Kelit nyt
Kelit nyt
Huomenna olis edessä ensimmäinen Thaimaan keikka. Aluksi mennään Bangkokiin ja sitten Pattayalle. Katselin sääennustetta Wundergroundin sivuilta ja ainakin seuraavat 5 pv näytti siltä että joka päivä ukkostaa (ja silloin kun ukkostaa niin kokemukseni mukaan yleensä myös sataa). Lämpöä kyllä näyttäisi piisaavan. Onko kelit tähän aikaan vuodesta oikeesti niin huonot kuin miltä ne tuolta Wundergroundin sivuilta katsottuna näyttää?
- Selkäreppu
- Chang
Mulla alkaa toinen reissu en maanantaina.Ei paljon haittaa vaikka vettä sataakin, kuulemma kuuroja voi tulla mutta ei sen väliä.On se niin mukava maa muutenkin matkustaa! 
Otatte vain rennon asenteen, ettekä hermostu mistään ja muistatte HYMYILLÄ paljon niin hyvin se matka menee.
Kun tulee kotiin lähtö eteen niin silloin ei välttämättä enää hymyilytäkään.
Mulla alkoi seuraavan matkan suunnittelu kun kotiin pääsin.

Otatte vain rennon asenteen, ettekä hermostu mistään ja muistatte HYMYILLÄ paljon niin hyvin se matka menee.

Kun tulee kotiin lähtö eteen niin silloin ei välttämättä enää hymyilytäkään.
Mulla alkoi seuraavan matkan suunnittelu kun kotiin pääsin.

- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Eilen satoi iltapaivalla Mae Sai- Doi Mae Salong akselilla toista tuntia, sadeviittaa vaan kassista ja matka jatkui...
Tanaan ropisi Chiang Rai - Chiang Mai valiselle tiella pienen kuuron verran, juuri enne kuumia lahteita. Nyt paistaa aurinko Chiang Maissa lahes taydelta teralta
Tanaan ropisi Chiang Rai - Chiang Mai valiselle tiella pienen kuuron verran, juuri enne kuumia lahteita. Nyt paistaa aurinko Chiang Maissa lahes taydelta teralta

FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.