Ai tommosen paketin, jossa voi käyttää 200 gigaa/kk ja maksaa 200 Bahtia?
Tyhmiä kysymyksiä Thai liittymistä, SIM-korteista ja muusta
Re: Tyhmiä kysymyksiä Thai liittymistä, SIM-korteista ja muusta
Thai kärpäsen purema!
Tyhmä kysymys. Miksi ette Thaimaasta poislähtiessä hoida puhelimeen " virtaa" vuodeksi eteenpäin? Huhtikuun puolivälissä maksoin Telewiz-liikkeessä Suomessa asuvalle vuodeksi lisää saldoa 300 bathilla, likka taisi lisätä saldoa 3 x 100 thb niin onnistui. Oma puhelinliittymä voimassa 12 vuotta. Meillä molemmilla AIS-liittymä.
Thaimaan kiertomatka Bkk-Chiang Mai-Chiang Rai- Phuket-Hong kong 1993
-
Eipä varmaan tälläinen asia kiinnosta jos ei ole suunnitelmaa saati varmuutta seuraavasta reissusta. Itse ainakin lyön käteistä ja tarvittavat asiakirjat "liittymäkaupan" likoille käteen kun oon tullut pelipaikoille.apv1956 kirjoitti: ↑27.4.2021 2:39 Tyhmä kysymys. Miksi ette Thaimaasta poislähtiessä hoida puhelimeen " virtaa" vuodeksi eteenpäin? Huhtikuun puolivälissä maksoin Telewiz-liikkeessä Suomessa asuvalle vuodeksi lisää saldoa 300 bathilla, likka taisi lisätä saldoa 3 x 100 thb niin onnistui. Oma puhelinliittymä voimassa 12 vuotta. Meillä molemmilla AIS-liittymä.
Minulla ollut sama dtac:n liittymä nyt 6 vuotta, pystyy suomessa ollessaankin lisäämään tuohon virtaa ja pitämään hengissä. Samaa liittymää kun käyttää niin pysyy vanha numero.
huonokin reissu voittaa hyvät kotiolot.
Yli kymmenen vuotta ollut sama DTACin liittymä, nyt rajaton 4 Mbps, rajattomat kotimaan puhelut 30 päivää, hinta 150 baht. Mielestäni ei paha.
Sulla on näköjään paljon parempi tarjous..
Mulla myös silver member, mutta onhan noissa teksteissä jotain eroa. Ei nyt jaksa keskittyä..
Unohtui Koronan ajalta pitää puhelinliittymä hengissä. Eli voimassaoloaika meni huomaamatta umpeen ja numero ei enään toimi. Luulisin että mennyt umpeen n. 2kk sitten. Liittymä on AIS ja kyseessä pre paid liittymä. Tietääkö kukaan että saako vanhan numeron aktivoitua AIS:n liikkeessä paikanpäällä vai onko numero menetetty ?
-
- Ohjeistamispäällikkö
Mä sain my ais sovelluksella elvytettyä. Latasin rahaa kortille.C-one kirjoitti: ↑29.10.2021 12:40 Unohtui Koronan ajalta pitää puhelinliittymä hengissä. Eli voimassaoloaika meni huomaamatta umpeen ja numero ei enään toimi. Luulisin että mennyt umpeen n. 2kk sitten. Liittymä on AIS ja kyseessä pre paid liittymä. Tietääkö kukaan että saako vanhan numeron aktivoitua AIS:n liikkeessä paikanpäällä vai onko numero menetetty ?
Sedättymätön💪
C-one kirjoitti: ↑29.10.2021 12:40 Unohtui Koronan ajalta pitää puhelinliittymä hengissä. Eli voimassaoloaika meni huomaamatta umpeen ja numero ei enään toimi. Luulisin että mennyt umpeen n. 2kk sitten. Liittymä on AIS ja kyseessä pre paid liittymä. Tietääkö kukaan että saako vanhan numeron aktivoitua AIS:n liikkeessä paikanpäällä vai onko numero menetetty ?
Olen itse saanut. Siitä kiinni ettei numero ole mennyt jo jollekin muulle.
Jos numeroa ei ole otettu vielä uudelleen käyttöön niin saat sen palautettua itsellesi, aiemmin tuo kesti useamman päivän aiankin truella, aikoinaan pääsi kerran näin käymään postpaid numerolla, olin maksanut perusmaksun ajalta jonka olin suomessa, mutta se viimeinen thaimaan ajalta tullut lasku aiheutti liittymän sulkemisen, nykyään on helppo postpaidilla maksaa laskut Truen sovellutuksessa ja näin on varmasti myös prepaidissa ja muilla operaattoreilla.C-one kirjoitti: ↑29.10.2021 12:40 Unohtui Koronan ajalta pitää puhelinliittymä hengissä. Eli voimassaoloaika meni huomaamatta umpeen ja numero ei enään toimi. Luulisin että mennyt umpeen n. 2kk sitten. Liittymä on AIS ja kyseessä pre paid liittymä. Tietääkö kukaan että saako vanhan numeron aktivoitua AIS:n liikkeessä paikanpäällä vai onko numero menetetty ?
Yleensä eivät samoja numeroita ota uudelleen käyttöön ihan heti vaan vaikkapa vasta puolen vuoden päästä.
Kannattaa ottaa AiS:iin yhteyttä vaikka heidän sovellutuksen kautta.
