ravintola/baari Phuketissa
ravintola/baari Phuketissa
Onko Phuketissa Suomalaista baaria tai ravintolaa??? 

- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Löytyy...
Viestin aihe: Thaimaan FIN-vetoiset paikat
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?t=967
Viestin aihe: Thaimaan FIN-vetoiset paikat
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?t=967
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
-
'
Chalong Bayssa on jotenkin noihin sukellussankareihin liittyvä finskivetoinen ravintola
TangMoo (vesimelooni). Kävimme siinä männäkuukautena syömässä useampaankin otteeseen.
En voi kyllin kehua TangMoon ruokia. Olivat kerrassaan herkullisia, loistavia suorastaan.
Vastedes olen joka kerta Phuketissa koukatessani käyvä Tang Moossa syömässä.
Sinne kun kannattaa mennä evään takia pitemmänkin matkan takaa.
,
Chalong Bayssa on jotenkin noihin sukellussankareihin liittyvä finskivetoinen ravintola
TangMoo (vesimelooni). Kävimme siinä männäkuukautena syömässä useampaankin otteeseen.
En voi kyllin kehua TangMoon ruokia. Olivat kerrassaan herkullisia, loistavia suorastaan.
Vastedes olen joka kerta Phuketissa koukatessani käyvä Tang Moossa syömässä.
Sinne kun kannattaa mennä evään takia pitemmänkin matkan takaa.
,
Onko Sakun uusi baari joka on jonkun ostarin kupeessa jo nurin vai Hangoverbarista jonka Saku myi jo aikoja sitten kysymys ?marko.lahtinen kirjoitti:Tuohon listaan vois lisätä midnight sunin toinen uusi ravintola kata beachillä ja poistaa tuo Sakun baari se on ollut nurin jo tovin aikaa!
Teemu.th kirjoitti:Song roy pee roadin varrella banglalta karonille päin abaut 400 M tulee joku ostos paradise en muista tarkkaa nimeä muttä iso kojualue alueen perällä on vessat niin aivan siinä vieressä. ja baarista löytyy tällä hetkellä bilispöytä ja sunnitteilla on videotykki aika pieni mutta kyllä sinne aina sopiihyvä paikka jos on vaimon/tyttöystävän kanssa ostoksilla nainen voi shoppailla ja ite voi mennä naukaamaan pari olutta
Kaivoin laatikosta tuon Magic Barin, Soi Seapearl, käyntikortin jonkun vuoden takaa ja kyllä siinä yhä tojottaa Thaimaan ja Ruotsin liput.
Olen antanut itselleni kertoa, että paikan pitäjä oli/ on Torniojokilaaksosta Ruotsin puolelta ja puhuu suomea eli Meän kieltä.
Kuorma-autolla silmälasit päässä= Lastibiilillä klasisilmä päässä jne...
Olen antanut itselleni kertoa, että paikan pitäjä oli/ on Torniojokilaaksosta Ruotsin puolelta ja puhuu suomea eli Meän kieltä.
Kuorma-autolla silmälasit päässä= Lastibiilillä klasisilmä päässä jne...