Ihmeellistä moderointia (jaettu)
Valvoja: Modet
-
Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)
Tämä on mielenkiintoinen ilmiö monilla foorumeilla. Vihaiset kirjoittajat. Mistähän se viha kumpuaa? Aika huvittavaa paskaahan tämä.
Kyllä siinä muut kuin Lasse uhosivat ensin ja ihan syyttä. Niitä tarinoita ei enää näe. He lähtivät sitten takavasemmalle ainakin joksikin aikaa.
tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
***Kirjoittaja on hyvin, hyvin vihainen.***
Tuohon Tukataa hommaan, minulla tullut sellainen näkemys hänen kirjoittamisistaan että kun hoto/tai nyt yleensä joku mode
varoittaa kirjoittajia banaanisaarista niin tukataa kyllä osaa olla silloin ihan hiljaa (vinoilematta), toisin kuin moni sitten vain jatkaa ja joutuu sinne saarelle niiden banaanien kanssa. Tukataalle hatun nosto että ymmärtää kun pitää olla hiljaa.
varoittaa kirjoittajia banaanisaarista niin tukataa kyllä osaa olla silloin ihan hiljaa (vinoilematta), toisin kuin moni sitten vain jatkaa ja joutuu sinne saarelle niiden banaanien kanssa. Tukataalle hatun nosto että ymmärtää kun pitää olla hiljaa.
Kiitoksia tästä terävästä analyysistä.Joni-70 kirjoitti:Tuohon Tukataa hommaan, minulla tullut sellainen näkemys hänen kirjoittamisistaan että kun hoto/tai nyt yleensä joku mode
Kriitikolla mikä kaikki tietää viimeinen sanaKeo kirjoitti:Kiitoksia tästä terävästä analyysistä.Joni-70 kirjoitti:Tuohon Tukataa hommaan, minulla tullut sellainen näkemys hänen kirjoittamisistaan että kun hoto/tai nyt yleensä joku mode
Tukataa tietää säännöt.
Muilla vähän oppimista.
Muilla vähän oppimista.
Ajattelin sinua , terävistä lauseista ..Keo kirjoitti:Tukataa tietää säännöt.
Muilla vähän oppimista.
-
- Viesti:
Yhden raisiolaisen moden potkin pari vuotta pois tältä foorumilta, koska hän ei ymmärtänyt, että julkaisusäännöt Suomessa ja Thaimaassa ovat samanlaiset/erilaiset
Tänä aamuna kauhistuin, kun näin lastenhoitajatyttäremme kuvan netissä syömässä ruokaa Phatthajaassa. Tietoturva/henkilöturva on vaikea asia.
Tänä aamuna kauhistuin, kun näin lastenhoitajatyttäremme kuvan netissä syömässä ruokaa Phatthajaassa. Tietoturva/henkilöturva on vaikea asia.
Eiköhän Iso-T ole ykkönen tässäkin lajissa
01 kerta oli 23.12 1991-13.1 1992
..
61 kerta on 7.12 2024 - 6.2 2025
..
61 kerta on 7.12 2024 - 6.2 2025
Ai bannilaskuriko tuo olikin...Eiköhän Iso-T ole ykkönen tässäkin lajissa
Kysymys, onko se ylpeilemisen aihe?tipsu kirjoitti:Eiköhän Iso-T ole ykkönen tässäkin lajissa
-
Anteeksi tietämättömyyteni mutta kuka on iso-G?
Toivottavasti tuosta laitettaisiin lista julki. Ainakin jos olen eka.tukataa kirjoitti:En minä niin hirveän usein ole ollut bannissa, joten en usko kuuluvani tuolle listalle.rampas kirjoitti:Jatkan tuota listaa vielä aluceyllä, tukataalla ja Kanlayalla (ei taida tuolla nimellä kyllä kirjoittaa enää).Loikkari kirjoitti:Tiedän / arvelen top vitosen tämän hetken kirjoittelijoista, ei välttis tuossa järjestyksessä:
Linhai
Matiasa
Plexi
Tipsu
Jape
Tahti on ollut ehkä 1 banni per 1000 viestiä?
Si vis pacem, para bellum (jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan)
America is back!!!
America is back!!!
Se on pankin äijäArvostelija kirjoitti:Anteeksi tietämättömyyteni mutta kuka on iso-G?
klupin talidomi
No, ainakin jos mainitsee sanan ****Kirjoittaja arvasi ihan oikein****samassa lauseessa niin sensuuri iskee heti! Nimimerkkiä tuskin kannattaa mainita, koska on Hoton erityissuojeluksessa.tri_Hoto kirjoitti:MarkkuM tiesi:Nyt rohkeasti vain ne lempipoikien nimimerkit tähän, jotta tiedän jatkossa. Olen sen verran sokea omaa käytöstäni kohtaan, että en itse näe sitä ikävää suosimista. Olen parilta muultakin nimimerkiltä tätä kysellyt mutta ilman vastausta. Rohkeasti nyt vaan, edes lyhyt lista.Hoton lempipojat meuhkaa rauhassa ilman bannia
- Raymonds Bar
- Ravintolamoguli
Joskus tässä Bistrolla oli parikin modea paikalla ja sanoin vaan, että multa ei ole ikinä edes yhtään viestiä poistettu. Molemmat tokaisi suunnilleen 'Ismo. On niitä aika paljon poistettu'. Mä olin vaan, että kai se sitten on totta. Ne luultavasti on ollut jotain avautumisia noin kello 03.00 ja 06.00 välillä.
