raha se mietityttää
raha se mietityttää
Eli kannattaako vaihtaa paikan päällä vai nostaa suoraan automaatista..kumpi tulee halvemmaksi?
Sitähän ei voi tietenkään euroissa nostaa rahaa Thaimaan automaateista.
Tässä esimerkki mitä maksoi 10 000 thb nosto automaatista 20.03.2006.
Saaja: LUOTTOKUNTA-KREDITLAGET
Määrä: 222,97- EUR
Maksupäivä: 20.02.2006
Viite:
Viesti: THB 10.000,00 002299000018/BAN
Nostopalkkio (2 e + 2,5%) 7,38 e
Eli huononpuoleinen on tuo euron kurssi .
Tässä esimerkki mitä maksoi 10 000 thb nosto automaatista 20.03.2006.
Saaja: LUOTTOKUNTA-KREDITLAGET
Määrä: 222,97- EUR
Maksupäivä: 20.02.2006
Viite:
Viesti: THB 10.000,00 002299000018/BAN
Nostopalkkio (2 e + 2,5%) 7,38 e
Eli huononpuoleinen on tuo euron kurssi .
Viimeksi muokannut MauKhang, 22.3.2006 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Onkohan sulla liian pienet limitit?Tosin voi kylla olla hyvakin etta on.
En itse kayta juuri ollenkaan suomalaisia kortteja.Esim Visa safety boxissa koko ajan hatavarana.Visa Electron mukana taskussa jos thai tililta loppuu raha niin voi sitten Suomesta omalta ottaa jos heti tarvii.
Yleensa kateista safety boxissa euroina ja rahaa thai tililla Suomesta jo aiemmin lahetettyna niin olen parjannyt.
En itse kayta juuri ollenkaan suomalaisia kortteja.Esim Visa safety boxissa koko ajan hatavarana.Visa Electron mukana taskussa jos thai tililta loppuu raha niin voi sitten Suomesta omalta ottaa jos heti tarvii.
Yleensa kateista safety boxissa euroina ja rahaa thai tililla Suomesta jo aiemmin lahetettyna niin olen parjannyt.
Mä joskus laskin kun nostin sen maximin olisko ollu 20 tonnia, että silloin kun laitoin vaihtokopin kurssin ylös ja tarkistin luottokorttilaskusta niin aikalailla meni tasoihin, tolla 20 tonnilla, mutta toki noikin vaihtelee, mutta se on hyvä puoli kun nostaa kortilla ei tarvi olla käteistä siinä määrin.MauKhang kirjoitti:Kuten tuolta ylempää huomaat niin ei kovin hyvä ole tuo tilikurssikaan nykyään .
10 000 thb =215,59 euroa + kulut 7,38 euroa .
"tilikurssi"
Itse koetin joskus saada luottokunnasta selville mikä on käytetty vaihtokurssi ja mistä sen voi saada selville. Vastaus: se on "Visan oma kurssi", eikä sen hetkistä kurssia voi saada selville yhtään mistäänsammy77 kirjoitti:tota kuluahan kaventaa se että vaihtopisteissä käytetään setelikurssia joka on heikompi ja automaattinostoissa tilikurssia joka on parempi.

Kehoittivat tarkistamaan (muistaakseni silloisen Meritan) seteli- ja tilivaluuttakurssit, joiden väliin tuo käytännössä pitäisi mennä.
Käytäntö on osoittanut että lähemmäksi sitä setelikurssia

lammu
no lammu toi vaihtojuttu eurosta batiin. voisitko tulla opastamaan vaiks bbmassagen alueelle. odottelen.
No en tieda - ekassa 8500e, tokassa 5000e, kolmannessa ei limiittia...Jim Beam kirjoitti:Onkohan sulla liian pienet limitit?Tosin voi kylla olla hyvakin etta on.
Ja kaikki maksujen jalkeen takas limiittiin.