huom, oikein dokaaminen!Plexi kirjoitti:Dokaaminen on sosiaalinen tapahtuma eikä silloin ole asiaa eikä aikaa tänne kalsarikännisten peräkammarinpoikien sekaan tulla juttelemaan. Vastaus kysymykseesi siis että en kuulu.VeeAa kirjoitti:
tekisi mieli kysyä: kuulutko itse tähän joukkoon, mutta bannin uhalla jätän kuitenkin kysymättä. jään silti ihmettelemään joidenkin klupilaisten tarvetta arvioida toisten tajunnantasoa, onko se ainoa asia mistä jutunjuurta riittää?
Palstalla sepeämisestä
Valvoja: Modet
Re: Palstalla sepeämisestä
Suomen ainoa jengi, joka herättää suuria tunteita "Suurin ja Kaunein - Helsingin Jokerit"
Mä mitää oo sekoillu.der Bomber kirjoitti:... Lohen sekoiluihin.
Tein selkeän ehdotuksen jannulle joka nimitteli mua "sossun elätiksi".
Lohi kirjoitti:Mä mitää oo sekoillu.der Bomber kirjoitti:... Lohen sekoiluihin.
Tein selkeän ehdotuksen jannulle joka nimitteli mua "sossun elätiksi".
kaivoin tämän vanhan viestin esiin, koska itse jäänyt ainakin kaipaamaan noita loikkarin päivityksiä. toivottavasti loikkari saa vielä intoa kirjoittamiseen normipäivistään.ollit kirjoitti:Toi normipäivä-ketju on ihan hyvä. Ei mene ainakaan vittuiluksi, eikä vääntämiseksi. Ei sotke sivulliset ketjua pano-ohjeilla, tai muutenkaan. Joskus tullut mieleen kysyä jotain, mutta sen voi kyllä tehdä toisaallakin.

Kylmä helmikuu ja maanantai. Se heijastuu täälläkin palstalla. Ei enää edes Joulua mitä odottaa, vaan äärettämän pitkä aika Juhannukseen, jolloin kesä alkaa ehkä.
Toivottavasti jengillä on liput varattuna, jotta pääsee vähän lämmittelemään välillä.
Eihän tätä kylmyyttä kukaan masentumatta kestä.
Toivottavasti jengillä on liput varattuna, jotta pääsee vähän lämmittelemään välillä.
Eihän tätä kylmyyttä kukaan masentumatta kestä.
KANLAYA näytti saaneen bannin. Itse en kyllä tiennyt että Syyrian sisällissota on kielletty aihe ???
tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Kyllä se on ollut jo vuodesta 2015:MauKhang kirjoitti:KANLAYA näytti saaneen bannin. Itse en kyllä tiennyt että Syyrian sisällissota on kielletty aihe ???
Syyria
https://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewto ... 24&t=45336
...niin Thai näin...
”Onnellisuus on sisäistä, ei ulkoa tulevaa. Siksi se ei ole riippuvaista siitä, mitä meillä on, vaan siitä, keitä me olemme.”
”Onnellisuus on sisäistä, ei ulkoa tulevaa. Siksi se ei ole riippuvaista siitä, mitä meillä on, vaan siitä, keitä me olemme.”
tein huvikseni ilmoituksen ylläpidolle tästä viestistä pattayan ruokapaikoista:
kumma tarve joillakin sotkea asiallisiakin ketjuja noilla turhilla kuittailuilla.
taitaa tulla allekirjoittaneelle bannia, jos vanhat merkit paikkansa pitää.Lazaruz kirjoitti:Huhujen mukaan noista kaikissa muissa paitsi kebab kojulla pitää olla paita päällä jos haluaa palvelua.
kumma tarve joillakin sotkea asiallisiakin ketjuja noilla turhilla kuittailuilla.

Hoto kirjoitti jääkiekkoketjussa....Tästä ketjusta lähti nyt taas pari sivua viestejä kun tätä satuin katsomaan. Aika moni kirjoittaja arvosteli moderoinnin tasapuolisuutta. Noh, voin kertoa, että en tätä ketjua seuraa aktiivisesti. Muutaman päivän välein vilkaisen, koska tiedän, että jääkiekko nostaa tunteita ja tietenkin silloin, kun joku älyää painaa ilmoita-nappulaa.
Mutta nyt kun niin moni sitä tuntui hiljaa mielessään pyytävän niin kerronpa teille tämän. Jos jotenkin, edes rivien välistä tai siten, että minulle saattaa tulla mieleen, että tämä on kenkkuilua jollekin toiselle kirjoittajalle, anna bannin, joka kestää näitten kisojen loppuun. Tämä koskee erityisesti Maukhangia, Bomberia ja Mojoa, tätä väärinkohdeltujen vanhojen herrojen kärkihyökkäysketjua.[/quote]
Linhain ihmettely
Ukaasit sitten ei näköjään koske jos pelaa vasemmalla laidalla.
Mutta nyt kun niin moni sitä tuntui hiljaa mielessään pyytävän niin kerronpa teille tämän. Jos jotenkin, edes rivien välistä tai siten, että minulle saattaa tulla mieleen, että tämä on kenkkuilua jollekin toiselle kirjoittajalle, anna bannin, joka kestää näitten kisojen loppuun. Tämä koskee erityisesti Maukhangia, Bomberia ja Mojoa, tätä väärinkohdeltujen vanhojen herrojen kärkihyökkäysketjua.[/quote]
Linhain ihmettely
Ukaasit sitten ei näköjään koske jos pelaa vasemmalla laidalla.

