RUSKETUS RUSKETUS
RUSKETUS RUSKETUS
Olen matkaamassa thaimaaseen ensi kuussa ja haluaisin tietää mitä kannattaa tehdä PARHAAN RUSKETUKSEN saamiseksi, jos joku olisi sellaista sieltä hakenut? ja ensinnäkin saako sieltä kahdessa viikossa kauniin ruskean ihon.
Saattaa kuullostaa vähän oudolta, mutta mallikuvaukset odottavat
olisi mukavaa saada vastauksia.
Saattaa kuullostaa vähän oudolta, mutta mallikuvaukset odottavat
olisi mukavaa saada vastauksia.
Jotkut saavat hyötyä aurinkokapseleista. käyttö kannattaa aloittaa jo pari viikkoa ennen matkaa.
http://www.terveyskaupat.net/nettikaupp ... kokapseli/
Tosin luulen että porkkanoiden popsiminen ajaa saman asian..antaa elimistöön beetakaroteenia.
http://www.terveyskaupat.net/nettikaupp ... kokapseli/
Tosin luulen että porkkanoiden popsiminen ajaa saman asian..antaa elimistöön beetakaroteenia.
Muutama kerta solariumia pohjaksi, malttia auringossa oleiluun ja riittävän korkeat suojakertoimet niin ei pala.
Rannalla ja merellä oltaessa kannattaa olla erityisen varovainen. Samoin aurinkolasit saattavat heijastaa turhankin paljon.
Beettakaroteenista on ollut Suomessa varoittelua myös varsinkin jos tupakoi. Porkkanat on varmasti turvallinen lähde:)
Rannalla ja merellä oltaessa kannattaa olla erityisen varovainen. Samoin aurinkolasit saattavat heijastaa turhankin paljon.
Beettakaroteenista on ollut Suomessa varoittelua myös varsinkin jos tupakoi. Porkkanat on varmasti turvallinen lähde:)
solarium ei auta rusketukseen pisarankaan vertaa, palaa tasan yhtä helposti.
se ei lisää ihon suojavahvuuta aurinkoa vastaan.
lähinnä iloa vain jos hävettää vitivalkoisena mennä rannalle.
aurinko taikamaassa paistaa lähes ylhäältä ja on jokusen kerran tehokkaampi kuin tämä kotoinen mollukka joka joskus paistaa.
2 tuntia suorassa auringossa ja on punainen kun rapu ilman suojakertoimia.
järki kädessä ja eka päivä varovasti ja siitä lisäillen.
-pak wan
se ei lisää ihon suojavahvuuta aurinkoa vastaan.
lähinnä iloa vain jos hävettää vitivalkoisena mennä rannalle.
aurinko taikamaassa paistaa lähes ylhäältä ja on jokusen kerran tehokkaampi kuin tämä kotoinen mollukka joka joskus paistaa.
2 tuntia suorassa auringossa ja on punainen kun rapu ilman suojakertoimia.
järki kädessä ja eka päivä varovasti ja siitä lisäillen.
-pak wan
mielestäni sopivia aikoja ottaa aurinkoa on joku 1h ja sitten jotain muuta, vaikkapa aamusella altaalla 1h sitten päivällä lepäilee 1h altaalla.
Ainakin aluksi, jos ei meinaa ihokärvääntyä niin sitten kehittelee muuta.
Itse en rasvoja käyttele ja uima-altaalla käyn sen 15min ja sitten kun ulkona muuten kävelee niin kivasti niskat ja kädet punertaa illlalla. ei kuitenkaan liikaa.
2 viikossa saat ittesi mustaksi siellä jos vaan haluat.
Ainakin aluksi, jos ei meinaa ihokärvääntyä niin sitten kehittelee muuta.
Itse en rasvoja käyttele ja uima-altaalla käyn sen 15min ja sitten kun ulkona muuten kävelee niin kivasti niskat ja kädet punertaa illlalla. ei kuitenkaan liikaa.
2 viikossa saat ittesi mustaksi siellä jos vaan haluat.
Viimeksi muokannut Flassi, 2.1.2006 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
18x vuodesta 2004
ja lisänä kuten antero jo totesinkin...aurinko porottaa niin lujaa
että varjossakin ruskettuu rannalla istuen.
tästä on se etu että ruskettuu mutta ei pala
huom selkä irti tuolista jos haluaa sinnekin väriä sitten.
no jos tuntuu että ei tule tarpeeksi nopeasti niin
veteen pulikoimaan hillitysti ja kunnon kertoimilla sitten suoraa aurinkoa.
tähän olisi hyvä saada kokemuksia kun on aluksi "hieman"
ottanut sitä suoraa aurinkoa, jotta kuinka makiaa on ollut seuraava yö nukkua
ps. sama kyljys 20min 350w mikroon ...laitttaisitteko myös 20min 900w
mikroon
-pak wan
että varjossakin ruskettuu rannalla istuen.
tästä on se etu että ruskettuu mutta ei pala

