APUA?! Sää elo-syyskuussa...

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
nintsu26

APUA?! Sää elo-syyskuussa...

Viesti Kirjoittaja nintsu26 »

auttakee, millanen sää on Bangkokissa/lähistöllä (HuaHin esim.) elo-syyskuussa? Kun tonhan pitäis olla sadekautta niin kannattaako tohon aikaan lähteä? :roll:

Stockan hullut hinnat haoukuttelisi.. :lol:
Nintsu
BlackMike
ATM

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Lämmintä, voi sataa tai sitten ei. Jos sataa, niin ei haittaa oloa, vesi on lämmintä ja sateet harvoin tuolla korkeudella kestävät tuntia kahta pidempään, jonka voi vaikka viettää ostoskeskuksessa syöden ja shoppaillen.

Jos ei sada, niin sitten on vielä lämpimämpää. Pilviselläkin säällä sitten polttaa itsensä todella tehokkaasti.
nintsu26

Viesti Kirjoittaja nintsu26 »

kiitos tiedosta!
itse lähtisin nyt jo toukokuussa, mutta kaveri miettii saisko revittyä jostain rahat ja loman elokuulle.. :-D
Nintsu
smiley

syyskuu?

Viesti Kirjoittaja smiley »

Minä ostin Stockan hulluilta päiviltä lentoliput, ja tarkoitus olisi matkustaa syyskuun ajan. Minne päin silloin kannattaa suunnata (lähinnä sateen kannalta)? Olisiko Koh Samui ok?
miekka

Viesti Kirjoittaja miekka »

Viime vuonna olin syyskuussa Bangkokissa ja Pattayalla. Sadetta taisi oli yhteensä 3 noin tunnin mittaista kuuroa. Ei haittaa menoa toi sade, mutta puolipilvistä oli kyllä koko matkan ajan eli ei kaikkein parhaimpia auringonotto säitä jos sitä haluaa.
Vastaa Viestiin