Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat
Valvoja: Modet
Re: Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat
Joku bottitrolli päässyt hiipimään palstalle 

-tee ekoteko,älä lisäänny-
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Olen jo pidempaan yrittanyt liittaa kuvia posteihini, mutta aina tormaan samaan ongelmaan: Virhe, HTTP virhe.
Iivana
Kindness is free.
Kindness is free.
Missä vaiheessa virhe ilmaantuu? Siinäkö, kun lähetät tiedostoa vai kun lähetät koko viestin kuvineen?
--tri_Hoto--
Hoto, siina vaiheessa, kun viesti on kirjoitettu, kuvat liitetty ja koitan lahettaa. Sama ongelma seka puhelimella, etta kannettavalla.
Iivana
Kindness is free.
Kindness is free.
Mahtaako tahan loytya jotain ratkaisua?
Olen nimittain opetellut kokkailemaan ja haluaisin lahettaa kuvia mm. paistetuista muikusta ja tartar-pihvista.
Iivana
Kindness is free.
Kindness is free.
Voisiko olla että foorumilla kuvakokorajoitus jonka Iivanan muikkukuva ylittää ?
Juu aina pitää kuvia pienentää kun tänne laittaa.
I'm just a regular everyday normal motherfucker
Jassoo. Kiitos vinkista.
En osaa pienentaa tassa puhelimessa. Pitaa tutkia.
En osaa pienentaa tassa puhelimessa. Pitaa tutkia.
Iivana
Kindness is free.
Kindness is free.
Mulla on tämmönen appi puhelimessa ja sillä laitan kuvat kokoon 1024 x 768.
-
- Ohjeistamispäällikkö
Mulla klupi hyväksyy kuvakaappaukset, voisit kokeilla ottaa kuvasta kuvakaappauksen, jos se olisi ns. Pienempi.
Sedättymätön💪
Olen aina laittanut kuvat tuolta google kuvista, ei ole tarvinnut pienennellä.
huonokin reissu voittaa hyvät kotiolot.
- der Bomber
Ei pidä enää foorumisoftan päivityksen jälkeen. Tiedä sitten jollain monsterikameralla otetut kuvat, mutta mun kamerakännykällä otetut skaalautuu nykyään automaattisesti riittävän kokoisiksi. Äsken laitoin makkaraperunoista 10,2 megan kuvan suoraan, kuten olen tehnyt softaupdaten jälkeen.
Testi. Katos joo, niimpä toimiider Bomber kirjoitti: ↑13.7.2021 12:19Ei pidä enää foorumisoftan päivityksen jälkeen. Tiedä sitten jollain monsterikameralla otetut kuvat, mutta mun kamerakännykällä otetut skaalautuu nykyään automaattisesti riittävän kokoisiksi. Äsken laitoin makkaraperunoista 10,2 megan kuvan suoraan, kuten olen tehnyt softaupdaten jälkeen.

Jos kuva on oikein pirun iso 30-40 Mpixel, ei enää skaalaudu automaattisesti. Näitäkin jo monet kännykät tuottavat.der Bomber kirjoitti: ↑13.7.2021 12:19Ei pidä enää foorumisoftan päivityksen jälkeen. Tiedä sitten jollain monsterikameralla otetut kuvat, mutta mun kamerakännykällä otetut skaalautuu nykyään automaattisesti riittävän kokoisiksi. Äsken laitoin makkaraperunoista 10,2 megan kuvan suoraan, kuten olen tehnyt softaupdaten jälkeen.
Tee laatua tänään niin on töitä huomennakin!
On tätä juttua tutkittu, eikä oikein keksitä missä vika on.
Kokeileppa piruuttaan kopioida jonkun muun kuva foorumilta ja lähettää se uutena liitteenä.
Kokeileppa piruuttaan kopioida jonkun muun kuva foorumilta ja lähettää se uutena liitteenä.
--tri_Hoto--
Joskus herjasi omassa koneessa samaa kun yritti laittaa liitetiedoston. En ymmrtänyt mistä johtuu. Tosin käytän välillä eri selaimia ja näin pääsin ongelman ylitse. Toinen mikä voi vaikuttaa on evästeiden poisto ja ccleanerin ajo, koska muuta en ole tehnyt ja nyt taitaa taas toimia. Pikaisen googletuksen myötä jotain ongelmia on myös muilla ollut. Ehdotuksena tuli muuttaa joku ACP asetus nollaksi, mutta tämä ilmeisesti serverikoneella?
https://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=997855
https://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=997855
- der Bomber
Mulla jostain syystä toi kello oikeassa yläkulmassa muuttuu punaiseksi lainatun viestin merkiksi, jos joku kirjoittaa tuonne Osto/myynti-ketjuun. Mikä tuossa ketjussa on vialla, onko muilla sama ongelma?
Sä olet laittannut sen ketjun seurattaviin ketjuihin ja ilmoitus tulee joka kerta kun joku jotain siihen ketjuun kirjoittaa!der Bomber kirjoitti: ↑28.11.2021 15:06 Mulla jostain syystä toi kello oikeassa yläkulmassa muuttuu punaiseksi lainatun viestin merkiksi, jos joku kirjoittaa tuonne Osto/myynti-ketjuun. Mikä tuossa ketjussa on vialla, onko muilla sama ongelma?
Klikkaa "ilmoituksia ja valitse sen ikkunan oikeasta yläkulmasta asetukset josta pääsee säätämään mitä ilmoituksia haluat.
Mistä näkee milloin on viimeksi ollut paikalla
Oonko ainut ketä häiritsee tuo klubin kello? mikä on nykää vissii 18min etu ajassa kun joku laittaa viestin
Mitä vähemmän ihminen tajuaa aiheesta, sitä enemmän hän luulee tietävänsä.
Ihmettelen miksi ei ole ajassa.
huonokin reissu voittaa hyvät kotiolot.