Jep näitä olen käyttänyt. Ja toimii Suomessa ollessakin. Ainakin kun on sallinut roamingin liittymälle.kontiki kirjoitti: ↑31.10.2021 15:09 Voimassaoloaika saa helposti ladattu.
How to buy days in DTAC?
DTAC – Extend your validity for up to 365 days at a cost of 2 Baht per month.
Press : *113*30*9# for 30 days extension. ...
Press : *113*60*9# for 60 days extension. ...
Press : *113*90*9# for 90 days extension. ...
Press : *113*180*9# for 180 days extension.
Tyhmiä kysymyksiä Thai liittymistä, SIM-korteista ja muusta
Re: Tyhmiä kysymyksiä Thai liittymistä, SIM-korteista ja muusta
Tee laatua tänään niin on töitä huomennakin!
Tuli mieleen, että OP-Mobiili ainakin tallentaa sen simmin imei-koodin ja jos sattuu vahingossa vaihtamaan simmien paikkaa tuplasimmipuhelimessa, kuvittelee olevan eri puhelin. Kännykässä on siis imei molemmille simmeille ja sitten wifille (tai se oli sitten MAC koodi, mutta joka tapauksessa eri jokaiselle).
Käytännössä merkitystä vain laitteen rekisteröinnissä, kun halutaan jollakin laite tunnistaa. Jos vaihtaa simmin toiseen puhelimeen, ei sitä hyväksytä, kun koodi vaihtunut. Sama, jos vaihtaa puhelimessa toiseen paikkaan tai wifin päälle. Näitä on tullut hieman väännettyä.
Käytän kotona Kasikornia pelkästään tuolla mobiiliapp:lla ja vain kotimainen sim kytkettynä ei ole ollut tarve koneella nettipankkiin kirjautua lainkaan kun tuon on saanut kännykkään laitettua.
Minullakin pelkästään tuo K+ sovellus puhelimessa, koskaan en ole edes kirjautunut tuohon nettipankiin. Sovelluksessa on kaikki mitä minä tarvin.
huonokin reissu voittaa hyvät kotiolot.
K- PLUS eli K+
Jep, tav ehtikin jo. Mulle laittoivat tuon pankissa vireeseen ja sittemmin toiminut kuin junan vessa. Thai simmi luurissa, mutta ihan suomalaisessa wifi verkossa toimii nyt.
Kävin tuossa Pattayalle tullessa uusimassa vanhan AIS:n nettiliittymän Big C:n AIS:n konttorilla.
Tyttö näytti mahdollisia nettiliittymiä ja päädyin ottamaan MAO MAO Unlimited Internet 4Mbps 90 days paketin. Eli joka kuukausi on dataa käytössä 4Mbps rajoittamattomalla full speed nopeudella, hintaa tuli kolmelle kuukaudelle 1285 THB.
Nyt puhelimeen pukkaa tarjouksia... esim. samaa 4Mbps täydellä nopeudella yhdeksi kuukaudeksi hintaan 200THB ja
10Mbps pakettia täydellä nopeudella kuukaudeksi hintaan 300THB (tuon normaali hinta on 1100THB).
Eli olisiko ollut vaan parempi ollut ottaa joku halvin paketti aluksi ja odotella tulevia tarjouksia, perkele!
Tyttö näytti mahdollisia nettiliittymiä ja päädyin ottamaan MAO MAO Unlimited Internet 4Mbps 90 days paketin. Eli joka kuukausi on dataa käytössä 4Mbps rajoittamattomalla full speed nopeudella, hintaa tuli kolmelle kuukaudelle 1285 THB.
Nyt puhelimeen pukkaa tarjouksia... esim. samaa 4Mbps täydellä nopeudella yhdeksi kuukaudeksi hintaan 200THB ja
10Mbps pakettia täydellä nopeudella kuukaudeksi hintaan 300THB (tuon normaali hinta on 1100THB).
Eli olisiko ollut vaan parempi ollut ottaa joku halvin paketti aluksi ja odotella tulevia tarjouksia, perkele!
