Valvoja: Modet
Aivan niin. On vain hyvä seurata mitä muuallakin tapahtuu. Sitten esimerkiksiFlassi kirjoitti: Kurkkaa toki myös muutkin ja tee itse sitten päätös luetko tätä vai jotain muuta, tai ehkä jopa useampaa.
Suomessa on muutama thaiklubi mut en osaa valita mikä olisi se paras mihin liittyä. osaisitteko kertoa miksi tähän klubiin kannattaisi liittyä?
Ei kait se ihan noin mene FlassiFlassi kirjoitti:Koska se ei maksa mitään...
Kurkkaa toki myös muutkin ja tee itse sitten päätös luetko tätä vai jotain muuta, tai ehkä jopa useampaa.
Itsekäytän tätä ja välillä kurkin mitä muissa jutellaan.
oletin että kyseinen kirjoittaja haluaa lueskella viestejä joka osastolta.krabyy kirjoitti: Ei kait se ihan noin mene Flassi?
Tämä fuurumi ja itse Thaiklupi ja sen jäsenyyshän ovat kaksi eri asiaa?
http://www.thaiklupi.fi/
http://www.thaiklupi.fi/foorumi
Miksi ......Suomessa on muutama thaiklubi mut en osaa valita mikä olisi se paras mihin liittyä. osaisitteko kertoa miksi tähän klubiin kannattaisi liittyä?
....... paljon selvemmin ei voine kysymystä esittää?oletin että kyseinen kirjoittaja haluaa lueskella viestejä joka osastolta.
1-0 voitto sulle, en edes ymmärrä sun lainailujasi ja alleviivauksia.krabyy kirjoitti:Miksi ......Suomessa on muutama thaiklubi mut en osaa valita mikä olisi se paras mihin liittyä. osaisitteko kertoa miksi tähän klubiin kannattaisi liittyä?....... paljon selvemmin ei voine kysymystä esittää?oletin että kyseinen kirjoittaja haluaa lueskella viestejä joka osastolta.
..........miksi hän sitä muuten olisi kysellytolen satavarma että topicin aloittaja ei tiennyt että thaiklupin etuihin pääsee kiinni ilman minkäänlaisia liitymis- ja jäsenmaksuja.
Topicin aloittaja kirjoitti liittymisestä ja clubiin liittymisestä. Tunnistautuminen, liittyminen ja jäsenyys kaksi eri asiaa.krabyy kirjoitti: ..........miksi hän sitä muuten olisi kysellyt
Älä muuta viserräVielä kun kaikki tajuaisi ensimäiseksi foorumille rekisteröidyttyään lukea Tiedotteet ja Ohjeet foorumia niin tämänkin keskustelu olisi jäänyt käymättä.
hyvä että osaat päättääKime24 kirjoitti:taisin valinnan tehdä. Tämä ei ole se minun juttu, kun riidaksi halusitte heittää
Ei ole mitään jäsenmaksua tunnistautuneille käyttäjille, edut saat käyttöösi toimimalla ohjeiden mukaan,Jonssoni kirjoitti:Onko Thai-klupilla jotain jäsenmaksua/vuosimaksuaHaluttais liittyä klupiin, kun ollaan sinnepäin menossa. Paikanpäällä jotain alennuksia silmälaseista yms. Olen kuullut jostain 10 eurosta, olenko ihan hakoteillä?