Kiitoksia etukäteen

kimmo kirjoitti:Miksi mennä Ekkamaille ja keskustaan kun Suvanabhumin maaliikenneasemalta lähtee bussi?
Näin se siirtyminen toimi 2009 ja toimii edelleen...
Eli suora yhteys tuolta lentokentän bussiasemalta on Rayongiin mutta ei Ban Phen? ymmärsinkö oikein? Varmaan kuitenkin ihan hyvä vaihtoehto verrattuna että joutuisi Bangkokin keskustan kautta kulkemaan.kontiki kirjoitti:http://www.globaltravelmate.com/asia/th ... minal.html
Tolla kriteerillä mä en alkais hyppimään maakuljetusterminaalin, ekkamain taikka isontien varren kautta.Emmi73 kirjoitti: Aika lyhyestä reissusta kyse niin ajan säästö on tervetullutta.
Itse tarkistaisin mikä auto kyseessä. 3000 ei varmaan paha hinta jos alla on pikkubussi.Elmeri5 kirjoitti:Hei !
Olisiko kenelläkään päivitettyä tietoa siirtymisestä Koh Sametille?
Taxista saimme tarjouksen 5 henkilöä yhteensä 3000thb
Miten kannattaa lauttamatka tehdä? Hotelliksi valittu Samed Pavilion Resort, Ao Phai Beach:n vieressä
Pikavene suoraan sinne ja välttää kansallispuistomaksun? Vai hitaampi lautta jolloin tämän kansallispuistomaksun lisäksi joutuu vielä ottamaan lavataxin? Lentokentällä olemme aamulla n. klo 10
Kannattaako mennä Viktoria monumentin kautta minibussilla?
Pikaveneen voi saada jaettuna, jolloin hinta 200-500 thb per nuppi, mutta voi joutua odottelemaan. Menee aika lähelle lautan hintaa kansallispuistomaksun kanssa. Jos sitten ottaa pikaveneen yksin tai oman seurueen kanssa eli heti matkaan, hinta on neuvottelutaidoista riippuen 3000 - 5000 thb per vene. Saa olla ainakin viisi, että tulee halvemmaksi kuin lautta kansallispuistomaksun kanssa.Elmeri5 kirjoitti:Miten kannattaa lauttamatka tehdä? Hotelliksi valittu Samed Pavilion Resort, Ao Phai Beach:n vieressä
Pikavene suoraan sinne ja välttää kansallispuistomaksun? Vai hitaampi lautta jolloin tämän kansallispuistomaksun lisäksi joutuu vielä ottamaan lavataxin? &
viisi ei mahdu muutoinkaan pikkutoyotaan ja matkalaukut vielä. Tuo 2000 on max kahdelle, jos matkatavaroita. Takana on kaasupullo ja isot laukut siis auton sisään.Elmeri5 kirjoitti:Kiitoksia molemmille vastauksista, molemmat selkeyttävät meidän matkan suunnittelua.
En itse pyytänyt tarjousta taxista mutta mainostivat 2000thb,
joka on varmaan pienemmälle ryhmälle, me pyydettiin hintaa viidelle.