Oon menossa Bangkokiin ens kuun alussa. Asetun ratchadapisek kadulle
jos löytyy vapaa kämppä. Tarkotus ois olla pidempään. Jos siellä ois maamiehiä niin ois kiva tavata ja kuunnella neuvoja.Siis missä päin suomi pojat kokoontuu ja milloin???

En siellä asu enkä mitään mestasta tiedä 4 päivän kokemuksella, mutta varma paikka on After Work biljardipaikka. Vai mitä Bangkok Boy...Zakke kirjoitti:Moi
jos löytyy vapaa kämppä. Tarkotus ois olla pidempään. Jos siellä ois maamiehiä niin ois kiva tavata ja kuunnella neuvoja.Siis missä päin suomi pojat kokoontuu ja milloin???
Voin kertoa että, Afterwork on varma paikka. Kysyt Bossii ja Ride tulee, ja jos näät sellasen 2,5 metrii pitkän vaaleen jätkän siellä pelaamassa poolia ja naurattamassa naisia, se on BangkokBoy, sit lisäks kato tää:kinapori kirjoitti:En siellä asu enkä mitään mestasta tiedä 4 päivän kokemuksella, mutta varma paikka on After Work biljardipaikka. Vai mitä Bangkok Boy...Zakke kirjoitti:Moi
Tai naurattamassa poolin pelaajia ja pelaamassa naisia..Rhino kirjoitti:jos näät sellasen 2,5 metrii pitkän vaaleen jätkän siellä pelaamassa poolia ja naurattamassa naisia, se on BangkokBoy
Kuka tietää vaikka tuolla tulis käymään myös mina, Marcci ja pari muutaKoo kirjoitti:Zakke, vähän on ollu suunnitelmissa, että kokoonnuttaisiin Afterworkiin jonkinlaisella porukalla la 3.9. illansuussa. Tervetuloa mukaan!