Joo, ei ollu tarkotus loukata. Mulla meni atm kortti vanhaksi ja menin uutta hakemaan niin likka sano siellä ettet sä korttia tarvi että nostat vaan sovelluksella. Parit kerrat pelasin tuon sovelluksen kanssa ja sitten hain sen kortin kuitenkin... Nykyään jo sinut sen sovelluksenkin kanssa, tämä viime talvelta.
Raha-asiat
Re: Raha-asiat
huonokin reissu voittaa hyvät kotiolot.
Henkilöt jotka murehtivat puhelimen hajoamista ja pankki ym ym sormenpää tunnitus juttujen katoamista.
Sen kun lataa uuteen puhelimeen ja toimii.
ja liittymääkin voi vaihtaa nykyään saa saman numeron pidettyä.
Sen kun lataa uuteen puhelimeen ja toimii.
ja liittymääkin voi vaihtaa nykyään saa saman numeron pidettyä.
Se QR koodihomma on noissa appeissa kätevä, etenkin näin korona aikaan. Sametilla en tainut maksaa kun taksikyydin käteisellä, muuten suoraan tililtä tilille.
Jaa, jäänyt muuten epäselväksi miten se toimii esimerkiks seven/eleveneissä? Tulee maksettua kortilla niissä. Onko kokemusta?
Mulla siis se kasikorn pankkina.
Jaa, jäänyt muuten epäselväksi miten se toimii esimerkiks seven/eleveneissä? Tulee maksettua kortilla niissä. Onko kokemusta?
Mulla siis se kasikorn pankkina.
Kova on rahan himo ja paljon on rahaa, kun maksaa vanhasta kolikosta 2 700 000 £.
-
- Ohjeistamispäällikkö
Toki saat. Hauskoja nämä kotipsykologit jotka heijastavat (projisoivat) omaa itseään toisiin!
-
- Ohjeistamispäällikkö
Netissä ihmisiä on vaikeampi tulkita koska asiat sanotaan vain kirjoittamalla ilman visuaalista kontaktia. Koskee siis ihan kaikkia, ei vain keittiöpsykologeja
Sedättymätön💪
Ihmettelen miten jotkut ihmiset saa vilpittömän neuvon esim, rahojen nostoon käännettyä ihan joksikin muuksi? Palstalla ei ole muutenkaan turhan paljon oikeita käytännön neuvoja enää nähty vuosiin, neuvoja jotka helpottaisivat elämää Thaimaassa.wannabe-eläkelainen kirjoitti: ↑1.1.2022 11:34 Netissä ihmisiä on vaikeampi tulkita koska asiat sanotaan vain kirjoittamalla ilman visuaalista kontaktia. Koskee siis ihan kaikkia, ei vain keittiöpsykologeja. Jos tuo : tämä ei ollut kilpailu, lause oli huumoria niin ehkä hymiö olisi auttanut tulkitsemaan sen oikein.
Mulle on ihan sama mitä joku never hööd, persona non grada kirjoittelee tai ajattelee minusta. Eipä täältä ole oikeita neuvoja juurikaan tullut.
-
- Ohjeistamispäällikkö
Edit, poistin. Mitäpä sitä turhaan
Viimeksi muokannut wannabe-eläkelainen, 1.1.2022 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sedättymätön💪
-
Thaimaassa ei noin helppoa, uusi puhelin pitää olla Thaimaan mobiiliverkossa että saa appsin toimimaan. Tämä siis kasikornilla, en tiedä vaatiiko muut pankit.
Tästä hyvänä aasinsiltana olisiko suosituksia pankeista missä Thaimaalaiselle hyvät sijoituspalvelut, varsinkin android appsin hyvä toimivuus olisi plussaa? Rahastotarjonta etusijalla..
Saat pitää! Mä jätän nyt tämän asian sinun mietittäväksesi.wannabe-eläkelainen kirjoitti: ↑1.1.2022 11:53 Ei ollut taaskaan tarkoitus loukata, ihan vaan keskustella asiasta ja auttaa ymmärtämään swissmanin reaktiota. Tunnut tulkitsevan hyvin helposti kommentit henkilökohtaiseksi vittuiluksi sinulle, jostain syystä![]()
-
Kylläpä menee herneet helposti nokkaan, ei voi kuin ihmetellä