Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat
Valvoja: Modet
Re: Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat
Prosilveriin päädyin myös. Siitä hyvä, että on vaihtoehtoja. Jos kyllästyy, niin voi vaihtaa.
Taidan olla humalassa, kun en muista edes juoneeni ?
Matkaaja25 kirjoitti: ↑20.9.2020 13:02e. Uusille viesteille toki voisi joku suora nappi olla ettei tarvitsisi tuolta pikalinkeistä näppäillä. Ei toki mikään suuri ongelma, mutta suorempi aina parempi.
Joo, löytyy siitä basicista, mulla ei ainakaan tästä mikälie silveristä löydyLoikkari kirjoitti: ↑20.9.2020 13:39 Mikäs tämä sitten on?Matkaaja25 kirjoitti: ↑20.9.2020 13:02e. Uusille viesteille toki voisi joku suora nappi olla ettei tarvitsisi tuolta pikalinkeistä näppäillä. Ei toki mikään suuri ongelma, mutta suorempi aina parempi.

-tee ekoteko,älä lisäänny-
Jaa, mulla löytyy molemmista, prosilveristä ja elegancesta. Outoa

Viimeksi muokannut Loikkari, 20.9.2020 13:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Älä muuta viserrä.
Laitatko vielä vaikka kuvan missä se suoranäppäin on prosilverissä

Lisätään vielä elegance.
Viimeksi muokannut Loikkari, 20.9.2020 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Okkei.
Mun prosilveri näyttää vähän erilaiselta
Mun prosilveri näyttää vähän erilaiselta
Näkyy olevan niin, että tuo "uudet viestit" ei tulekun menee etusivulle prosilverissa, kun kerran klikkaa rullaverhovalikkoa "uudet viestit" niin se tulee sen jälkeen.
Näin käy, ja tulee ne uudet viestitkin esiin. Mutta etusivulta ei löydy sitä "suoranäppäintä" uusiin, tai lukemattomiin viesteihin, ja siitähän tässä oli kyse.
Olet oikeassa, siitähän tässä todellakin oli kyse. Sorry kun koitin hjelpat.

No jokainen tyylillään, itse pidän helpoimpana mennä etusivusta eteenpäin jotta helposti näkee mitä on tullut viime käynnin jälkeen.
No kuka minkäkin avuksi katsoo. Itse mielsin tuon "mikäs tämä sitten on"- kuitin lähinnä pottuiluksi tyyliin oletko tyhmä vai sokea.
Mutta kukin tyylillään.
Ja ei, ei olisi iso vaiva.
Itse pitäisin sitä etusivulta suoraan uusiin, tai ennemminkin lukemattomiin yhdellä näpyllä pääsemistä ihan kätevänä, koska itse ainakin yleensä yhden aiheen luettuani kierrän etusivun kautta eteenpäin.
Ei ehkä fiksuin ja nopein, mutta kuitenkin mun piintynyt ikioma tapa

Missään nimessä se ei ollut pottuiluksi tarkoitettu, vain avuksi. En edes puusilmää siihen kirjoittanut vaan koitin kovin koheliaasti kysyä mikä linkki siinä oikein on. Kohta varmaan hoto tulee ja kertoo minun loukkaantuneen ja tukataa komppaa.

Eihän tuotaa vanhaa edes näin huonomuistinen muistakkaan. Uuteen totuttelu jo hyvässä vauhdissa, isot peukut työmyyrälle.
huonokin reissu voittaa hyvät kotiolot.
Kiitokset ylläpidolle kärsivällisestä ohjauksesta 

Ei toimi kuvan lisääminen kuten toimi edellisessä phpBB-versiossa. Nyt kuvan paikalla ei ole enää kuvaa vaan lukee vain että kuva. ???

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Päivityksen yhteydessä katosi mahdollisuus laittaa linkki siten, että se aukeaisi uuteen välilehteen.
Mistä kellonajan voi siirtää talviaikaan?
01 kerta oli 23.12 1991-13.1 1992
..
62 kerta on 5.12 2025 - 5.3 2026
..
Klikkaa siitä nimimerkin kohdalta omat asetukset ja sitten asetukset. Siellä taisi olla aikavyöhyke ja siitä minkä aikavyöhykkeen haluaa. Minulla on +2, joten Ruotsissa se taitaa olla +1.
Hoto on laittanut aiemmin johonkin ketjuun (selvemmän) ohjeen.
Taidan olla humalassa, kun en muista edes juoneeni ?
Kiitos löytyi
01 kerta oli 23.12 1991-13.1 1992
..
..
Onkos muuten semmoista vanhan version tyylistä näytä aktiiviset viestiketjut painiketta jossain piilossa? Eli näytti pari sivullista muitakin kun lukemattomia.
Samanaikaisesti löysin sen itsekin mutta kiitos.
Näin on. Testasin ja sama juttu.expatrium kirjoitti: ↑11.12.2020 7:35 Mistä johtuu kun YV toiminto ei toimi? Kun koetan lähettää kirjoittamani yv;n, niin siihen saakka toimii, mitä on kirjoitettu, mutta kun painan lähetä, niin se viesti katoaa, ei löydy lähtevistä, eikä lähetyistä.
Kun koetan lähettää kokeiluna itselleni, niin ilmoittaa "tämä sivu ei toimi.
Kokeilin uudestaan. Tuo tapahtuu jos aloittaa viestin kirjoittamisen napista "Kirjoita viesti". Punaisella oleva nappi "Uusi Yksitysiviesti" niin toimii normaalisti. Ylläpitoa joka tauksessa informoitu.MrTravkin kirjoitti: ↑11.12.2020 10:32Näin on. Testasin ja sama juttu.expatrium kirjoitti: ↑11.12.2020 7:35 Mistä johtuu kun YV toiminto ei toimi? Kun koetan lähettää kirjoittamani yv;n, niin siihen saakka toimii, mitä on kirjoitettu, mutta kun painan lähetä, niin se viesti katoaa, ei löydy lähtevistä, eikä lähetyistä.
Kun koetan lähettää kokeiluna itselleni, niin ilmoittaa "tämä sivu ei toimi.