SLAVA UKRAINI
Mielenkiintoinen näkemys "sisällisodasta". Ryssät, jenkit, iranilaiset, israililaiset, Isisin vierastaistelijat, hamas...". Vähän niin kuin suomen vapaus eikun SISÄLLISOTA.MauKhang kirjoitti:KANLAYA näytti saaneen bannin. Itse en kyllä tiennyt että Syyrian sisällissota on kielletty aihe ???
Si vis pacem, para bellum (jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan)
America is back!!!
America is back!!!
Erinäiset ryhmittyvät kävivät kaatamaan al-Assadin hallintoa, sittemmin sisällissotaan ovat sotkeutuneet Venäjä, NATO, Turkki, Iran, Irak, Israel, eri puolilta maailmaa tulleet palkkasoturit ja muut kahelit.Matiasa kirjoitti:Mielenkiintoinen näkemys "sisällisodasta". Ryssät, jenkit, iranilaiset, israililaiset, Isisin vierastaistelijat, hamas...". Vähän niin kuin suomen vapaus eikun SISÄLLISOTA.MauKhang kirjoitti:KANLAYA näytti saaneen bannin. Itse en kyllä tiennyt että Syyrian sisällissota on kielletty aihe ???
"Mielenkiintoista" sisällissota termiä kyseisestä konfliktista käyttävät esim MTV, YLE, HS, IS, IL, Uusi Suomi, Kaleva, Aamulehti, Keskisuomalainen, Magneettimedia, hommaforum, Suomen Kuvalehti ym ym
Englanninkielistä termiä Civil War nimitystä käyttävät esim BBC, CNN, FOX News, Aljazeera, Forbes, The Week, Bloomberg, The Guardian, NY Times.
Varmaan yhteystiedot löytyvät jos haluaa valittaa "mielenkiintoisesta" termistä.
Tuo sisällissota ollut käynnissä ainakin faaraoiden aikaudesta asti, ei loppua näy. (Sinuhe joskus luettu ja ihan samaa touhua). Samoja heimosotia muutama tuhat vuotta.MauKhang kirjoitti:Erinäiset ryhmittyvät kävivät kaatamaan al-Assadin hallintoa, sittemmin sisällissotaan ovat sotkeutuneet Venäjä, NATO, Turkki, Iran, Irak, Israel, eri puolilta maailmaa tulleet palkkasoturit ja muut kahelit.Matiasa kirjoitti:Mielenkiintoinen näkemys "sisällisodasta". Ryssät, jenkit, iranilaiset, israililaiset, Isisin vierastaistelijat, hamas...". Vähän niin kuin suomen vapaus eikun SISÄLLISOTA.MauKhang kirjoitti:KANLAYA näytti saaneen bannin. Itse en kyllä tiennyt että Syyrian sisällissota on kielletty aihe ???
"Mielenkiintoista" sisällissota termiä kyseisestä konfliktista käyttävät esim MTV, YLE, HS, IS, IL, Uusi Suomi, Kaleva, Aamulehti, Keskisuomalainen, Magneettimedia, hommaforum, Suomen Kuvalehti ym ym
Englanninkielistä termiä Civil War nimitystä käyttävät esim BBC, CNN, FOX News, Aljazeera, Forbes, The Week, Bloomberg, The Guardian, NY Times.
Varmaan yhteystiedot löytyvät jos haluaa valittaa "mielenkiintoisesta" termistä.
Sitä sitten, että tuossa sopassa ollut vaikuttajia vuosituhansia ja valmista ei tule.MauKhang kirjoitti:Niin, entä sitten ????
Ikäväähän tuo ikuinen hiekkalaatikkoleikki on mistä kansa kärsii.
En oikein ymmärrä tuota entäs sitten eikö itseäsi häiritse vuosituhansien heimoriidat?
Ratkaisu ei kuitenkaan liene helppo, tuskin edes tietävät mistä nuo tappeluiden alkujuuret on.
Tuota noin, tietääksen Myös Euroopassa on ollut näitä heimoriitoja muutama tuhat vuotta, pari maailmansotaa on aloitettu täällä. Nämähän eivät ole ketään häirinneet vissiinkin ??? Vai kuinka.
Höh, miksi yrität tehdä tästä väittelyn, kunhan totesin? Relaa vähän!MauKhang kirjoitti:Tuota noin, tietääksen Myös Euroopassa on ollut näitä heimoriitoja muutama tuhat vuotta, pari maailmansotaa on aloitettu täällä. Nämähän eivät ole ketään häirinneet vissiinkin ??? Vai kuinka.
ps. ihan väärä ketju ei tässä ole ylläpidolle terveisiä .
***Turhaa sepeämistä.***
hotolle : Tämän nimimerkin KePattaya voit poistaa tietokannasta. Rauha sinun sielullesi.
Ymmärrän, että bannit ottavat koville. Tuplanickin luominen ei yleensä bannia lyhennä.
--tri_Hoto--
- Raymonds Bar
- Ravintolamoguli
Sepeäminen sanana on ollut mulle outo Ja kai se on vieläkin.
Muttä tässä on siitä jotain faktaa. Tai fiktiota.
https://www.ess.fi/paakirjoitus-mielipide/722380
Muttä tässä on siitä jotain faktaa. Tai fiktiota.
https://www.ess.fi/paakirjoitus-mielipide/722380
EVP - PATTAYAN VANHIN "RAYMOND'S BAARI"
- jo vuodesta 1991 (2534) - 2020 (2563)
+668 6110 3066, ismokj@gmail.com
- jo vuodesta 1991 (2534) - 2020 (2563)
+668 6110 3066, ismokj@gmail.com
Mistähän trollitehtaasta rupesi pukkaamaan viestejä? 

-tee ekoteko,älä lisäänny-
Samaa ihmettelin, just liittynyt nikki.
I'm just a regular everyday normal motherfucker