Ensimmäinen aasian matka
Re: Ensimmäinen aasian matka
No periaatteessa olen vielakin "ensimmaisella" reissulla. ainiin siita on jo yli 15 vuotta kun tulin tanne ja asun ymparivuotisesti Thaimaassa. Toki on epahuomiossa tullut kaytya naapurimaissa ja euroopassakin jopa. mutta taalla on minun koti ja pysyy. Tosin valitettavasti Pattayalla, mutta sekin vain perhesyista.....
OSAAMISTA JO KAHDELLA VUOSITUHANNELLA
Minkälaisella viisumilla olet muuten liikkeellä?tj72 kirjoitti:No periaatteessa olen vielakin "ensimmaisella" reissulla. ainiin siita on jo yli 15 vuotta kun tulin tanne ja asun ymparivuotisesti Thaimaassa. Toki on epahuomiossa tullut kaytya naapurimaissa ja euroopassakin jopa. mutta taalla on minun koti ja pysyy. Tosin valitettavasti Pattayalla, mutta sekin vain perhesyista.....
I'm just a regular everyday normal motherfucker
-
Jos aiot lähteä Aasiaan, varmista, että olet valmistautunut. Sinun on tehtävä paljon muutoksia, mutta on olemassa ihmisiä, jotka auttavat sinua pääsemään sinne. Varmista, että teet ensin tutkimusta ennen kuin teet tämän, koska on niin paljon kulttuurisia asioita, joita sinun on käsiteltävä. Se ei ole muuttaminen mihin tahansa muuhun maahan, koska ne ovat valtavasti erilaisia kuin länsimaissa. On mukavaa nähdä, että on ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita tästä, mutta on joitakin ihmisiä, joilla on joitakin muutoksia siellä.
Teksti on vähän kun google translatella käännettyäthemarkwilkinson kirjoitti: ↑23.4.2021 11:18 Jos aiot lähteä Aasiaan, varmista, että olet valmistautunut. Sinun on tehtävä paljon muutoksia, mutta on olemassa ihmisiä, jotka auttavat sinua pääsemään sinne. Varmista, että teet ensin tutkimusta ennen kuin teet tämän, koska on niin paljon kulttuurisia asioita, joita sinun on käsiteltävä. Se ei ole muuttaminen mihin tahansa muuhun maahan, koska ne ovat valtavasti erilaisia kuin länsimaissa. On mukavaa nähdä, että on ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita tästä, mutta on joitakin ihmisiä, joilla on joitakin muutoksia siellä.

I'm just a regular everyday normal motherfucker
Niinhän tuo on;) ei tarvi kävellä tai uida kun pääsee lentäen,junalla,laivalla,taxilla...?
ja ehkä vähäsen kulttuurisia
Erojakin;)

Erojakin;)
rampas kirjoitti: ↑23.4.2021 11:20themarkwilkinson kirjoitti: ↑23.4.2021 11:18
Jep rahanvaihto ketjussa kertoo että isolla seltelillä tulee baariin ja vaihtaa.
Mutta kun puhutiin että missä vaihtaa eurot bahteiksi ja postailee tosi vanhoihin ketjuihin?????