Bannia en kai ole saanut ikinä. Omatoimisesti kyllä. Mutta siihen on muut painavat syyt.
Bannia en kai ole saanut ikinä. Omatoimisesti kyllä. Mutta siihen on muut painavat syyt.
EVP - PATTAYAN VANHIN "RAYMOND'S BAARI"
- jo vuodesta 1991 (2534) - 2020 (2563)
+668 6110 3066, ismokj@gmail.com
- jo vuodesta 1991 (2534) - 2020 (2563)
+668 6110 3066, ismokj@gmail.com
Siispä kysymys kuuluukin, että ketä tuollainen moderointi sitten palvelee, kun rikoksista kertominen ja varoittaminen on kielletty? No, tietysti sitä erityissuojeluksessa olevaa nimimerkkiä, mutta ei se ainakaan yleisen edun mukaista ole.piparipyydys kirjoitti:No, ainakin jos mainitsee sanan ****Kirjoittaja arvasi ihan oikein****samassa lauseessa niin sensuuri iskee heti! Nimimerkkiä tuskin kannattaa mainita, koska on Hoton erityissuojeluksessa.tri_Hoto kirjoitti:MarkkuM tiesi:Nyt rohkeasti vain ne lempipoikien nimimerkit tähän, jotta tiedän jatkossa. Olen sen verran sokea omaa käytöstäni kohtaan, että en itse näe sitä ikävää suosimista. Olen parilta muultakin nimimerkiltä tätä kysellyt mutta ilman vastausta. Rohkeasti nyt vaan, edes lyhyt lista.Hoton lempipojat meuhkaa rauhassa ilman bannia
Tämä linja palvelee sitä, että ylläpitäjät eivät turhaan selvittelemään kunnianloukkaussyytteitä. Tämän pitäisi olla selvä ihan jokaiselle, joka on vähänkin internetin ihmeelliseen maailmaan tutustunut. Ihan se takia täällä puututaan ankaralla kädellä liki kaikkeen, mitä toisista kirjoittajista kirjoitellaan.
Tiedän aivan hyvin monta paskaa hommaa, mihin eräät kirjoittajat ovat ryhtyneet. Niistä on kuitenkin aivan turha ruveta täällä huutelemaan. Selkeäst kusetusjutut on nekin poistettu vuosien varrella, jollet ole sattunut huomaamaan. Niitäkin on ollut.
Asia saattaa tuntua siltä, että ylläpito suosii joitakin nimimerkkejä, mutta näin tämä maailma makaa.
Koeta kestää.
Tiedän aivan hyvin monta paskaa hommaa, mihin eräät kirjoittajat ovat ryhtyneet. Niistä on kuitenkin aivan turha ruveta täällä huutelemaan. Selkeäst kusetusjutut on nekin poistettu vuosien varrella, jollet ole sattunut huomaamaan. Niitäkin on ollut.
Asia saattaa tuntua siltä, että ylläpito suosii joitakin nimimerkkejä, mutta näin tämä maailma makaa.
Koeta kestää.
--tri_Hoto--
tämähän tässä on, sanotaan nyt sitten ketjun nimen mukaisesti, ihmeellistä, että joku keskinkertaisuus kuvittelee olevansa kykenevä opettamaan toisiatri_Hoto kirjoitti: Aika iso osa oppii kerrasta. Sitten on muutama vakiokasvo, jotka kokevat olevansa niin älykkäitä, että eivät tarvitse neuvoja.
Suomen ainoa jengi, joka herättää suuria tunteita "Suurin ja Kaunein - Helsingin Jokerit"
Kuka on tämä palstan keskinkertaisuus ja mitä hän opettaa?alucey kirjoitti:ihmeellistä, että joku keskinkertaisuus kuvittelee olevansa kykenevä opettamaan toisia
Allekirjoituspaikka myynnissä 5,99€/kk (ei määräaikaisuutta)
***Kirjoittaja hankkiutui toistaiseksi kestävälle matkalle banaanisaarille***
Toistaiseksi kuulostaa pitkältä.
Katse kohti siirtymistä pois oravanpyörästä ja asumista Thaimaassa Vuonna 2040!
Mielestäni kuullostaa hyvältä.rampas kirjoitti:Toistaiseksi kuulostaa pitkältä.
SLAVA UKRAINI
Ei paluulippua, uudella nickillä paluu.