Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.
Tänään sitten minäkin liityn suureen Thaimaan ystävien joukkoon, sillä juuri varasin matkan Phukettiin joulukuulle, jihaa, näitä tämän palstan juttuja, kun lukee, alkaa matkakuume väkisinkin vaivata, eikä
matkaan ole enää kuin VAIVAISET 249 päivää
Joten jos jossain vaiheessa alan häiritä teitä konkarit alituisilla
kysymyksillä, koettakaa kestää
Nanatsu kirjoitti:Tänään sitten minäkin liityn suureen Thaimaan ystävien joukkoon, sillä juuri varasin matkan Phukettiin joulukuulle, jihaa, näitä tämän palstan juttuja, kun lukee, alkaa matkakuume väkisinkin vaivata, eikä
matkaan ole enää kuin VAIVAISET 249 päivää
Joten jos jossain vaiheessa alan häiritä teitä konkarit alituisilla
kysymyksillä, koettakaa kestää
Täällä on toinen ekakertalainen , tosin mulla on vielä hitusen kauemmin lähtöön...eli keväämmällä....matka kuitenkin on jo varattu! millään ei malta odottaa, pitää vaan ajatella että kesä menee kuitenkin nopeesti ja sit aletaan jo odottaa joulua ja sit onkin jo kevät.....
Jos helpottaa, mä meen yhen kerran kesällä ja toisen sitten jouluna .
Kysykää ihmeessä kaikilta, mutta muistakaa lukea TÄMÄ ENSIN
Käyttäkää myös tätä kun etsitte tietoa. Jos ei meinaa löytyä nih kysykää nih teille vastataan.
Kata Beach meillä määränpäänä ja 26.12. Kun jaksais odottaa
Täällä tuntuu suurin osa olevan omatoimimatkalaisia, mutta meidän perhe teki sen päätöksen, että ekaksi ehkä on hyvä ottaa pakettireissu.
Kun tutustuu kulttuuriin, paikkoihin ja muuhun, niin varmasti sit seuraavat reissut pystyy helpommin katsomaan omatoimisesti. Vai mitä mieltä olette, thaigurut?
Juu, on pakettimatka hyvä vaihtoehto. Ja varsinkin 2 viikon matkalle se on usein edullisin tapa päästä Thailandiin! Ja mikä estää silloinkaan liikkumasta omatoimisesti, sillä se Thaimaassa helppoa ja edullistakin...
Ite ollaan lähdössä tälläkertaa omatoimi reissulle 4 viikoks, kun saatiin (taas) noi Stockan hullutpäivät tarjouslennot !!!!
"I don't have a solution but I admire the problem. "
Joo, olen menossa aamulla varaamaan joulumatkan aurinkomatkojen toimistoon... täytynee mennä heti kun toimisto avataan, jotta saisin haluamani hotellin
Ensikertalainen minäkin, lokakuun puolivälissä olisi tarkoitus lähteä.
Näin vaatimattomasti viivyn ensireissullani puoli vuotta...saap nähdä kuinka tuolla pärjäilee.
Innoissani ja kauhuissani yhtä aikaa odotan reissua, jännä lähteä yksin ensi kertaa Aasiaan
kanako kirjoitti:Ei ollut matkan matkaa jäljellä thaimaassa aurinkomatkojen toimiston kautta klo 9.30, olin jonottamassa klo 8.20 lähtien
Siis mitä ihmettä? Menohan on kovempaa kuin Hulluilla Päivillä! Jotenkin vaikuttaa omituiselta, että matkat noin nopeasti myydään loppuun, joko niitä on aivan liian vähän tarjolla ja/tai ihmiset ovat jotenkin pakotettuja ottamaan pakettimatkoja.