Kyseessä lienee kuitenkin 4 ja 10Mbs NOPEUDELLA toimivat rajoittamattoman datamäärän paketit. 300baht on kyllä hyvä hinta tuosta nopeimmasta, normaalihinnat kuvassa.
Mr Travkin olet aivan oikeassa! Mittasin juuri nopeuden ja 4 Mbps näytti nopeus.
No, kai tuollakin nopeudella jotenkin pärjää...
No, kai tuollakin nopeudella jotenkin pärjää...
Otin DTAC-apin kautta 90-päivän 10Mbps paketin. Se sopii minulle, kun olen 90-päivän viisumilla liikenteessä.
Hinta veroineen 963 THB.
Hinta veroineen 963 THB.
- Liitteet
-
- Screenshot_20211112-195257_dtac.jpg (16.28 KiB) Katsottu 11257 kertaa
Juuri katselin tuota samaa.
Ok. Tulinkin aamulla pattayalle,enköhän saa maanantaina viim.pelittään.Kohtapuoli pitäis tulla testistä tulos että pääsis ulos jos tietysti neg.
Minulla on nyt joku 2Mbps paketti 350b/kk joka kumminkin pyöri 4Mbps vauhdilla kun olen joku Golden Member?
It doesn't matter where you are coming from. All that matter is where you are going.
Itsellä nyt Truen Max. Speed 5G liittymä 15 GB kuukausirajalla hinta taisi olla 359 bahtia kuussa, ainakin vauhtia piisaa ja tuossahan on lisäksi ilmainen Truen wifi verkon käyttö ja tuon on hyvin kattava kaupungeissa.
Varaukset https://www.majatalo.info/huoneet/
tai Puh. 08 6303 4870
tai Puh. 08 6303 4870
Kysymykseni menee aika läheltä otsikkoa mutta koskee Suomi-puhelintani. Vaihdoin eilen salasanan gmailiin. Nyt kun on tullut tämä kaksivaiheinen tunnistauminen, en onnistu kirjautumaan condossani ( ilmainen wifi). tulee vain seuraava ilmoitus: Samsung email pyytää pääsyä google-tilillesi.
Kyllä minulle gmail riittää
Thaimaan kiertomatka Bkk-Chiang Mai-Chiang Rai- Phuket-Hong kong 1993
Nyt lähti viestit kulkee, hyväksyin Samsung emailinapv1956 kirjoitti: ↑16.11.2021 12:07 Kysymykseni menee aika läheltä otsikkoa mutta koskee Suomi-puhelintani. Vaihdoin eilen salasanan gmailiin. Nyt kun on tullut tämä kaksivaiheinen tunnistauminen, en onnistu kirjautumaan condossani ( ilmainen wifi). tulee vain seuraava ilmoitus: Samsung email pyytää pääsyä google-tilillesi.
Thaimaan kiertomatka Bkk-Chiang Mai-Chiang Rai- Phuket-Hong kong 1993
Toimiiko teillä nuo thai-simmien datayhteydet suomessa?
Pisuaarin huuhtelu on tekniikkalaji
Ainakin D TAC toimii. Ainakin minulla piti erikseen laittaa tuo roaming päälle ja taisi olla vielä niin että tuolta sovelluksen kautta piti hyväksyä käyttö ulkomailla.
Puheluissa roaming on kyllä toiminnassa mutta täytyy katsoa tuolta sovelluksesta datan tilanne. Ostin päivän datapaketin kun yritin rekisteröidä K+, mutta puhelin väitti että datayhteyttä ei ole.
Pisuaarin huuhtelu on tekniikkalaji
Jotenkin näin, mulla on ollut tämä sama numero ainakin 6 vuotta ja silloin alkuaikoina sitä juurikin fiksailin. Mutta olen varma että tuo ulkomaankäyttö piti silloin kytkeä päälle tuolta sovelluksesta
Komppaan tätä!
Tee laatua tänään niin on töitä huomennakin!