Valmismatka / omatoimimatka
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Valmismatka / omatoimimatka
Oliko ensimmäinen Thaimaan matkasi valmismatka vai omatoimi? Matkanjärjestäjää saa "mainostaa" kuin myös lentoyhtiötä / matkatoimistoa jos kyseessä oli omatoimimatka.
Viimeksi muokannut Lasse, 9.3.2004 2:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Työmatkat
Kohdematkat

Viimeksi muokannut Michael, 9.3.2004 2:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ollaan hiljaa niin saadaan kaikki kalaa.
Valmismatka. Tyhmä olin kun en Kilroylta tajunnu opiskelijamatkaa ottaa.
Aurinkomatkojen (muistaakseni) suomalainen opas oli tosi ylipirteä ällö ja jaksoi jankaten kysellä että minkälainen sää Suomessa on. Kilroylla oli mukava paikallinen thaikku-mies oppaana, joka oli pirteä muttei mikään ylipirteä. Kilroy myös huomattavasti halvempi opiskelijoille.
Aurinkomatkojen (muistaakseni) suomalainen opas oli tosi ylipirteä ällö ja jaksoi jankaten kysellä että minkälainen sää Suomessa on. Kilroylla oli mukava paikallinen thaikku-mies oppaana, joka oli pirteä muttei mikään ylipirteä. Kilroy myös huomattavasti halvempi opiskelijoille.
Mulla oli omatoiminen "valmismatka" , järjestäjinä "KooBee&Kousa Tours"
Lipun hommasin itse, "Tours" vei hotelliin ja siitä eteenpäin .
Elikkä kaverit toimivat oppaana ja olin jo kuullut etukäteen juttuja että melkein tunsin Pattayan etukäteen . Eksyinkin vasta ensimmäisenä iltana.

Elikkä kaverit toimivat oppaana ja olin jo kuullut etukäteen juttuja että melkein tunsin Pattayan etukäteen . Eksyinkin vasta ensimmäisenä iltana.

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
- northernlight
- Powered by Mekhong
Omatoimi. Varasin Bangkokin Intteristä ekan yön, jotta olisi pehmeä lasku paikalle pitkä lennon jälkeen. Sen jälkeen olikin helppo suunnistaa eteenpäin minne vain 

Viimeksi muokannut northernlight, 9.3.2004 2:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
It's better to burn out than fade away
Aurikomatkoilla mentiin eka kerta ja vieläpä häämatka v.98. Sen jälkeen omatoimisia ja tulevaisuudessa myös. Paitsi jos nyt joku sopiva pakettitarjous sattuu olemaan alennuksessa juuri silloin kun olen lähdössä, niin silloinhan semmoinen pitää ottaa.
Minulle jäi ainakin ihan hyvä mielikuva aurinkomatkojen palveluista, huoneeseen oli hommattu kukkakimppu ja hedelmäkori tuoreelle parille, opas oli niillä retkillä millä käytiin oikein mukava.
Minulle jäi ainakin ihan hyvä mielikuva aurinkomatkojen palveluista, huoneeseen oli hommattu kukkakimppu ja hedelmäkori tuoreelle parille, opas oli niillä retkillä millä käytiin oikein mukava.
Charlie Chaplin said: "We think too much and feel too little."
eka matkat
1999 aurinkomatkat phuket
2000 spies Langkawi
2001 Bali Omatoimi
2002 aurinkomatkat phuket
2003 aurinkomatkat Samui reitillä
Muuten menis reitillä/omatoimimatkalla mutta kun on noita
kertoimia(lapsia) aina mukana niin tahtoo hinta karata käsistä
omatoimimatkoilla, kun penskat ei viihy Bangokissa. Eli esim
Phukettiin pääsee halvemmalla esim. Am:lla

2000 spies Langkawi