, vessaan ja röökille.
"Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei"
Viime vuoden puolella kun viimeksi on Pattayan puolessa tullut käytyä, niin tulin katsoneeksi kellosta, että kuinka pitkälti kestää sen uuden kentän risteyksestä Pattayalle (Central Rd. tietämille) ja lukemaksi tuli 1h 20min. Ei enää mitenkään järkyttävän paha lukema.
Noh, kunhan saisivat sen kentän ensin avattua ja käyttöön. Eipä tule vielä seuraavalla reissulla sitäkään koettua, lähtö on nimittäin jo loppuviikosta.
Noh, kunhan saisivat sen kentän ensin avattua ja käyttöön. Eipä tule vielä seuraavalla reissulla sitäkään koettua, lähtö on nimittäin jo loppuviikosta.
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Ei ole yksikään pirssari vielä eksynyt matkalla. 1h 25min on pohjat täällä päässä välillä Don Muang - Pattaya, yhdeltä istumalta ja aamulla.Mac kirjoitti:Ja osaako kuskit pääkallopaikalle kun huikkaa vaan että "Pattya Pattaya"? Alle 2n tunnin taitaa selvitä noin aikasin...
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
- Raymonds Bar
- Ravintolamoguli
johtuen thaimaan kellonajasta, niin en ole saletissa, mutta lassen laskuopin mukaan koko matkan keskinopeus on noin +121 km/h eli aika kova ottaen huomioon kaikenlaiset pysahdykset yms.
mulla on tiedossa yksi kuski joka osaa ajaa ja kovaa, mutta toi aika on vahan halvemmalla kellolla mitattu...
mulla on tiedossa yksi kuski joka osaa ajaa ja kovaa, mutta toi aika on vahan halvemmalla kellolla mitattu...

EVP - PATTAYAN VANHIN "RAYMOND'S BAARI"
- jo vuodesta 1991 (2534) - 2020 (2563)
+668 6110 3066, ismokj@gmail.com
- jo vuodesta 1991 (2534) - 2020 (2563)
+668 6110 3066, ismokj@gmail.com
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Raymond's Bar kirjoitti:
Viki heitti aikoinaan mut pari kertaa Pattayalta kentälle, pohjat vanhalla Toyotalla kentälle 1h 35min. Ylätietä ajettiin niin kovaa kuin vanha Toyota kulki ja sillä uskalsi ajaa
mm. "ylätie"(70km) uudella Camryllä läpi 170km/h. Don Muangilta aamulla kun lähdettiin 06:10 niin ensimmäisen kerran pysähdyttiin Chomburin valoissamutta lassen laskuopin mukaan koko matkan keskinopeus on noin +121 km/h eli aika kova ottaen huomioon kaikenlaiset pysahdykset yms.

Viki heitti aikoinaan mut pari kertaa Pattayalta kentälle, pohjat vanhalla Toyotalla kentälle 1h 35min. Ylätietä ajettiin niin kovaa kuin vanha Toyota kulki ja sillä uskalsi ajaa

FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Thaikuissa ainakin landella taitaa nopeusrajoitus olla ajotaidoista kiinni. Kun kysyin muijalta nopeusrajoitusta niin sanoi että hyvä kuski voi ajaa 120 km/h ja huono, joka tarkoittaa varmaan puoli sokeata "vain" 90 km/hmulla on tiedossa yksi kuski joka osaa ajaa ja kovaa, mutta toi aika on vahan halvemmalla kellolla mitattu...

- Nyng Laang
Moicca
Kyllä ennen pääsi nopeammin, vaan ei enää, kun
ylätielläkin on paljon porukkaa.
Olen vaimoni kanssa tullut BKK->Pattaya joskus tosi
lujaa. Kun LAsse sanoi, että 170km/h ylätiellä niin
kerran meillä se oli alanopeus raja n. 5v sitten.
Nimittäin Soitin mökin terassilta (Buri Ram)Ilelle ja sanoi -- ollaan
tulossa ja kun luurin laskin niin 3,5 tunnin päästä olimme
Ilebaarissa.
Matkan kulku: ajo Khoratiin 90km+lento BBK+limousine
servicen auto Ilelle.
Kyllä ennen pääsi nopeammin, vaan ei enää, kun
ylätielläkin on paljon porukkaa.
Olen vaimoni kanssa tullut BKK->Pattaya joskus tosi
lujaa. Kun LAsse sanoi, että 170km/h ylätiellä niin
kerran meillä se oli alanopeus raja n. 5v sitten.
Nimittäin Soitin mökin terassilta (Buri Ram)Ilelle ja sanoi -- ollaan
tulossa ja kun luurin laskin niin 3,5 tunnin päästä olimme
Ilebaarissa.
Matkan kulku: ajo Khoratiin 90km+lento BBK+limousine
servicen auto Ilelle.
Terveisin, Nyng Laang /Buri Ram & Vantaa
Sanon minä hohtimet, mutta missä ne muut pajavehkeet on?
Sanon minä hohtimet, mutta missä ne muut pajavehkeet on?
-
- Pattayan M.A.Numminen