Mitä siellä on? Kauppoja? Aikaa lentokentällä? Mainitsemisen arvoista?
Tähän ei tarvitse sitten vastata, että lennä suoralla lennolla


Omat kokemukset on puolentoista vuoden takaa, mutta ainakaan silloin paikassa ei todellakaan ollut mitään näkemistä tai mainitsemisen arvoista. Paikalliset myivät cola-tölkkejä käytävälle nostetun pöydän takaa, muistelin että hinnatkin oli "hieman" Intian keskitasoa korkeammalle asetettu (tyyliin 5 USD / tölkki)... tuo oli ainoa "kauppa" kyseisessä terminaalissa.Antero kirjoitti:Aika moni lentää seuramatkalla välilaskullisen lennon, jossa välilaskupaikkana on Ahmadabad.
Mitä siellä on? Kauppoja? Aikaa lentokentällä? Mainitsemisen arvoista?
Hmm.. omille jaloille. Eikö koneessa voi nousta omille jaloille?VEE kirjoitti:Ahmadabadin kentällä ei tosiaankaan ole mitään nähtävää / koettavaa, mutta 7 - 8 tunnin lennon jälkeen on todella mukavaa nousta omille jaloille tunniksi. B 757 on lomalennoilla ahdas. Ahmadabadin vessat ovat kunnossa verrattuna Jaipurin vastaaviin.
Juttelin n. vuosi sitten yhden finskin B757 pilotin kanssa ja sanoi että jengi ei paljoa hotellista poistu Ahmedabadista, kuulemma kaupungissa ei ole mitään muuta kuin intian isoimmat kamelimarkkinat.Ilkka kirjoitti:Olen jo pidemmän aikaa miettinyt, miten vaihtomiehistö pärjää tuollaisessa paikassa kun Ahmadabad. Lentoja kuitenkin on niin tiuhaan, että siellä ei tarvitse viikkokaupalla odottaa paluuta.
voi zissus nyt tuli taas mieleen parin vuoden takainen kanarian reissu,koneen lähtö myöhässä 2,15 ja joutu jotain kiekuroita matkalla tekemään kun kaiken kaikkiaan tuli siinä sillipurkissaBlackMike kirjoitti: Eli penkkien leveys, jalkatilat, koneen mukavuus, tarjoilut jne.
Varmaankin upseerit ovat olleet pois näköpiiristä ja "ruohonjuuritason" heput ovat toteuttaneet fantasiaansa kopeloimalla naisia.tummit kirjoitti:Ahmadabadissa oli ainakin viimetalvena varsin erikoinen "turvatoimenpide": Matkustajat purettiin koneesta tunniksi odottelemaan kentän laidalle ja kun lähtö oli valmis sama porukka johdateltiin tarkastuksiin, jossa matkustajat jaettiin kahteen jonoon: miehiin ja naisiin. Miehet saivat kulkea tarkastuksesta melko vapaasti ohi, mutta naiset tutkittiin käsikopelolla melkoisen virkaintoisen näköisesti. Kentällä on nähtävästi huvit vähissä...
Onneksi paluumatkalla ei tarvinnut kokea samaa turhaa pysähdystä, vaan vuoden viimeinen evakointilento vei suoraan kotikentälle...
Kenenkään ei koskaan pidä antaa itseään kohdella väärin. Jos olisin ollut paikalla, kun beduiiniSifu kirjoitti:Varmaankin upseerit ovat olleet pois näköpiiristä ja "ruohonjuuritason" heput ovat toteuttaneet fantasiaansa kopeloimalla naisia.tummit kirjoitti:Ahmadabadissa oli ainakin viimetalvena varsin erikoinen "turvatoimenpide": Matkustajat purettiin koneesta tunniksi odottelemaan kentän laidalle ja kun lähtö oli valmis sama porukka johdateltiin tarkastuksiin, jossa matkustajat jaettiin kahteen jonoon: miehiin ja naisiin. Miehet saivat kulkea tarkastuksesta melko vapaasti ohi, mutta naiset tutkittiin käsikopelolla melkoisen virkaintoisen näköisesti. Kentällä on nähtävästi huvit vähissä...
Onneksi paluumatkalla ei tarvinnut kokea samaa turhaa pysähdystä, vaan vuoden viimeinen evakointilento vei suoraan kotikentälle...
Hieman toisenlaiseen kyykytykseen jouduttiin Serbiassa, kunnes paljon rautaa kauluksessa oleva heppu tuli paikalle, niin meinas solttupojat housuun päästää, kun pelästyivät upseerin saapumista ja homma loppui siihen.