Kiitos neuvoistanne!
Ehdottomasti lentämällä eikä se ole edes kallista siellä.Nj kirjoitti:Aika tyhmänpuoleinen kysymys varmaan mutta tärkeä tieto silti: kuinka hommataan helpoiten juna- tai bussilippuja Thaimaassa, ja millä hinnoilla? Bangkokista pitäisi päästä Krabille varmaankin samana päivänä kun sinne joulukuussa saavutaan, mikä olisi miellyttävin vaihtoehto siirtymiseen? Lentämisen olemme kalliuden vuoksi jo hyljänneet. Mihin siitä sitten lentokentältä kannattaa ihan suoraan suunnata että homma saataisiin etenemään...? Ajattelimme matkustaa yötä vasten niin säästää yhden hotelliyön![]()
Kiitos neuvoistanne!
Jos ei kamalaa, niin hidasta. Yks opas taannoin sanoi mulle, että ei tule Bangkokista Phukettiin, kun matka kestää niin kauan, mutta en tiedä oliko se koko totuus asiasta. Tosin hän ei varmaan VIP-bussilla olisi tullut.Ei se bussilla matkustaminen mitenkaan niin kamalaa ole ja sita paitsi se on yksi tapa matkustaa ja sellainen jossa nakee myos maaseutua ja muuta paikallista elamanmenoa sen sijaan kun lentokoneessa nakee edessa olevan hilseinen takaraivo niin taytyy vaan todeta etta tapoja on monenlaisia.
Kerran koitin sen 18h bussi+lauttamatkan Bangkokista Ko Samuille, sen jälkeen vain lentoja á 50min.mjip kirjoitti:Eihan lomalla kiire saa olla.Mika se sellainen loma on
![]()
Lentokoneella maata pitkin ja poikin onnistuu kait kelta vaan ,mutta kyseisen henkilon joka nain toimii ei kannata paljoa puhua matkailusta thaimaassa josta muistoihin ei jaa kuin kasa lentolippuja.sitako sen pitaisi olla
Thai Airways on tod. näk. kallein mahdollinen vaihtoehtoNj kirjoitti:Siis kun mitä katselimme Thai airwaysin hintoja, meno-paluu 2hlö 12 920 bht, niin on se aika paljon enemmän kuin tuo bussin 2840 bht...
Mä olen varannut AirAsian lentoja jotain 3kk etukäteen ,onnistuu kätevästi netin kautta,mahtaako niillä olla aikarajoituksia ennakkovarauksille?.jamoz kirjoitti:Joulukuulle asti ei kait vielä voi varata AirAsian lippuja?
Mut kunhan hyvissä ajoin oot varaamassa niin pääsee 1100 - 1200THB per naamari.
Ton laurin laittaman linkin takaa löytyy bussille hinta 710THB.
Bussiasemalle (Pin Klaossa) menee vielä 150-200THB taksiin lentokentältä.
Mun mielestä ois täysin järjetöntä mennä jollain muulla ku lentämällä.