Varaukset https://www.majatalo.info/huoneet/
tai Puh. 08 6303 4870
tai Puh. 08 6303 4870
Soitin AIS:n palvelunumeroon ja sanoivat että jos numero on mennyt umpeen niin on 45 päivää aikaa korjata tilanne. Minun tapauksessa oli juuri kulunut yli 45 päivää ja mitään ei ollut tehtävissä.
Laita viestiä Aissille, kyselevät mahdollisesti koska olet viimeksi käyttänyt?C-one kirjoitti: ↑29.10.2021 12:40 Unohtui Koronan ajalta pitää puhelinliittymä hengissä. Eli voimassaoloaika meni huomaamatta umpeen ja numero ei enään toimi. Luulisin että mennyt umpeen n. 2kk sitten. Liittymä on AIS ja kyseessä pre paid liittymä. Tietääkö kukaan että saako vanhan numeron aktivoitua AIS:n liikkeessä paikanpäällä vai onko numero menetetty ?
callcenter@ais.co.th
Itse laitan viestiä samaan paikkaan ennen lähtöä, haluan muutaman päivän datapaketin, perillä Cha amissa menen Telewiz-liikkeeseen hoitamaan kuukauden jatkuvan mobiilidatapaketin
Vastaavat Aissilta yleensä nopeasti
Tuo vastaus on oikea ja samalla väärä. Numero on tuon 45pv jälkeen vapaata riistaa eli et ole sen yksinoikeutettu haltija. Kuitenkin voit saada sen numeron, jos sitä kukaan muu ei ole ottanut itselleen.
Siis pitävät Sinulle 45 pv ja sitten se on yleisesti vapaana. Jos ei varattu, voit sen ottaa. Tuo kannattaa tarkistaa. Ero siis se, että kaikki bonukset yms. on menetetty tuon 45pv kohdalla ja niitä et saa takaisin. Jos tarve on saada numero takaisin, se voi onnistua. Joskus asiakaspalvelun vastaus on täysin oikea ja vastaa kysymykseen, mutta ei huomioi kaikkea.
-
- Ohjeistamispäällikkö
Lataa se my ais sovellus playkaupasta ja kokeile sieltä. Itsellä onnistui vaikka numero oli mennyt vanhaksi.
Sedättymätön💪
Latasin My Ais sovelluksen mutta kun pitää logata sisään ja antaa puhelinnumero niin ilmoittaa että ei ole AIS numero ja en pääse eteenpäin. Kokeilin saman tietokoneella ja sama lopputulos.
No, ylihuomenna karanteenissa ja tiistaina pitää mennä AIS toimistolle ja yrittää saada ko. numero vielä pelastettua.
Puhelinpalvelussa sanottiin että kun on vanha SIM kortti mukana niin tilille jääneet rahat saa pelastettua. Pelastus maksoi muistaakseni 78 bathia.
No, ylihuomenna karanteenissa ja tiistaina pitää mennä AIS toimistolle ja yrittää saada ko. numero vielä pelastettua.
Puhelinpalvelussa sanottiin että kun on vanha SIM kortti mukana niin tilille jääneet rahat saa pelastettua. Pelastus maksoi muistaakseni 78 bathia.
MIkäs koodi se oli jolla voin siirtää omaa saldoani toiselle? AIS on operaattori.
http://thaiprepaidcard.com/ussd-keypress-codes/
Tämän imuroin monta vuotta sitten Thaiklupilta, lähettäjä tuntematon
Tässä on muidenkin operaattoreiden koodeja, en mene takuuseen, jos on muuttunut
Tämän imuroin monta vuotta sitten Thaiklupilta, lähettäjä tuntematon
Tässä on muidenkin operaattoreiden koodeja, en mene takuuseen, jos on muuttunut
Kiitos Kirjoittaja apv1956
Tämän kyllä hallitsen, helposti internet pankin kautta. Olen pitänyt liittymää hengissä ja siksi sille on kertynyt lähes 400 THB ja ilmeisesti ei tule käyttöä niin ajattelin siirtää ne joko likalle tai hänen pojalle, riippuen kummalla on AIS liittymä. Näyttäähän tuo olevan vielä voimassa reilun puoli vuotta.swissman kirjoitti: ↑30.10.2021 19:21 Tuolla voit laittaa rahhaa kaikkiin liittymiin helposti.
https://mobiletopup.com/
Jep, laitoin vain tuon linkin jos jollakulla on käyttöä sille.
Mulla sama thai liittymä ( AIS ) ollu kymmenen vuotta,mä laitan top-up Kasikorn pankkitililtäni aina 20 Bahtia kerralla,niin tulee 1kk lisää liittymän säilyvyysaikaa.
10thb kerral riittää ni saa sen 1kk, ite laitan ton 10thb

Mitä vähemmän ihminen tajuaa aiheesta, sitä enemmän hän luulee tietävänsä.
- Raymonds Bar
- Ravintolamoguli
Mä laitan aina 6 baht.
EVP - PATTAYAN VANHIN "RAYMOND'S BAARI"
- jo vuodesta 1991 (2534) - 2020 (2563)
+668 6110 3066, ismokj@gmail.com
- jo vuodesta 1991 (2534) - 2020 (2563)
+668 6110 3066, ismokj@gmail.com