Toimiiko !
Valvoja: Modet
Toimiiko !
Pe 18.9 klo 22:44
Re: Toimiiko !
Vanha foorumi oli yli viisi vuotta vanha versio. Nyt tämä päivitetty sivusto on uudella palvelimella, edullisemmalla kuin entinen. Huomenna hiotaan tyylejä kuntoon ja viritellään muutenkin.
--tri_Hoto--
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Toimii, yes. Täällähän laitettu tuulemaan. 

FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Kyselisin missä on "nappi" kaikki viestit luettu?
- der Bomber
Siellä etusivulla on nyt näköjään jo "Uudet viestit" linkkikin. En tiedä oliko jo alussa, mutta nyt ainakin on. Vähän vaatii kyllä totuttelua tähän uuteen, mutta eiköhän tää tästä parin päivän jälkeen.
E: Toi oli hyvä vinkki Loikkarilta. Tuskailin tuon ongelman kanssa. Toki mulla toi linkki on ihan erissä paikassa(vasemmalla), mitä kuvassa.
E: Toi oli hyvä vinkki Loikkarilta. Tuskailin tuon ongelman kanssa. Toki mulla toi linkki on ihan erissä paikassa(vasemmalla), mitä kuvassa.
Viimeksi muokannut der Bomber, 19.9.2020 9:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla oli hetken aikaa tuonnäköinen ulkoasu kun loikkarilla, sitten taas muuttui (samaksi kun oli aamulla)

-tee ekoteko,älä lisäänny-
- der Bomber
Porkkanan värinen fontti erottuu huonosti. Kontrasti valkoiseen taustaan on liika pieni.
- der Bomber
Ei mun mielestäni toi oranssi huonosti erotu. Nyt kun sai Loikkarin ohjeilla noi muut symbolit harmaaksi, niin näkee taas uudet päivitykset vasemmalta.
Oranssit erottuu mulla ihan hyvin, mutta viestien lainattujen osien kehykset on vähän liian haaleat.
Paremmalta näyttää kuin entinen. Miten kännykästä saa suoraan kuvia tänne vai vieläkö niitä pitää eri ohjelmalla muokkailla?
Testi kuvien lisäämiseen, screenshot kuva onnistuu, puhelimen kameralla otetut kuvat on ilmeisesti liian isoja?
Tuossa tulee varmaan tiedostonkokoraja vastaan.
Kuinkahan iso se pitäisi olla, että toimii nykypuhelimien kuvat suoraan?
Riittääköhän 12mt?
Kuinkahan iso se pitäisi olla, että toimii nykypuhelimien kuvat suoraan?
Riittääköhän 12mt?
- if you ain't pukin', you ain't high -
- der Bomber
Liitetiedoston koko oli rajattu klassiseen 2mt, nostin sen 16mt.der Bomber kirjoitti: ↑19.9.2020 12:22Eikös sen pysty määrittämään jonnekin conffifileen, kuinka isona se tänne tulee?
Ehkä se riittää.
- der Bomber
Tolla konstilla teillä on kohta quotan ostaminen edessä. Mä meinasin toisinpäin, eli kun joku laittaa kuvan tänne, se automaattisesti pienennetään max. vertikaali/horisontaalipixeleiden mukaan. Mielestäni tollanen on mahdollista myös. Jossain style sheeteissä olen tollasen nähnyt.nve kirjoitti: ↑19.9.2020 13:07Liitetiedoston koko oli rajattu klassiseen 2mt, nostin sen 16mt.der Bomber kirjoitti: ↑19.9.2020 12:22Eikös sen pysty määrittämään jonnekin conffifileen, kuinka isona se tänne tulee?
Ehkä se riittää.
eikös sitä määrittele myös leveys ja korkeus? Aikaisemmin oli jotain 1500 x 800 pixeliä.nve kirjoitti: ↑19.9.2020 13:07Liitetiedoston koko oli rajattu klassiseen 2mt, nostin sen 16mt.der Bomber kirjoitti: ↑19.9.2020 12:22Eikös sen pysty määrittämään jonnekin conffifileen, kuinka isona se tänne tulee?
Ehkä se riittää.
Mutta muuten näyttää layout hyvältä.
- der Bomber
Nyt alkaa olla aika hyvä tää uusi sivusto. Lainaukset eri väreillä. myöskin tuolta UKK:n vasemmalta puolelta(kolme viivaa) löytyy noi aiemmin puuttuvat linkit uusiin ja lukemattomiin viesteihin.
Kyllä tuon phpbb pitäisi kuva pienentää latauksen jälkeen gd:llä.der Bomber kirjoitti: ↑19.9.2020 13:13 Tolla konstilla teillä on kohta quotan ostaminen edessä. Mä meinasin toisinäin, eli kun joku laittaa kuvan tänne, se automaattisesti pienennetään max. vertikaali/horisontaalipixeleiden mukaan. Mielestäni tollanen on mahdollista myös. Jossain style sheeteissä olen tollasen nähnyt.
Vissiin

- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Aina vaan paranee! 

FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.