Kiva likka tuo Da, tuli jonkun verran juteltua.Oli menossa Emporiumiin ostoksille samana päivänä kuin minäkin.Meinasin kysyä seuraksi kun oltiin samaan paikkaan menossa.
Siinä jutellessamme kävi ilmi että asustelee samassa kämpässä kahden veljensä kanssa.Tuumin mielessäni että voi olla yksin mukavampaa ostoksilla kuin neljästään.
juusot kirjoitti:Kiva likka tuo Da, tuli jonkun verran juteltua.Oli menossa Emporiumiin ostoksille samana päivänä kuin minäkin.Meinasin kysyä seuraksi kun oltiin samaan paikkaan menossa.
Siinä jutellessamme kävi ilmi että asustelee samassa kämpässä kahden veljensä kanssa.Tuumin mielessäni että voi olla yksin mukavampaa ostoksilla kuin neljästään.
Ai sanoko se niin, sitte sen on pakko asua sitte sen veljien kans ,
on oikeasti maanmainio seuralainen ja mukava. Hyvin tarkka kenen ja mitä tekee kanssa. Kunniallinen. On vaan olosuhteiden pakosta mulle Siperian kylmä tuuli. Saatte kysyä henkilökohtaisesti mitä se tarkoittaa
Kun Rhino lähti pois kentälle Afterworkista niin oli kyllä Mon ja Morn kun maansa myyneet ja ei oikein hymy irronnut tosin ei se tainnu Rhinollekkaan helppoo olla se lähtö Ei kyllä mullekkaan koskaan on se vaan niin
sammy77 kirjoitti:Kun Rhino lähti pois kentälle Afterworkista niin oli kyllä Mon ja Morn kun maansa myyneet ja ei oikein hymy irronnut tosin ei se tainnu Rhinollekkaan helppoo olla se lähtö Ei kyllä mullekkaan koskaan on se vaan niin
Ei ollut, ei ollut helppoa lähtö, itku pääs prkl...
Sitä en tosiaankaan tiedä asuuko vai ei veljiensä kanssa, mitäpä se mulle kuuluu. Mutta mukava likka tosiaan.Eikä mulla siinä mitään sen kummempia taka-ajatuksia ollut. (uskotteko?)Mutta mukavaa siellä on jonkun paikallisen kanssa silloin tällöin pyöriä.
Sinun täytyy ladata ne kuvat johonkin serverille nettiin. Ei niitä voi kotikoneen tiedostoista saada tänne näkymään.
Jos kuvat eivät ole kovin suuria niin menet tuonne Thaiklupin albumiin ja lataat niitä sinne.