Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat
Valvoja: Modet
Re: Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat
MI TÄ VI TT UA 

- der Bomber
Hyväksyn selityksen ja kuulostaa jopa järkevältä. Quata kuitenkin maksaa maltaita ja ei sitä maailman tappin ole...tai on kun jokainen palstalainen heittää tonnin tiskiin vuodessa

Lähetin muutamaan kertaan viestin ylläpidolle joku kuukausi sitten eräseen asiaan, no asia ei ollut nyt niin tärkeä mutta kuitenkin ja odotellut tässä vastausta mutta sitä ei ole kuulunut.
Ymmärän että kiireitä pitää ja aina ei ole aikaa mutta onko näin että ei edes vaivauduta vastaamaan ihan asialliseen mutta ei ehkä niinkään tärkeään asiaa jostain syystä?
Ymmärän että kiireitä pitää ja aina ei ole aikaa mutta onko näin että ei edes vaivauduta vastaamaan ihan asialliseen mutta ei ehkä niinkään tärkeään asiaa jostain syystä?
Ylläpidolle ei kannata ainakaan sähköpostia laittaa. Minä en niitä viestejä lue. Jos on oikein kiireellistä asiaa, niin asiaa voi kysyä suoraan minulta. Tosin voi olla vastauksen saaminen silloinkin vaikeaa.
--tri_Hoto--
Tuo foorumin toimintaa haittaava ongelma korjaantuisi poistamalla kyseinen sähköpostiosoite... jäisihän yksityisviestimahdollisuus silti. Tosin osalle voi riittää, että pääsee purkamaan mielensä ja tuolloin mielenpurkuosoite ajaa kyllä tehtävänsä, kun viestin saa lähetettyä.
Ei minulla ole tarvetta lähetellä mielenpurkauksia ylläpidolle....?eagle kirjoitti: ↑25.3.2021 12:16Tuo foorumin toimintaa haittaava ongelma korjaantuisi poistamalla kyseinen sähköpostiosoite... jäisihän yksityisviestimahdollisuus silti. Tosin osalle voi riittää, että pääsee purkamaan mielensä ja tuolloin mielenpurkuosoite ajaa kyllä tehtävänsä, kun viestin saa lähetettyä.
- DelArco
- นอกรีต
- Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
- Viesti:
"Ennen vanhaanhan" sai vastauksen kysymyksiinsä, jopa minuuteissa.Coin kirjoitti: Lähetin muutamaan kertaan viestin ylläpidolle joku kuukausi sitten eräseen asiaan, no asia ei ollut nyt niin tärkeä mutta kuitenkin ja odotellut tässä vastausta mutta sitä ei ole kuulunut.
Kuvaa hyvin nyky mentaliteettia:
Älkää soittako meille. Me saatamme soittaa teille.tri_Hoto kirjoitti: Ylläpidolle ei kannata ainakaan sähköpostia laittaa. Minä en niitä viestejä lue. Jos on oikein kiireellistä asiaa, niin asiaa voi kysyä suoraan minulta. Tosin voi olla vastauksen saaminen silloinkin vaikeaa.
Sellaista mietin kun klupin edellisessä versiossa oli niin että kun avasi jonkun ketjun kännykällä niin se avautui siihen kohtaan missä oli ensimmäinen viesti mitä en ollut lukenut. Nyt aukeaa sivun alkuun ja joutuu lärää alaspäin. 

SLAVA UKRAINI
Edelleen avautuu ensimmäiseen lukemattomaan viestii ainakin minun Androidissani.
Joskus avautuu, joskus ei. Olen huomannut, että jos on paljon kuvia tai tubevideoita, herkästi menee väärään paikkaan. Siis kännykällä.
Tee laatua tänään niin on töitä huomennakin!
Foorumin haku ei toimi...
Hankala tutkia, kun täältä katsottuna toimii.
Ehkä hieman hidas mutta ihan normaali.
Ehkä hieman hidas mutta ihan normaali.
--tri_Hoto--
- passenger69
Haun indexointi saattaisi korjata ongelmat. Kannattaa ainakin kokeilla.
ACP --> Huolto --> Hakutoiminnan sisällysluettelo --> Tiputa indeksi ja rakenna uudestaan.
Tai sitten vaihtaa hakusysteemiksi Fulltext nativesta --> Fulltext Mysql. Se löytyy --> Yleinen --> Hakutoiminnon asetukset --> Noin keskellä sivua on tiputuslaatikko. Sen jälkeen pitää taas indexoida, koska mysql ei ole vielä indexoitu.
ACP --> Huolto --> Hakutoiminnan sisällysluettelo --> Tiputa indeksi ja rakenna uudestaan.
Tai sitten vaihtaa hakusysteemiksi Fulltext nativesta --> Fulltext Mysql. Se löytyy --> Yleinen --> Hakutoiminnon asetukset --> Noin keskellä sivua on tiputuslaatikko. Sen jälkeen pitää taas indexoida, koska mysql ei ole vielä indexoitu.
Jos saisi ne K-18 oikeudet...
Ne pitää hakea, kuten muutkin on tehneet...
Niinhän se on. Tossa linkki mistä löytää ohjeet
https://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewto ... =1&t=38828
Niitä on haettu tietysti.
SLAVA UKRAINI
Kiitoksia oikeuksaista. Nyt tuli laitettua klupi myös työkoneelle. Todennäköisesti paha virhe.
- der Bomber
Eikös siitä ole joku vuosi, kun laitettiin kolehti pystyyn foorumin jatkolle? Koskas tulee uusjako ensi kaudelle? Itse olen samalla summalla talkoissa mukana, jos tarvii lähteä?
Onko Myanmar topik kielletty aihe?
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.