huom selkä irti tuolista jos haluaa sinnekin väriä sitten.
no jos tuntuu että ei tule tarpeeksi nopeasti niin
veteen pulikoimaan hillitysti ja kunnon kertoimilla sitten suoraa aurinkoa.
tähän olisi hyvä saada kokemuksia kun on aluksi "hieman"
ottanut sitä suoraa aurinkoa, jotta kuinka makiaa on ollut seuraava yö nukkua

ps. sama kyljys 20min 350w mikroon ...laitttaisitteko myös 20min 900w
mikroon

-pak wan
Aurinkorasvat kannattaa ostaa suomesta,thaimaassa suositaan aikapaljon "whitening" sorttia eikä niissä ole englanniksi tuoteselostusta
Kannattaa sitten kans miettiä niitä riskejä mitä liiallinen auringonotto voi aiheuttaa,nahka palaa yhtälailla vedessäkin.Olisihan sitten jotain voiteita jotka ruskettaa ihon vaikka ilman aurinkoakin

Kannattaa sitten kans miettiä niitä riskejä mitä liiallinen auringonotto voi aiheuttaa,nahka palaa yhtälailla vedessäkin.Olisihan sitten jotain voiteita jotka ruskettaa ihon vaikka ilman aurinkoakin

niin, onha siinä tietysti riskejäkin, mutta niillä itseruskettavilla ei saa kuin läikikkään ja oranssin ihon aikaiseksi. olen kokeillut rusketussuihkuakin joskus, mutta ei se tulos ollut hyvä. Suomen kesästäkin saan periaatteessa todella hyvän rusketuksen, kun ihon pigmentit ovat senlaiset, mutta haluaisimpa tähdätä vielä parempaan.masa r kirjoitti:Aurinkorasvat kannattaa ostaa suomesta,thaimaassa suositaan aikapaljon "whitening" sorttia eikä niissä ole englanniksi tuoteselostusta![]()

Ja aina kun tuolla ulkomailla ollaan reissailtu niin loppupäivinä huomattu että aika on mennyt shoppaamiseen aikalailla

Nyt olisi tarkotuksessa rantaa ja biletystä

rusketus
siis joo.. kannattaa laittaa siis ilman muuta rannalle suojakerrointa 20 vähintään! merivesi heijastaa, joten eikun uimapatjalla veteen ja 5min selällä, 5min mahalla.. saa tasaisen värin.. muista käydä rasvaamassa lisää ja tietty ei mitn 5h tällein.. siinä palaa ja ihanansti. kohta se uimapatja on munkin alla. 20.2.06 menox--> phuket ja koh samui
ihanaa.. eka krt thaimaaaaaaa

:/
Jaah... tää ruskettumiskysymys on kyl todella yksilöstä riippuvainen jutsku. Mikä minuuttimäärä toimii toisella ei välttämättä toimi toisella lainkaan. (palaa tai jää kalpeeks
)
Itte oleilin jomptienilla useita, useita tunteja päivittäin 8-suojakertoimella, enkä palanu ja kaveri 20-kertoimella ja kärähteli vähä väliä.
Oon joutunu syömään lähes joka reissulla paikanpäällä antibioottikuurin(mahaan, viisaudenhampaaseen jne...) ja oon huomannu et niiden aikana kannattaa olla varovainen auringon suhteen... meinaa käydä punottamaan vaikka olisi varjossakin. Sellaisina päivinä ei ole muu auttanu, kun järjestää jotain aktiviteettiä sisätiloihin.

Itte oleilin jomptienilla useita, useita tunteja päivittäin 8-suojakertoimella, enkä palanu ja kaveri 20-kertoimella ja kärähteli vähä väliä.
Oon joutunu syömään lähes joka reissulla paikanpäällä antibioottikuurin(mahaan, viisaudenhampaaseen jne...) ja oon huomannu et niiden aikana kannattaa olla varovainen auringon suhteen... meinaa käydä punottamaan vaikka olisi varjossakin. Sellaisina päivinä ei ole muu auttanu, kun järjestää jotain aktiviteettiä sisätiloihin.

My thailand joyrneys 1999-2006