Ja moderointi oli oikeudenmukaista?
Kyllä minusta eroon pääsee.
Valvoja: Modet
Jos minä kirjoitan niin kyllä silloin se on omaa tuotostani ja se on tasan tarkkaan minusta itsestäni kiinni (ja minun napani ympärillä). Jos joku niihin tarttuu ja kohdistaa vittuilun minuun suoraan tai epäsuorasti, on sekin tasantarkkaan minuun kohdistuvaa ja minun napani ympärillä. Kokonaisuuden ja klubin kannalta tietenkin merkityksetöntä, eikä sota yhtä miestä tarvitse, vaikka lisäarvoa olisi(kin).tri_Hoto kirjoitti: ↑24.8.2021 10:42 Kyllä sillä listalla on kuule Lohi sinun lisäksesi muitakin. Siellä on kärkikymmenikössä tukataa, linhai, alucey, bimbo, plexi, pommi, tipsu ja aika moni muukin. Kun paljon kirjoittaa, niin on suuri vaara, että aivopieruja pääsee mukaan. Patila ja jbecker on laskeneet listasijoituksissa, koska eivät ole vähään aikaan kirjoitelleet.
Se on kyllä jännä, että aika moni kirjoittaja kuvittelee, että tässä on nyt hänestä itsestään kyse, kun joku kirjoittaa jotain. Aika monella on sellainen kuvitelma, että koko maailma pyörii sen oman navan ympärillä. Niin varmasti tekee. Mutta täällä Klupilla on turha loukkaantua tai hirveästi keulia, koska aktiivisia lukijoita on ehkä satakunta. Siinä on yli viisi miljoonaa suomalaista, jotka eivät ole kuulleet koko Klupista mitään. Tuskin naapurisikaan.
mitalisijassa kiinni
Itse ihmettelen listalle joutumista. En tunnista.
Mä kyllä tiedän miksi itse olen listalla. Tietystä tällä hetkellä kiertävän sairastuneiden porukasta ei ole sallittu käyttää tiettyä sanaa, sekä on kielletty kritisoimasta tiettyjen ihmisten "vaihtoehtoisia" faktoja
Tuota olen joskus miettinyt, että rajoittaako tuo keskustelijoiden määrää, jos ylläpito rankaisee keskustelijoita heidän mielestään aiheettomasti? Ehkä ihmiset eivät halua osallistua. Toki toinen ääripää on foorumi, jossa kokoajan kirjoittajat käyvät verbaalisesti toistensa kimppuun.
Miksi ei? Corona varmasti kiinnostaa Thaimaan matkaajiakin. Ja ei täällä paljon muutakaan ole. Ja minusta on mukava keskustella asioista foorumin porukan kanssa. En hengaile muilla foorumeilla. Sama pätee politiikkaan. Missä siitä jauhaisi? Foorumin tyypit ovat vähän niinkuin tuttuihin verrattavissa oleva ryhmä. Joku suomi24 ei todellakaan kiinnosta!
No missään en ole törmännyt niin paljoa mielensäpahoittajiin kun täällä. Äijiä tukuttain jotka pahoittaa nettikirjoittelusta mielensä ja kaikki on aina heille vittuilua (jota he eivät kestä kun on heikko itsetunto).
Kuten jo aiemmin joku päivä sitten kirjoitin, myös suomen päätökset vaikuttavat matkailuun. Ja suurin osa kirjoittajista asuu Suomessa. Miksi ei saisi keskustella asiasta joka koskettaa? Ja pitää myös saada väitellä. Aivan kuten tiedemaailmassa. Ja tällaisella foorumilla pitää luonnollisesti olla huomattavsti löyhempi etiketti. Ei tämä niin vakavaa ole! Vai onko? Sinäkin olet ihan hyvä tyyppi livenä. En minä ainakaan ota pieniä vittuiluja minään! Ja takaisinkin pitää saada antaa. Toki rajat pitää olla. Hoto nyt on vähän herkillä fiiliksillä…
En minä ainakaan ala rekisteröitymään eri palstoille. On ihan ok heittää läppää ja väitelläkin täällä, ihmisten kanssa joita saattaa ihan oikeastikin tavata jossain (Thaimaa tai vaikkapa risteily).